تبلیغات

تبلیغات

پیج کسب و کار برای جذب مشتری از گوگل

Instagram-For-Business

اینترنت و وب سایت ها از جمله موتور جستجوی گوگل سالهاست نقش اساسی در بازار یا بی و جذب مشتریان بلقوه را دارند.در این میان گوگل یک نقش فوق العاده و بی نظیر را ایفا می کند.

البته وقتی نام اینترنت و فضای مجازی در میان باشد.مجموعه بزرگی را شامل می شود.که وب سایت ها و اپلیکیشن های مبایلی یا اندرویدی و ای او اس.مهمترین و بزرگترین بخش ها هستند.اپلیکیشن های مبایلی و شبکه های اچتماعی که بیشتر با پلتفرم های اندرویدی ایفای نقش می کنند.بخش بزرگی از بازرایابی اینترنتی را به دوش می کشند.از جمله اینستگرام که هم اکنون مهمترین اپلیکیشن به شمار می رود.که مردم روی آن حساب ویژه ای را باز می کنند.با این حال نقش موتور جستجوی گوگل خیلی فراتر از اینهاست. و مثل یک بستر مادر با میلیاردها وب سایت و محتوای بیشمار با موضوعاتی که همه جنبه ها را پوشش می دهند.در حال سرویس دهی است.نقش اساسی گوگل که جستجوی محتوا در اینترنت است.یک سرویس کاملا رایگان و کاربردی برای کاربران اینترنتی است.در آن روی سکه که وب سایت ها هستند.کاملا رایگان محتوای خود را در گوگل ایندکس می کنند.تا در صفحات گوگل با موضوعات و کلمات کلیدی مختلف رتبه بگیرند.تا بتوانند مشتریان خوب و طبیعی جذب کنند.

وب سایت اوت بلاگ با ایده بهرمندی خوب و سئو مدار از موتور جستجوی گوگل.در حال سرویس و خدمات رسانی برای کسب و کارهای مختلف از جمله آنلاین و غیر آنلاین است.شما اگر یک کسب و کار هستید.مثلا تولید کننده مبلمان ویا نمایشگاه خودرو و یا مشاور املاک می توانید با ایجاد یک صفحه اختصاصی و یا پیج در سایت اوت بلاگ که در صورت نگهداری کاملا دایمی خواهد بود.بهره خوبی از گوگل بردارید.و مشتریان طبیعی خوبی را نصیب کسب و کار خود کنید.

وب سایت اوت بلاگ با توانایی سئوی خوب خواهد توانست کسب و کار شما را در زمینه های مختلف از جمله نیازمندیهای روزمره و صنعتی , خرید فروش خودرو , خرید فروش تهران و سایر شهرهای بزرگ و کوچک. خرید فروش مبلمان توسعه دهد و کمک کند.برای جذب مشتری طبیعی از گوگل حتما از پلت فرم outblog.ir استفاده کنید.

همچنین بخوانید  راز ثروت در یک قدمی من بود

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *