تبلیغات

تبلیغات

بهترین سایت های خرید بلیط هواپیما در جهان

blitfly

سفر کردن، از ابتدای تاریخ انسان‌ها جزئی از زندگی و فهم بهتر دنیای اطرافشان بوده است. این تجربه هیجان‌انگیز و آموزنده، افراد را به دور از روزمرگی‌های زندگی می‌برد و آن‌ها را با فرهنگ‌ها، مناظر طبیعی و مردمان جدید آشنا می‌کند. سفر مانند یک پل اتصال، میان فرهنگ‌های مختلف عمل می‌کند. ماجراجویی در سفر، فرصتی برای رهایی از تکرار مکررات، فراموش کردن نگرانی‌های روزمره و کسب تجربیات جدید است. با پیشرفت تکنولوژی، دنیای سفر هم تغییر کرده است. اینترنت و اپلیکیشن‌های مسافرتی، کار برنامه‌ریزی و خرید بلیط و رزرو هتل را آسان‌تر کرده و اطلاعات جامعی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. امروزه به‌راحتی می‌توان با خرید یک بلیط هواپیما، به دورترین نقاط سفر کرد. در حال حاضر وبسایت‌های زیادی در زمینه فروش بلیط هواپیما فعالیت می‌کنند که برخی از آن‌ها در سطح بین‌المللی شناخته شده هستند. در ادامه چند وبسایت مشهوری که در زمینه خدمات سفر فعالیت می‌کنند معرفی شده است.

وب‌سایت Skyscanner

اسکای اسکنر از سال 2001 کار خود را در زمینه ارائه آنلاین بلیط هواپیما آغاز کرد. جالب است بدانید که در بخشی از بیانیه برند این وبسایت آمده که صاحبان آن به دلیل پیدا نکردن بلیط هواپیما برای رفتن به اسکی به فکر راه‌اندازی چنین پلفترمی افتادند و امروز شرکت آن‌ها یکی از معتبرترین مراکز خرید بلیط هواپیما در دنیاست.

 

خرید بلیط هواپیما

شما می‌توانید از میان 1200 ایرلاین فعال در وبسایت Skyscanner برای هرکجا که می‌خواهید بلیط بخرید و پروازی خوش و ایمن را تجربه کنید. همچنین در این وبسایت خدمات دیگری ازجمله رزرو هتل و اجاره ماشین نیز ارائه می‌شود.

وب‌سایت Expedia

اکسپدیا یکی از قدیمی‌ترین وبسایت‌های ارائه‌کننده خدمات گردشگری و سفر است که توانسته با شهرت جهانی خود محبوب شود. این شرکت هشتمین آژانس مسافرتی بزرگ آمریکا و اولین فروشنده آنلاین بلیط هواپیما در دنیاست.

اکسپدیا با ارائه 505 هزار هتل و اقامتگاه و پرواز از 450 خطوط هواپیمایی، دسترسی و اسکان مسافران را راحت کرده است. البته خدمات این وبسایت محدود به هتل و پرواز نیست و می‌توان از آن بلیط قطار خرید و اتومبیل اجاره کرد. با این حساب می‌توان گفت اکسپدیا یکی از باسابقه‌ترین، کامل‌ترین و به روزترین سایت‌های ارائه‌دهنده خدمات سفر در سطح بین المللی است.

 

خرید بلیط هواپیما

وب‌سایت Tripadvisor

تریپ ادوایزر را همه می‌شناسند. یکی از سایت‌های مشهور در میان قشر جوان که در زمینه ارائه خدمات سفر ازجمله فرو بلیط هواپیما و رزرو هتل فعالیت دارد. وجود فیلترهایی همچون کیفیت هواپیما، امکانات رفاهی، مدت پرواز، قیمت و نظرات کاربران، این وبسایت را به یکی از محبوب‌ترین سایت‌های خدمات گردشگری تبدیل کرده است.

 

خرید بلیط هواپیما

معرفی هتل‌ها، فهرست کارهایی که باید انجام بدهید، رستوران‌ها، پروازها، محل اسکان اجاره‌ای، کشتی‌های تفریحی، اتاق گفتگوی کاربران درباره نقاط گردشگری مختلف، خطوط هوایی، بهترین‌های هر سال، سفرهای جاده‌ای و پیشنهادات الهام‌بخش ازجمله بخش‌های مختلف وبسایت تریپ ادوایزر است.

وب‌سایت Google Flights

گوگل را همه می‌شناسند. این سایت محبوب جهانی ابزارهای مختلفی را در اختیار کابران خود قرار می‌دهد که راحت‌تر بتوانند نیازهایشان را برآورده کنند. یکی از خدمات گوگل، خرید بلیط هواپیماست. گوگل فلایتز با نمایش پروازهای سراسر دنیا به کاربران اینترنت کمک می‌کند در کمترین زمان قیمت‌ها را مقایسه و بلیط مدنظرشان را خریداری کنند.

یکی از نکات جالب توجه در گوگل فلایتز، قابلیت جست‌وجوی پرواز بر اساس قیمت است. شما با وارد کردن تاریخ موردنظرتان می‌توانید در نتایج جست‌وجوی این قسمت قیمت‌های چند روز قبل و چند روز بعد را هم مشاهده کنید. در این صورت اگر تاکیدی بر سفر در آن تاریخ نداشته باشید به راحتی می‌توانید ارزان‌ترین قیمت پرواز را یافته و به شمت ماجراجویی‌های جدید رهسپار شوید.

همچنین این سایت در نتایج جست‌وجوی خود مقصدهای خاص را هم نشان می‌دهد. با این قابلیت شما نه‌تنها بلیط هواپیمای ارزان‌تری پیدا و خریداری می‌کنید، بلکه می‌توانید برای سفرهای بعدی‌تان هم برنامه ریزی کنید. البته این ویژگی کمی هم به شانس شما بستگی دارد؛ پس اگر خوش‌شانس هستید حتما سری به قسمت پروازهای شانسی گوگل فلایتز بزنید.

وب‌سایت FlyToday

اگر در میان سایت‌های ایرانی به دنبال مرجعی برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل باشید، حتما با سایت فلای تودی برخورد خواهید داشت. این وبسایت با ارائه ارزان‌ترین قیمت‌ها در کنار بهترین کیفیت خدمات توانسته هم‌طراز با رقبای بین‌المللی خود فعالیت کند و سفر را برای هرکسی که به دنبالش است، راحت کند.

 

خرید بلیط هواپیما

فلای تودی مرجع کامل سفر

فلای تودی با ابزارها و فیلترهای متنوع خود امکان خرید بلیط هواپیما از 900 ایرلاین داخلی و خارجی و رزرو هتل و اقامتگاه در 1.5 میلیون نقطه را برای کاربران خود فراهم کرده است. درنتیجه می‌توانید بدون دغدغه از این وبسایت بلیط بخرید و به هرکجا که می‌خواهید پرواز کنید و اقامتی راحت و امن داشته باشید.

فلای تودی با امکان تقویم قیمتی خود شرایطی را فراهم کرده است که بتوانید ارزان‌ترین بلیط هواپیما در بازه زمانی سفرتان را پیدا کنید. همچنین اگر مقصدتان کشورهای خارجی است می‌توانید از همین وبسایت خدمات ویزا دریافت نمایید و راهی ماجراجویی جدیدی شوید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *