تبلیغات

تبلیغات

یک حقیقت تلخ درباره فریلنسر های برنامه نویسی

freelancer-

آیا شما هم به دنبال انجام پروژه سی شارپ، زبان سی یا اندروید هستید و نمی دانید که کدام یک از روش های انجام این فعالیت بازدهی بهتری را برایتان به همراه دارد؟ فریلنسینگ، یکی از گزینه های مطرح در جامعه امروزی ما به حساب می آید که اخیرا محبوبیت زیادی کسب کرده است. خیلی از کارفرمایان، در مورد فریلنسر ها نظرات مثبتی داشته و همواره خدمات آنها را مورد استفاده قرار می دهند. اما، یک سری حقایق تلخ در مورد فریلنسر های برنامه نویسی وجود دارد که افراد توجه زیادی به آنها نمی کنند. همین حقایق باعث شده اند تا روند فریلنسینگ به صورت کامل متحول شود. با ما همراه باشید تا این حقایق را مورد بررسی قرار دهیم.

انجام پروژه سی شارپ

انجام پروژه سی شارپ

مزایای استفاده از خدمات فریلنسر های برنامه نویسی برای انجام پروژه سی شارپ

بیایید تا کارمان را با بررسی دقیق مزایای استفاده از خدمات فریلنسر های برنامه نویسی شروع کنیم. انجام پروژه زبان سی یا زبان سی شارپ کار راحتی نیست. افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند، تخصص زیادی دارند. با استفاده از خدمات فریلنسر های برنامه نویسی، شما می توانید هزینه نهایی را با انعطاف بیشتری کنترل کنید. فریلنسر ها خودشان قیمت خدمات را مشخص می کنند. این مسئله به کارفرمایان اجازه می دهد تا قیمت را بر اساس بودجه شان تغییر دهند.

جدا از صفحه جویی در هزینه، با انجام پروژه اندروید از طریق خدمات فریلنسر های برنامه نویسی سرعت بالا تر می رود. برنامه نویسانی که از طریق فریلنسینگ خدمات خود را ارائه می کنند، محدودیتی برای پذیرش سفارش و اتمام آن ندارند. سیاست های اداری و نامه نگاری های وقت گیر، سرعت آنها را محدود نکرده است. همین مسئله هم باعث شده تا سرعت فریلنسر ها کمی بالا تر از سایر روش های برون سپاری پروژه باشد.

در صورتی که شما با کمبود فضا مواجه هستید، انجام پروژه زبان سی از طریق خدمات فریلنسر ها نتایج مطلوبی را برایتان به همراه خواهد داشت. برای استفاده از خدمات یک فریلنسر، شما نیازی به استخدام کارشناسان برنامه نویسی و فراهم کردن یک محیط کاری نخواهید داشت. همین مسئله هم باعث شده تا کسب و کار های نو پا و سازمان های کوچک تر، به این روند علاقه زیادی نشان دهند.

در نهایت، با برون سپاری انجام پروژه سی شارپ یا سایر زبان های برنامه نویسی، شما فشار کاری کارمندان خود را کاهش می دهید. روند انجام پروژه زبان سی، می تواند به شدت پیچیده شود. اینجاست که استفاده از خدمات فریلنسر ها به شما اجازه می دهد تا هم هزینه های خود را کاهش دهید و هم در سریع ترین زمان ممکن پروژه تکمیل شده را دریافت کنید. همه این موارد اهمیت فریلنسینگ را افزایش داده اند.

همچنین بخوانید  دانلود کتاب جاوا | معرفی بهترین منابع رایگان آموزش زبان برنامه نویسی جاوا

انجام پروژه اندروید

انجام پروژه اندروید

معایب استفاده از خدمات فریلنسر های برنامه نویسی برای انجام پروژه زبان سی

تعداد زیادی از کارفرمایان به این مسئله توجهی ندارند ولی، به کار گیری خدمات فریلنسر های برنامه نویسی برای انجام پروژه سی شارپ یا سایر زبان ها، معایب خاصی را نیز به همراه دارد. اولین عیب این پروسه، کاهش کنترل شما بر روی روند انجام پروژه است. زمانی که کارفرمایان از طریق کارمندان خود یک پروژه را انجام دهند، روی پیشرفت آن کنترل کامل خواهند داشت. پس برون سپاری پروژه باعث می شود تا مدیریت پروژه تغییر کند.

گاهی اوقات برخی از کارفرمایان برای مشخص نکردن دقیق جزئیات پروژه اندروید، خروجی دلخواه خود را دریافت نمی کنند. در هنگام طراحی قرارداد و ثبت درخواست انجام پروژه اندروید، شما به صورت دقیق باید همه انتظارات خود را درج کنید. گاهی اوقات شما به استخدام یک وکیل برای بررسی دقیق قرارداد نیاز پیدا خواهید کرد. البته که اکثر فریلنسر ها، پیشنهاد ویرایش و اعمال تغییرات بر روی پروژه را نیز در اختیار کارفرمایان قرار می دهند.

در نهایت، آخرین مورد از معایب انجام پروژه سی شارپ از طریق خدمات فریلنسر های برنامه نویسی، به کاهش امنیت اطلاعات اشاره دارد. خیلی از پروژه ها، با اطلاعات محرمانه و سری شرکت ها سر و کار دارند. اطلاعاتی که منتشر شدن آنها، نتایج نا مطلوبی را به همراه دارد. زمانی که شما پروژه خود را برون سپاری می کنید، مجبور هستید تا یک سری اطلاعات محرمانه همچون داده های خاص شرکت یا دارایی ها را در اختیار فریلنسر قرار دهید. این مسئله می تواند مشکلات امنیتی خاص خود را ایجاد کند. پس شما باید حساسیت زیادی در زمینه برون سپاری داشته باشید تا بهترین تیم های ایرانی را نیز پیدا کنید.

تعرفه برون سپاری پروژه های برنامه نویسی چقدر است؟

اگر شما هم به دنبال انجام پروژه سی شارپ، اندروید یا زبان سی از طریق خدمات فریلنسر های ایرانی هستید، باید بر روی قیمت نهایی توجه ویژه ای داشته باشید. هزینه انجام پروژه ثابت نیست. عوامل زیادی هستند که قیمت نهایی را کم و زیاد می کنند. معمولا تعرفه انجام پروژه به صورت توافقی مشخص می شود. هرچه پیچیدگی و دشواری پروژه شما افزایش پیدا کند، هزینه ای که باید پرداخت کنید هم بالا تر خواهد رفت.

جدا از این مسئله، کیفیت خدمات فریلنسر هم بر روی قیمت نهایی موثر خواهد بود. هرچه کیفیت و سابقه کاری فریلنسر بهتر شود، هزینه پرداختی شما هم بیشتر افزایش پیدا خواهد کرد. از آنجایی که همه این متغیر ها بر روی تعرفه نهایی موثر هستند، امکان مشخص کردن یک قیمت به صورت عمومی وجود ندارد. با توجه به  این موارد و بند های درج شده در قرارداد، شما می توانید با فریلنسر بر سر قیمت به توافق برسید.

همچنین بخوانید  آموزش یادگیری عمیق در پایتون — فریمورک ها و الگوریتم های Deep Learning

انجام پروژه سی شارپ

 

انجام پروژه زبان سی

برون سپاری و انجام پروژه سی شارپ با مجموعه جاواپرو

در نهایت، اگر شما هم به دنبال انجام پروژه اندروید، سی شارپ یا زبان سی در بهترین حالت ممکن هستید، می توانید خدمات مجموعه جاواپرو را مورد استفاده قرار دهید. هم اکنون تیم های زیادی در سراسر ایران نسبت به ارائه خدمات فریلنسینگ فعالیت می کنند ولی، به کار گیری مراکز خاصی همچون جاواپرو همواره نتایج مطلوبی را به همراه دارد.

 جاواپرو از تیمی حرفه ای برای انجام پروژه های شما استفاده می کند. داشتن کادر فنی مجرب، سرعت عملکردی عالی، تعرفه ای خوب و پشتیبانی مطلوب از جمله مهم ترین ویژگی های کلیدی جاواپرو به حساب می آیند. به کار گیری خدمات جاواپرو برای انجام پروژه سی شارپ به شما اجازه می دهد تا برنامه نهایی را در سریع ترین زمان ممکن دریافت کنید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *