تبلیغات

تبلیغات

بهترین سایت ایرانی دانلود عکس پروفایل با انواع موضوعات

2930fd2f-8e6d-4d31-b533-5cd198cac0f6

عکس پروفایل

بهترین سایت ایرانی دانلود عکس پروفایل با انواع موضوعات

در متن پیش رو، شما را با ویژگی‌هایی آشنا می‌کنیم که باید در انتخاب عکس‌های مناسب برای پروفایل خود در نظر بگیرید. همچنین روان‌شناسی این عکس‌ها را بازگو می‌کنیم و بهترین سایت ایرانی دانلود عکس‌های پروفایل را به شما معرفی می‌کنیم.

انتخاب آواتار یا عکس پروفایل دومین قدم برای ورود به هر شبکه اجتماعی، پس از انتخاب نام کاربری است. شاید شما هم بسیاری اوقات با این دغدغه روبه‌رو باشید و ندانید کدام عکس خود را بر روی پروفایل شبکه مورد نظر بگذارید. گاهی هم دوست دارید عکسی انتخاب کنید که ویژگی‌های شخصیتی شما را نشان دهد و بر روی دیگران تاثیرگذار باشد، اما عکس خودتان هم نباشد.

با جوهره، مرجع دانلود عکس پروفایل در نگاهی به ویژگی‌های بهترین عکس‌های پروفایل همراه باشید.

شما عضو چند شبکه اجتماعی هستید؟ شاید برای پاسخ دادن به این پرسش نیاز به زمان و فکر کردن داشته باشید. تلگرام، واتس‌اپ، اینستاگرام، کلاب هاوس و شبکه‌های اجتماعی دیگری که ممکن است عضو آنها باشید. هریک از این شبکه‌ها پس از ورود و تعیین نام کاربری، از شما یک عکس برای پروفایل می‌خواهند. اگر عکسی مورد نظر شما باشد، آن را انتخاب می‌کنید. اما در بسیاری موارد، نمی‌دانید کدام عکس را برای پروفایل خود برگزینید.

این نکته زمانی تبدیل به دغدغه بزرگ‌تری می‌شود که به هر دلیل، دوست ندارید تصویری از چهره خودتان را بر روی پروفایلتان بگذارید. اگر بدانید سایت‌های مختلفی هستند که عکس‌های پروفایل با موضوعات مختلف ارائه می‌دهند، شاید خیالتان راحت‌تر شود. جوهره یکی از سایت‌های مرجع دانلود عکس و همچنین دانلود عکس‌های پروفایل با موضوعات مختلف است. با انتخاب عکس پروفایل خود از بین عکس‌های بی‌شمار این سایت، مشکل شما در انتخاب عکس مناسب برای پروفایل‌تان حل می‌شود.

عکس پروفایل پسرانه

با دانستن بهترین ویژگی‌های تصویر مناسب پروفایل، شما می‌توانید بهترین و مناسب‌ترین عکس را برای پروفایل خود انتخاب کنید. اما عکس پروفایل شما باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

1- تمرکز عکس پروفایل شما بر روی خودتان باشد:

اگر عکس خودتان را بر روی پروفایل خود می‌گذارید، بهتر است به شکلی باشد که توجه بیننده به خودتان، و نه به دوروبر، جلب شود. ترکیب‌بندی مناسب و پس‌زمینه محو، دو مورد از ویژگی‌هایی است که توجه را روی پرتره شما متمرکز می‌کند.

2- عکس خود را متناسب با شبکه اجتماعی انتخاب کنید:

برخی شبکه‌های اجتماعی خصوصی‌تر و برخی نیز عمومی‌ترند. برای مثال اینستاگرام و فیس بوک از نمونه شبکه‌های اجتماعی هستند که پروفایل شما را برای دنبال کردن به دیگران نشان می‌دهند. در مقابلِ آنها، شما در واتس‌اپ و تلگرام پروفایل خصوصی‌تری دارید. همین نکته عامل مهمی در انتخاب عکس‌های پروفایل در هریک از این شبکه‌های اجتماعی است.

همچنین بخوانید  بهترین خودرو را با کمترین ضرر مالی در بازار پررسیک خریداری کنید

نکته دیگری را هم باید دراین‌باره به خاطر داشته باشید. برخی از شبکه‌های اجتماعی، مانند فیس بوک، امکان بزرگ‌نمایی عکس را به کاربران آنها می‌دهند. اما برخی از شبکه‌ها مانند اینستاگرام این امکان را در اختیار کاربران قرار نمی‌دهند. به این ترتیب، شما می‌توانید عکس پروفایل فیس بوک خود را با جزئیات زیاد انتخاب کنید. اما عکس اینستاگرام شما بهتر است جزئیات زیادی نداشته باشد و واضح باشد.

3- از تصویری استفاده کنید که گویای هویت شما باشد:

اگر شبکه اجتماعی شما شخصی است، دست شما در انتخاب عکس‌های پروفایل بازتر است. اما اگر در صفحه خود به فعالیت‌های شغلی و اجتماعی می‌پردازید، از عکسی استفاده کنید که گویای موقعیت اجتماعی شما باشد. برای مثال، شاید شما مدیر شرکتی هستید و در صفحه مورد نظر خود به فعالیت‌های شغلی خود می‌پردازید. در این صورت، عکس پروفایل شما هم باید رسمی باشد.

4- عکس پروفایل شما بهتر است با فعالیت‌های شما هم‌خوانی داشته باشد:

فرض کنید شما در اینستاگرام خود فقط به روابط دوستانه و گذاشتن عکس‌های خانوادگی و دوستانه می‌پردازید. در این صورت، بهترین تصویر پروفایل شما عکسی است که نشان از دوستی و عاطفه داشته باشد. اما اگر از دوستداران سیاست هستید و پست‌های شما بیشتر در این مورد است، گذاشتن عکس قلب و گل و پرنده جالب نخواهد بود. اگر هم ورزشکار هستید و به پوشش دادن فعالیت‌های ورزشی خود می‌پردازید، عکس انتخابی شما بهتر است ورزشی باشد.

5- کیفیت عکس را در نظر بگیرید:

کیفیت تصویر پروفایل را همیشه در نظر بگیرید. برخی از شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام عکس شما را با کیفیت بالایی نمایش نمی‌دهند. بهترین عکس برای این شبکه‌های اجتماعی، عکسی است که بالاترین کیفیت را داشته باشد.

6- در کادربندی عکس پروفایل خود دقت کنید:

کادر عکس‌ها قانون خاص خود را دارد. برای مثال، عکس پرتره باید از بالای سر تا پایین‌تر از شانه‌های شما را در بر بگیرد. اگر دوست دارید عکس قدی بر روی پروفایل خود بگذارید، فضای اطراف را تا جایی که می‌توانید حذف کنید. اگر هم عکس‌های پروفایل خود را از سایت‌های دانلود عکس برمی‌دارید، باز هم امکان برش آن را دارید. بخشی از عکس را انتخاب کنید که با خواست شما هماهنگی کامل دارد.

7- به پس‌زمینه عکس پروفایل خود دقت کنید:

گاهی شما عکسی دارید که در پس‌زمینه آن افراد و اشیایی حضور دارند که لزومی ندارد دیده شوند. در این صورت، بهتر است پس‌زمینه عکس خود را محو کنید. خوشبختانه عکس‌هایی که از سایت‌های دانلود عکس برمی‌دارید، این مشکل را ندارند.

همچنین بخوانید  تا چه ابعادی درب ضد سرقت دو لنگه قابل ساخت است؟

عکس پروفایل دخترانه

برای انتخاب عکس پروفایل با موضوعات دلخواه از سایت‌های دانلود عکس، به چند نکته توجه داشته باشید:

* موضوع عکس مورد نظر خود را انتخاب کنید:

عکس‌های پروفایل زیادی با موضوعات مختلف را می‌توانید در بهترین سایت ایرانی دانلود عکس پیدا کنید. پیش از هرکاری، ابتدا موضوع مورد نظر خود را انتخاب کنید. عکس‌های بسیاری درباره موضوعات مختلف مانند طبیعت، زندگی و عکس‌های عاشقانه و عاطفی را در این سایت پیدا می‌کنید. اگر از طرفداران قهرمانان ورزشی هستید هم می‌توانید عکس قهرمانان خود را در این سایت ببینید و انتخاب کنید.

دختران و پسران نوجوان هم که به دنبال عکس‌های مناسب سن خود هستند، نمونه‌های دلخواه خود را در این سایت پیدا می‌کنند. برای مثال، عکس‌های کارتونی که مورد علاقه بسیاری از کودکان و نوجوانان است، در این سایت در دسترس آنها قرار گرفته است.

* بهترین عکس را از بین عکس‌های انتخاب شده برگزینید:

پس از انتخاب موضوع و دیدن عکس‌های مناسب آن، اکنون نوبت انتخاب عکس مورد علاقه شما از بین همه تصاویر موجود است. بهترین عکس‌ها را دانلود کنید و از بین آنها یکی را انتخاب کنید و بر روی پروفایل خود قرار دهید.

دانلود عکس پروفایل

آیا می‌دانید افراد آگاه به ویژگی‌های روان‌شناسی می‌توانند از روی عکس‌های پروفایل، ویژگی‌های شخصیت شما را حدس بزنند؟ برخی از عکس‌های پروفایل، نکته‌های مختلفی را از درون شما بازگو می‌کنند:

  • میل به نشان دادن زیبایی چهره یا بخشی از آن، مانند چشم‌ها، یکی از دغدغه‌های کسانی است که از عکس نزدیک چهره یا اجزای چهره خود استفاده می‌کنند.
  • فضاهای مورد علاقه شما هم از لابه‌لای عکس‌های پروفایلتان مشخص می‌شوند. شاید شما هم از کسانی هستید که از تصویر خود در فضاهای مختلف بر روی پروفایل استفاده می‌کنید. در این صورت، دوست دارید دیگران از جاهایی که می‌روید و فعالیت‌هایی که انجام می‌دهید، آگاه باشند.
  • بعضی‌ها هم دوست دارند در عکس پروفایل خود نشان دهند که من چقدر برای دیگران مهم هستم و دیگران چه هدیه‌ها و سورپرایزهایی برای من داشته‌اند.
  • برخی افراد هم عکسی مبهم و سوال‌برانگیز برای پروفایل خود می‌گذارند. این عده دوست دارند شخصیتشان برای شما مبهم باشد و شما در پی شناخت بیشتر آنها باشید.
  • خودشیفته‌ها هم بهترین و پرزرق‌وبرق‌ترین لباس‌های خود را می‌پوشند و با بهترین آرایش و پیرایش، عکسی از خود می‌گیرند و بر روی پروفایلشان می‌گذارند.
  • برخی از روان‌شناسان عقیده دارند، کسانی که عکس نیم‌رخ بر روی پروفایلشان می‌گذارند، خواهان مخفی کردن چیزی در شخصیت خود هستند.
  • شاید هم عکس پروفایل شما با یک یا چند تن از دوستانتان باشد و در این صورت، می‌خواهید به دیگران بگویید چقدر برای دوستان خود و دوستی ارزش قائل هستید.
  • عکس‌های خیلی شاد و خوشبخت را هم باور نکنید. گاهی اوقات این دوستان دلشان می‌خواهد خوشبختی نداشته خود را به رخ دیگران بکشند.
  • گاهی هم برخی افراد با استفاده از عکس‌های طبیعت و عکس‌های دیگری غیر از خودشان، می‌خواهند خود را از آسیب‌های اجتماعی احتمالی حفظ کنند.
  • برخی از روان‌شناسان عقیده دارند، کسانی که عکسی از کودکی خود روی پروفایلشان می‌گذارند، دوست دارند به دوران کودکی برگردند. این افراد از زندگی کنونی خود خیلی احساس رضایت نمی‌کنند.
  • بعضی‌ها هم خیلی حال ‌و حوصله تغییر دادن عکس پروفایل خود را ندارند. عکس روی پروفایل این گروه از افراد، هفته‌ها و ماه‌ها ماندگار می‌شود. این افراد نیاز به انگیزه‌ای برای تغییر عکس دارند.
  • آدم‌های افسرده هم از عکس‌های تیره و تار، با موضوعات فلسفی و ناخوشایند بر روی پروفایلشان استفاده می‌کنند.
  • هر وقت هم همه عکس‌های پروفایل زنی عکس‌هایی از طبیعت، بچه‌ها یا عکس‌نوشته باشد، بدانید که پای تعصبات فردی یا خانوادگی در میان است.
  • همچنین خیلی از افرادی که هیچ عکسی بر روی پروفایلشان نمی‌گذارند، یا آدم ناخوشایندی هستند، یا خودشان فکر می‌کنند ناخوشایند هستند. گاهی هم مقام مهمی دارند و دوست ندارند شناخته شوند.
همچنین بخوانید  کدام دیتاسنتر کشور آلمان برای اجاره سرور مناسب‌تر است؟

شاید شما از افرادی باشید که در بیشتر موارد عکس خودتان را بر روی پروفایلتان می‌گذارید. در این صورت، تیغ و قیچی دست خودتان است. بهتر است هرجا که می‌روید عکس گرفتن از خودتان را فراموش نکنید. شاید هم دوست دارید عکس‌های پروفایل خود را از بین عکس‌هایی با موضوعات مختلف انتخاب کنید. در این صورت، بهتر است سایت ایرانی دانلود رایگان عکس جوهره را بشناسید. پس از آن، کافی است عکس‌های دلخواه خود را از بین تصاویر بی‌شمار این سایت انتخاب و دانلود کنید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *