تبلیغات

تبلیغات

بهترین آموزشگاه زبان کودکان در تهران

e4b0d8ad-4af7-4eb5-a66c-dc517f6d0a98

بسیاری از خانواده ها به دنبال یک آموزشگاه زبان کودکان در تهران هستند که کلیه شرایط استاندارد برای آموزش زبان انگلیسی را داشته باشد. در سطح شهر تهران آموزشگاه های بسیاری وجود دارد که در زمینه تدریس زبان انگلیسی فعالیت دارند و برای سطح کودکان نیز زبان آموز می پذیرند‌.

اما برخی از آموزشگاه ها به صورت کاملا تخصصی در این زمینه کار می کنند. آموزش زبان انگلیسی به کودکان باید با متد های ویژه ای انجام شود و همین امر تفاوت بین آموزشگاه ها را نشان می دهد. یادآوری کنیم که در آموزشگاه زبان ملل لز به روز ترین و پیشرفته ترین روش ها برای یادگیری زبان انگلیسی کودکان استفاده می شود.

بهترین سن برای شروع یادگیری زبان انگلیسی در کودکان

مطمئنا خانواده های که کودک دارند با چالش آموزش زبان انگلیسی به آن ها رو به رو می شوند. اما بیشتر خانواده ها نمی دانند که کودکان خود را از چه سنی به کلاس های آموزش زبان انگلیسی ببرند. آموزشگاه زبان ملل در این مقاله طبق تحقیقات انجام شده در این زمینه، اطلاعات بسیار مهمی را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

با مطالعه این مطالب دغدغه خانواده ها برطرف شده و می دانند که از چه سنی باید کودکان خود را برای یادگیری زبان انگلیسی آماده کنند‌. بدون تردید کودکان در زمینه آموزش زبان انگلیسی بسیار موفق تر عمل می کنند. طبق نظر محققان در این زمینه، کودکان در سن شش یا هفت سالگی به میزان زیادی برای آموزش و یادگیری زبان انگلیسی آمادگی دارند.

برخی هم این اعتقاد را دارند که در نوجوانی این تمایل به یادگیری زبان انگلیسی بیشتر خواهد شد. این نکته را همیشه به یاد داشته باشید که با افزایش سن تسلط بر زبان دوم و فرایند یادگیری بسیار مشکل تر خواهد شد. امروزه بسیاری از محققان و زبان شناسان به این نتیجه دست یافته اند که کودکان در سن سه تا چهار سالگی به صورت ذاتی توانایی بسیار بالایی در یادگیری زبان دوم دارند.

کودکان در سنین پایین این توانایی را کسب می نمایند که خلاقیت زیادی داشته باشند و مهارت های آن ها در زمینه تفکر انتقادی و انعطاف پذیری ذهن بسیار افزایش می یابد. بدون شک سه سال اول زندگی هر کودک، حساس ترین و حیاتی ترین دوران به شمار می رود و در آن ها تمام پایه های نگرشی و تفکر و یادگیری تقویت خواهد شد.

کودکان در این سن توانایی ذاتی برای این کار دارند و می توانند همانند زبان مادری به یادگیری زبان دوم بپردازند. همچنین کودکان می توانند از سن یازده سالگی اقدام به یادگیری زبان انگلیسی بنمایند و مطمئنا بسیار بهتر عمل می کنند چرا که در این سن جدیت بیشتری به خرج می دهند و تمایل و تمرکز بیشتری روی آموخته های خود دارند.

همچنین بخوانید  معرفی المنت‌های حرارتی 3 فاز و مخزنی

با وجود تمام توضیحات داده شده، باید این نکته را نیز اضافه نماییم که برای موفقیت و پیشرفت کودکان خود در زمینه یادگیری زبان انگلیسی باید حتما به دنبال یک آموزشگاه زبان کودکان در تهران باشید. اما افرادی که در شهرهای دیگر سکونت دارند نیز می توانند با توجه به توضیحات مهم قسمت بعد یکی از بهترین آموزشگاه های زبان در شهر خود را برگزینند‌

ویژگی یک آموزشگاه زبان ایده آل برای کودکان

همه می دانیم که روحیه کودکان نسبت به بزرگسالان بسیار متفاوت است و نحوه آموزش زبان انگلیسی به آن ها باید با توجه به همین موضوع باشد. شیوه آموزش زبان انگلیسی باید برای آن ها بسیار جذاب باشد و نظر آن ها را جلب کند‌. از این رو استفاده از ابزارهای آموزشی درست و جذاب تاثیر زیادی در بهبود یادگیری آن ها دارد. همچنین فضای آموزشی آن ها باید بسیار شاد باشد.

یکی از مهم ترین عوامل در یادگیری کودکان، معلمان آن ها می باشد چرا که کودکان اهمیت زیادی به معلم خود می دهند‌. معلم های مهربان و دلسوز تا همیشه در ذهن کودک می مانند. یک نکته بسیار مهم در مورد معلمان این است که حتما باید با دانش روانشناسی کودک آشنا باشند ‌و طبق تجربه بدانند که چگونه با آن ها برخورد کنند.

نکته مهم دیگر استفاده از منابع آموزشی معتبر است‌. از آن جایی که شیوه آموزش به کودکان با بزرگسالان بسیار متفاوت است، باید از منابعی استفاده شود که جذاب و مفرح بوده و با تصاویر زیبا و رنگارنگ آن ها را برای یادگیری ترغیب کند. همان گونه که قبلا هم گفته شد فضای آموزشی بسیار اهمیت دارد باید جذابیت خاصی برای کودکان داشته باشد.

وسایل کمک آموزشی باید در اختیار کودکان قرار بگیرد و با روش بازی و سرگرمی به آن ها آموزش داده شود. متدهای آموزشی کودکان بسیار متفاوت است و از این جهت خانواده ها باید به دنبال بهترین آموزشگاه زبان کودکان در تهران و سایر شهر ها باشند‌.

روش های به روز دنیا نقاط قوتی دارند و خانواده ها باید آموزشگاهی را بر گزینند که کاربردی ترین، معتبر ترین و تایید شده ترین تکنیک های موجود در جهان را برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان به کار بگیرد. آموزش از طریق بازی و سرگرمی از بهترین متدها می باشد. کودکان با این روش بسیار بهتر یاد می گیرند و آموخته ها ملکه ذهن آن ها می شود. خلاقیت در آموزش، کودکان را بسیار علاقمند خواهد ‌کرد.

معرفی بهترین آموزشگاه زبان کودکان در تهران

با مطالعه مطالب این بخش از مقاله، شما با بهترین آموزشگاه زبان کودکان در تهران آشنا خواهید شد. با توجه به بخش های پیشین این مقاله، در می یابیم که انتخاب یک آموزشگاه مناسب از هر جهت، برای کودکان اهمیت دارد. از این رو بهتر است بهترین آموزشگاه ها را بشناسید.

همچنین بخوانید  مشکلات بعد از تعویض تاچ و ال سی دی گوشی هواوی

آموزشگاه زبان ملل

کودکان در آموزشگاه زبان ملل می توانند با بهترین تکنیک ها زبان انگلیسی را یاد بگیرند و پایه دانش زبانی آن ها بسیار قوی خواهد شد. سطح کودکان در ۳۴ ترم برگزار می شود و کلاس ها به صورت گروهی می باشد.‌ کودکان با مجموعه Family & Friends زبان انگلیسی را فرا می کیرند که بسیار جذاب بوده و با تصویر های رنگی، کودکان به سمت زبان انگلیسی جذب می شوند.

در گروه کودکان از گروه سنی هفت تا دوازده سال می توانند شرکت کنند و کلاس های گروهی علاقه را در آن ها افزایش می دهد. در این دوره ها،‌ کودکان با انواع رنگ عا، مدرسه، خانواده، احساسات، انواع حیوانات، انواع مشاغل، لباس ها، غذاها و انواع نوشیدنی، ساختار جمله، زمان ها، قیدها، اسم های قابل شمارش و غیر قابل شمارش، جملات نقل قولی و مجهول و شرطی و سایر نکات گرامری آشنا می شوند. با آموزشگاه زبان ملل که بهترین آموزشگاه زبان کودکان در تهران است می توانید آینده کودک خود را تضمین نمایید.

آموزشگاه زبان انگلیسی پردیسان

یکی دیگر از آموزشگاه ها به عنوان بهترین آموزشگاه زبان کودکان در تهران، موسسه پردیسان می باشد که در زبان های مختلفی دوره های آموزشی برگزار می کند‌. این موسسه با ارائه خدمات نوین آموزشی توانسته است رضایت بسیاری از خانواده ها را جلب نماید. اگر به دنبال یک آموزشگاه ایده ال برای یادگیری زبان انگلیسی کودکان هستید، می توانید با انتخاب موسسه پردیسان به کودکان خود آینده‌ای روشن هدیه بدهید. این موسسه کلاس ها را به شیوه آنلاین هم ارائه می دهد.

آموزشگاه زبان اسپیکان

این آموزشگاه زبان برای کودکان و نوجوانان کلاس هایی را برگزار می کند. کودکان از سن هفت تا دوازده سال می توانند در این موسسه به فرایند آموزش بپردازند.‌ کلاس ها به صورت ترمیک و دو روز یا سه روز در هفته می باشد. در موسسه اسپیکان، کودکان در محیطی شاد و جذاب به آموزش زبان انگلیسی مشغول می شوند و با سایر زبان آموزان رابطه دوستانه برقرار می کنند.

موسسه ایران و اروپا

اگر می خواهید با یک آموزشگاه زبان کودکان در تهران آشنا شوید و اجازه دهید کودک شما در آن فضا با خیال راحت به یادگیری زبان ادامه دهد، روی موسسه زبان ایران و اروپا حساب ویژه باز کنید.‌ دوره های آموزشی در این موسسه به صورت ترمیک اسن و اساتید بسیار برجسته ‌و کارشناسان عالی این دوره را آموزش می دهند.

هر چهار مهارت زبانی در این آموزشگاه مورد توجه بوده و کودکان با پیش زمینه بسیار عالی وارد سطوح بعد می روند.‌ نکته مهم این است که تاکید زیادی بر روی مهارت گفتاری زبان آموزان انجام می شود. با استفاده از شیوه های جذاب و خواندن شعر و بازی های آموزشی، کودکان به سمت یادگیری زبان انگلیسی قدم بر می دارند.

همچنین بخوانید  انواع فایروال شبکه

آموزشگاه زبان کودکان در تهران با نام نصیر

در این آموزشگاه دانش آموزان مقاطع اول، دوم و سوم دبیرستان به یادگیری می پردازند. متدهای به کار گرفته شده در این آموزشگاه زبان کودکان در تهران بسیار شاد و مفرح می باشد و از ورزش، سرگرمی، بازی، کاردستی، کارتون و فعالیت های شاد دیگری استفاده می شود. در این آموزشگاه از کتاب های English Time استفاده می شود.

دانش آموزان شش دوره را می گذرانند و پس از آن مهارت های زیادی در مکالمه و نوشتن پیدا می کنند. در این موسسه همچنین کلاس های ترمیک برای کودکان سه سال تا قبل از دبستان برگزار می شود‌. کودکان می توانند از صبح تا ظهر در این موسسه به یادگیری زبان انگلیسی بپردازند‌.

آموزشگاه زبان انگلیسی بادبادک

آموزشگاه زبان کودکان در تهران به وفور یافت می شود اما برای رسیدن به موفقیت باید در انتخاب نهایت دقت را به خرج داد. در آموزشگاه زبان بادبادک بهترین و مدرن ترین شیوه تدریس زبان انگلیسی برای کودکان مورد استفاده قرار می گیرد.‌ محیط این موسسه آموزشی بسیار شاد و همراه با بازی و سرگرمی می باشد. نقاشی، شعر، قصه خوانی، موسیقی، کاردستی، کارگاه شن ‌و سفال در این آموزشگاه برای آموزش بهتر زبان به کار گرفته می شود.


سخن پایانی

آموزشگاه زبان ملل در این مقاله به معرفی بهترین آموزشگاه زبان کودکان در تهران می پردازد. با انتخاب صحیح آموزشگاه بدون تردید کمک زیادی به کودکان خود می کنید. با آموزشگاه زبان ملل شما می توانید آینده کودک خود را تضمین نمایید. البته در این مقاله چند آموزشگاه دیگر را نیز می شناسید. کودکان سرمایه هر خانواده هستند و مطمئنا بهترین ها برای آن ها در نظر گرفته می شود.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *