تبلیغات

تبلیغات

چگونه روی سئو سایت کار کنیم؟

engineoptimize

با جستجو موضوعی در گوگل متوجه می شوید که تعدادی از مقالات در صدر جستجو ها قرار می گیرند، اگر شما هم می خواهید که مقالاتتان را در صفحه اول و رتبه های بالایی جستجو های گوگل مشاهده نمایید، باید مطابق قوانین و الگوریتم های اصولی در این زمینه پیش بروید. سئو به معنای بهینه سازی سایت است که برای اجرای این تکنیک، باید دارای دانش و تخصص کافی باشید. به هیچ عنوان نمی توان بدون دارا بودن اطلاعات کافی، اقدام به سئو کردن سایت نمود. در غیر این صورت مشکلات و عواقب بدی گریبان گیر سایت شما خواهد شد.

 

چگونه روی سئو سایت کار کنیم؟


با جستجو موضوعی در گوگل متوجه می شوید که تعدادی از مقالات در صدر جستجو ها قرار می گیرند، اگر شما هم می خواهید که مقالاتتان را در صفحه اول و رتبه های بالایی جستجو های گوگل مشاهده نمایید، باید مطابق قوانین و الگوریتم های اصولی در این زمینه پیش بروید. سئو به معنای بهینه سازی سایت است که برای اجرای این تکنیک، باید دارای دانش و تخصص کافی باشید. به هیچ عنوان نمی توان بدون دارا بودن اطلاعات کافی، اقدام به سئو کردن سایت نمود. در غیر این صورت مشکلات و عواقب بدی گریبان گیر سایت شما خواهد شد. 

سئو سایت

 

همچنین بخوانید  طراحی سایت در کرج

علل به کارگیری سئو برای وب سایت


ترافیک سایت به وسیله موتور های جستجوگر گوگل، بینگ و یاهو اتفاق می افتد. این موتور های جستجو گر، موجب بالا بردن بازدید از سایت می شوند، هر چند نباید قدرت شبکه های اجتماعی را در افزایش ترافیک سایت نادیده گرفت. اگر سئو سایت به درستی صورت بگیرد، کاربران به راحتی به سمت وب سایت شما هدایت می شوند. به دلایل عمده مدیران وب سایت ها سعی می کنند که از سئو استفاده کنند هم چون:


•    بالا بردن ویو سایت
•    افزایش تعداد کاربران هدفمند برای هر کسب و کاری
•    کاهش هزینه های تبلیغاتی
•    بالا بردن درآمد از طریق سئو سایت های خدماتی
•    ایجاد برند برای کسب و کار های مختلف


اگر افراد به جای صرف هزینه های هنگفتی در راستای تبلیغات کسب و کارشان سعی کنند بخشی از هزینه های خود به سئو سایتشان اختصاص دهند؛ به طور قطع کمک بسزایی به برند سازی  و افزایش رتبه کسب و کارشان در مقایسه با رقبایشان خواهند کرد.

شروع سئو برای وب سایت


در صورتی که می خواهیم سایت خود را سئو کنید، حتما باید آموزش های لازم را در این زمینه کسب کنید. به طور قطع اگر در حوزه سئو مهارت و یا مطالعه ای نداشته باشید، وب سایت شما با مشکل مواجه خواهد شد. در این راستا می توانید از دوره جامع سئو استفاده کنید، چون در بردارنده تکنیک های ضروری و کاربردی سئو به صورت ساده می باشد. 

سئو سایت

شرکت سئو البرز از بزرگ ترین و معتبر ترین شرکت های سئو در کرج می باشد که شما عزیزان برای یادگیری دوره های جامع و کاربردی سئو، می توانید در دوره ها و کارگاه های آموزشی آن شرکت نموده و مهارت ها و تکنیک های تخصصی لازم را در این رابطه کسب کنید. مراحل بهینه سازی سایت شامل موارد زیر می شوند:


1-    سئو تکنیکال: اولین گام برای سئو کردن سایت، سئو تکنیکال می باشد. در این راستا باید مهارت هایی را فرا بگیرید هم چون:
•    ایجاد ساختار بهینه سایت: ساختار سایت در مسئله سئو دارای اهمیت بالایی می باشد و ساختار سایت باید راحت و کاربر پسند باشد، به گونه ای که کاربر بتواند در مدت زمان کوتاهی به خدمات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کند. بنابراین باید ساختار سایت دارای ظاهر مناسبی باشد. در این راستا بهتر است که به دسته بندی موضوعات بپردازید تا کاربران بتوانند به سهولت موضوع مورد نظر خود را بیابند.


•    بالا بردن سرعت سایت: برای افزایش سرعت سایت باید از تصاویری کم حجم، قالب مناسب، هاست با کیفیت و تصاویر بهینه استفاده کنید.
•    ایجاد فایل ROBOTS. TXT: ارتباط شما را با خزنده ها و ربات های گوگل میسر می کند که نشانه ایندکس شدن سایت شما می باشد. 
•    بالا بردن امنیت سایت و اطلاعات کاربران: در این زمینه بهتر است که از پروتکل های SSL استفاده کنید و امنیت سایتتان را بالا ببرید.
•    ایجاد نقشه سایت: به ربات های گوگل مربوط می شود و مشمول تصویر ها، مقالات و محصولات سایت می شود. برای سایت های وردپرسی نیاز به افزونه YOAST SEO دارید تا به مطالب دسترسی سریعتری پیدا کنید.

•    مویابل فرندلی و رسپانسیو کردن سایت: به معنای استفاده وب سایت از امکانات درون گوشی های همراه در جهت ارائه یک محتوای متناسب با آن می باشد و بر روی سئو تاثیر خوبی دارد. سایت های دارای این ویژگی دارای رتبه بالاتری هستند.

سئو سایت

2-    سئو داخلی:
•    بهینه سازی تصاویر سایت: تصاویر باید کم حجم و دارای نام مناسبی باشند. استفاده از AIT تصاویر یا همان متن جایگرین جای کلمات کلیدی، موجب بهینه سازی تصاویر سایت می شود. 
•    ایجاد محتوای با کیفیت: محتوای خوب و با کیفیت موجب بالا بردن رتبه شما در وب سایت نسبت به رقبای کاریتان می شود.
•    ایجاد لینک های داخلی: به کمک این نوع لینک ها ، موتور های جستجوگر راحت تر می توانند به صفحات سایت دسترسی پیدا کنند، در غیر این صورت موجب خارج شدن آن صفحات از نتایج گوگل می شود.


3-    سئو محتوا:
•    انتخاب کلمه کلیدی
•    تولید محتوای منظم
•    کنترل محتوا از نظر سئو
•    نداشتن محتوای تکراری
•    بکارگیری یو آر ال های بهینه و کاربردی
•    بکارکیری تگ های عنوان


4-    سئوی خارجی: در مورد سئو خارجی باید اقداماتی در مورد ایجاد بک لینک های قدرتمند، کامنت گذاشتن در وبلاگ ها، ایجاد پرسش و پاسخ در سایت ، فعالیت در شبکه های مجازی و غیره داشته باشید. برای دریافت راهنمایی های بیشتر و این که چگونه سایت خود را سئو و بهینه نمایید، می توانید از نظرات تخصصی مشاورین ما در سئو البرز بهره مند شوید. کافیست با ما تماس بگیرید و برای سئو سایت خود به ما درخواست دهید. 

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *