تبلیغات

تبلیغات

تخته وایت برد مغناطیسی همه کاره و مقرون به صرفه

whiteboardmeghnatisi

طی سال های متمادی، تخته سیاه وسیله ای بی رقیب و پر کاربرد برای کلاس های درس و سایر مراکز به شمار می رفت. به مرور زمان، نگرانی در مورد آلرژی به گرد و غبار گچ و سایر شرایط مرتبط سبب گردید تا تخته های وایت برد را جایگزین تخته سیاه کنند.

امروزه انواع مختلفی از تخته های وایت برد در ادارات و موسسات آموزشی به منظور درج و ارائه اطلاعات به کار می روند. از این رو استفاده از تخته وایت برد مغناطیسی به عنوان یک ابزار با نگهداری آسان و مقرون به صرفه، بسیار رایج شده است. پس بیایید مزایا و کاربردهای این وسیله را بهتر بشناسیم.

جهت ساخت وایت برد مغناطیسی از چه موادی استفاده می کنند؟

همان طور که می دانید همه وایت بردها از خاصیت مغناطیسی برخوردار نیستند؛ این امر به علت تفاوت در متریال ساخت آن ها است. وایت بردهای معمولی اغلب از موادی نظیر ملامین یا لمینت ساخته می شوند و بسیار سبک وزن تر از انواع مغناطیسی هستند. از سوی دیگر جهت ساخت تخته وایت برد مغناطیسی از ورق فولادی استفاده می کنند. این ماده همان چیزی است که سبب ایجاد خواص مغناطیسی در وایت برد و چسبیدن آهنربا به آن می شود.

 

خرید آنلاین تخته وایت برد

خرید وایت برد مغناطیسی

این تخته ها محصولاتی کاربردی هستند که فضای اداری و آموزشی را برای کارکنان و سایرین بهبود می بخشند. به علاوه، امکان عملکرد دوگانه به عنوان پین برد و تخته سفید را همزمان فراهم می سازند. شما با خرید وایت برد مغناطیسی در عین حال که فضای مناسبی برای نوشتن خواهید داشت، می توانید برگه ها و … را با آهنربا به آن متصل کنید.

مزیت های اساسی تخته وایت برد مغناطیسی کدام هستند؟

برخی از مزایای استفاده از تخته سفید مغناطیسی عبارتند از:

  1. دوام بالا

یکی از فاکتورهای اصلی و اساسی که وایت برد مغناطیسی را از تخته گچی معمولی متمایز می کند، دوام آن است. سطح تخته سفید از موادی ساخته شده که باعث دوام و ماندگاری بیشتر آن می شود. در بین انواع تخته وایت برد اعم از چینی، شیشه سکوریت، شیشه معمولی و … تخته های سفید مغناطیسی بهترین گزینه هستند.

  1. استفاده راحت و موثر

شما به کمک تخته وایت برد شیشه ای  می توانید کارهایتان را به روشی موثر سازماندهی نمایید. فرض کنید که چند نکته در مورد موضوع خاصی را یادداشت کرده اید و می خواهید آن ها را در کلاس ارائه دهید. در این صورت به جای بازنویسی موارد بر روی تخته، به راحتی می توانید با استفاده از آهنربا نکات را روی آن بچسبانید.

همچنین بخوانید  بهترین زمان تعویض روغن موتور ماشین

 

خرید تخته وایت برد

خرید تخته وایت برد

آموزگاران می توانند به کمک اشیاء مغناطیسی، نمونه های عملی بیشتری را به دانش آموزان ارائه داده و تعاملات خود را جالب تر نمایند.

  1. تعامل جذاب تر به کمک تخته وایت برد مغناطیسی

وایت بردهای مغناطیسی بسیار سرگرم کننده هستند و از این رو برای بهبود روند تدریس و تعامل با دانش آموزان ایده آل به شمار می روند. این وسیله به مدرسان امکان می دهد تا در حین تدریس خود از اشیاء جالب استفاده کنند و توجه مخاطبان را بهتر جلب نمایند.

  1. ارزش زیبایی شناختی

شاید این مهم ترین مزیت تخته سفید مغناطیسی نباشد؛ اما با این حال قابلیتی غیر قابل انکار است. شما می توانید این تخته ها را به روش های مختلفی قاب کنید و بدین ترتیب دکوراسیون فضای کار یا کلاس درس را جذاب تر نمایید.

  1. همه کاره

اگر چه کاربرد متداول این وسیله برای کلاس های درسی است؛ اما کاربرد آن به همین مورد محدود نمی شود. وایت برد مغناطیسی، ابزار خوبی برای نوشتن اطلاعیه ها و اعلانات در سازمان ها به حساب می آید و جایگزین مناسبی برای تابلوهای نمدی یا چوب پنبه ای خواهد بود. بدین ترتیب استفاده از لوازم اداری مانند منگنه و پین ها به حداقل رسیده و در دراز مدت موجب صرفه جویی در هزینه ها می گردد.

 

تخته وایت برد

تخته وایت برد مغناطیسی

خرید اینترنتی وایت برد مغناطیسی

همان طور که اشاره شد تخته وایت برد مغناطیسی ابزار مناسب و کاربردی است که می تواند بر نحوه انجام کارها در دفاتر و کلاس های آموزشی تاثیر چشم گیری داشته باشد. بنابراین اگر به دنبال ارتقاء عملکرد فضای اداری یا آموزشی خود هستید، همین حالا یک تخته سفید مغناطیسی تهیه کنید. ما در آباد برد تنوع بالا، کیفیت و قیمت مناسب را به شما عرضه کرده ایم. از محصولات متنوع ما مانند تابلو اعلانات ….در وب سایت دیدن کنید و کالای مد نظر خود را با تخفیف های استثنایی خریداری نمایید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *