تبلیغات

تبلیغات

خرید ممبر تلگرام | روشی نوین برای افزایش ممبر واقعی تلگرام

kharidmemb

تلگرام چیست؟

تلگرام یکسرویس پیام رسانی چند پلتفرمی است که توسط کارآفرین روسی پاول دوروف تأسیس شده است و برای اولین بار در اواخر سال 2013 بر روی iOS و Android عرضه شد. هر زمان که یک رسوایی حریم خصوصی به یکی از رقبای بزرگتر آن ضربه می زند، پایگاه کاربران تلگرام افزایش می یابد.

در سال 2016 انقلاب بزرگی در خدمات تلگرام رخ داد. کانال های تلگرامی ایجاد شد که می توانید کسب و کار  خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و مخاطبان خود را به کانال خود دعوت کنید. حتی این امکان برای شما وجود داشت که با استفاده از لینک کانال مخاطبان دیگر را به کانال خود دعوت کنید.

در آن زمان تنها راه جذب ممبر تلگرام این بود که کانال خود را در کانال های دیگر تبلیغ کنید. این روش هم گران بود و هم افراد زیادی را به کانال شما نمی آورد.

امروزه خدمات متنوعی برای تلگرام ارائه می گردد که از آن خدمات می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

خرید ممبر تلگرام و حتی خرید ممبر واقعی تلگرام

روش خرید ممبر تلگرام به صورت هدفمند برای مواردی مانند جذب ممبر های علاقه مند به ارزهای دیجیتال

 

ممبر تلگرام

خرید ویو پست تلگرام

خاطر نشان می گردد اعضای بیشتر در تلگرام برای رشد شما بسیار مورد نیاز می باشد. شما می بایست تعداد اعضای کانال تلگرام یا گروه تلگرام خود را افزایش دهید تا این امر برای برند شما اعتبار ایجاد کنند و سبب رشد سریع کانال تلگرام شما گردد. لذا این واقعیت وجود دارد که وجود فالوور برای شما فالوورهای بیشتری می آورند!

اما این نکته نیز یک واقعیت است که هنگامی که شروع به کار می کنید، افزایش مخاطبان خود یک چالش بسیار بزرگ می باشد و اینجاست که خرید ممبر واقعی تلگرام وارد می شود. شما بلافاصله تعداد اعضای تلگرام خود را افزایش می دهید، که به نوبه خود به این معنی است که برند شما به افراد بیشتری دسترسی پیدا می کند و این منجر به رشد ارگانیک سریعتر شما می گردد. به طور خلاصه، خرید اعضای تلگرام به این معنی است که سفر خود را در شبکه های اجتماعی از هیچ شروع نمی کنید.

چه تفاوتی بین کانال با گروه تلگرام وجود دارد؟

تفاوت کانال با گروه در نحوه تعامل شما با مخاطبان خود نفهفته است. در گروه تمامی افراد می توانند به صورت تعاملی مشارکت داشته باشند ولی در کانال شما پست های مورد علاقه خود را قرار می دهید و سایر افراد عضو کانال می توانند ان را مشاهده نمایند.

همچنین بخوانید  خرید ماشین سنگین صفر و کارکرده

هر چند در با اپدیت های جدید تلگرام امکان تعامل در کانال تلگرام نیز فراهم گردیده است و افراد می توانند در زیر پست های کانال تلگرام کامنت مورد نظر خود را قرار دهند.

تلگرام در کدام کشورها محبوب می باشد؟

بررسی میزان محبوبیت در کشورهای مختلف موید این مطلب است که این شبکه اجتماعی در ایران(قبل از فیلترینگ) ، ترکیه، هند، اندونزی، کره جنوبی، روسیه، ازبکستان، فرانسه و آمریکا بسیار محبوب است. امروزه بیشتر کسب و کارهایی مانند ارز دیجیتال، تجارت ها و تفریحات، دارای کانال یا گروه در تلگرام هستند. زمانی که امکان ساخت کانال یا گروه به اپلیکیشن تلگرام اضافه شد، همه ما می دانستیم که کاربران کانال ها و گروه های زیادی را بر اساس موضوعات مختلف ایجاد خواهند کرد.

آیا تلگرام ایمن می باشد؟

به طور کلی، تلگرام به همان اندازه ایمن یا امن تر از سایر برنامه های چت است. می توان استدلال کرد که رمزگذاری سرتاسر واتس اپ در تمام پیام ها رویکرد بهتری است، اما ارتباط این شرکت با فیس بوک/متا ممکن است حامیان حریم خصوصی را خاموش کند.

به‌علاوه، اگر از ویژگی «چت‌های مخفی» استفاده می‌کنید، همان سطح رمزگذاری انتها به انتها را دریافت می‌کنید. علاوه بر این، کاربران نمی‌توانند پیام‌ها را در چت‌های مخفی فوروارد یا اسکرین‌شات کنند و پیام‌ها را می‌توان طوری برنامه‌ریزی کرد که به خودی خود حذف شوند. همچنین لازم به ذکر است که همه چت ها رمزگذاری می شوند، حتی اگر رمزگذاری انتها به انتها نباشند.

آیا استفاده از تلگرام رایگان است؟

استفاده از تلگرام از زمان پیدایش آن رایگان بوده است. این شرکت همچنین API خود را به صورت رایگان در دسترس عموم قرار می دهد و از توسعه دهندگان دعوت می کند تا در پلتفرم های دیگری ایجاد کنند. کاربران همچنین می توانند ربات های سفارشی، تم ها، برچسب ها و موارد دیگر را به صورت رایگان در تلگرام ایجاد کنند.

هر چند امروزه تلگرام نسخه پرمیوم خود را با قابلیت های ویژه ارائه نموده است و استفاده از این نسخه مستلزم پرداخت هزینه می باشد.

آیا امکان استفاده از تلگرام در کامپیوتر وجود دارد؟

بله این امکان در تلگرام وجود دارد و شما به راحتی می توانید از نسخه دسکتاپ یا تحت وب استفاده نمایید علت این امر این است که تلگرام چت ها و فایل ها را به جای دستگاه شما در یک سرور راه دور ذخیره می کند، می توانید از طریق وب به همه چیز (به جز چت های مخفی) نیز دسترسی داشته باشید.

همچنین بخوانید  مراحل راه اندازی سانترال پاناسونیک

تلگرام نسبت به سایر رقبا چه مزیت هایی دارد؟

لیست ویژگی های اصلی تلگرام ممکن است با سیار رقبا تلاقی کند، اما تفاوت های خاص زیادی بین آن و رقبای آن وجود دارد. در اینجا لیست کوتاهی از برخی از ویژگی‌های اصلی که ممکن است شما را مجبور به تغییر برنامه‌های پیام‌رسانی کند آورده شده است.

چت های مخفی

چت های مخفی جایی است که می توانید با یک مخاطب در پیام های رمزگذاری شده شرکت کنید. اما این تنها مزیت آن نیست: چت‌های مخفی همچنین به افراد اجازه نمی‌دهند پیام‌ها را از آنجا فوروارد کنند یا اسکرین شات بگیرند. البته، کسی می‌تواند با دستگاه دیگری از صفحه‌نمایش عکس بگیرد، اما همچنان دلسرد می‌شود، و با ویژگی دیگری تقویت می‌شود: تایمرهای خود تخریبی.

دسترسی بدون سیم کارت

تلگرام دیگر برای ثبت نام نیازی به سیم کارت ندارد. با این حال، باید یک شماره تلفن ناشناس از سرویس Fragment خریداری کنید. اینها با استفاده از ارز رمزنگاری Toncoin تلگرام خریداری می شوند که معمولاً 10 تا 20 دلار قیمت دارند. این اعداد به بلاک چین گره خورده اند و فقط با تلگرام کار می کنند.

حذف پیام دو طرفه

از زمان به‌روزرسانی در سال ۲۰۱۹، تلگرام به کاربران این امکان را داده است که پیام‌های ارسال شده توسط سایر کاربران را در همه دستگاه‌ها حذف کنند. این یک ویژگی تا حدودی تفرقه انگیز است. حذف پیام های شما توسط شخص دیگری احساس خوبی ندارد. اما اگر مکالمه شما بین شما و شخصی است که به آن اعتماد دارید، راه مفید دیگری برای کنترل ارتباطات آنلاین شماست.

نام های کاربری

همانطور که در بالا ذکر شد، استفاده از نام کاربری به جای شماره تلفن به این معنی است که حساب شما فقط به یک تلفن متصل نیست. این کار ورود به سیستم در دستگاه‌های دیگر را آسان‌تر می‌کند، به شما امکان می‌دهد چندین حساب در یک دستگاه داشته باشید، و باعث می‌شود که مجبور نباشید شماره تلفن خود را با کسی به اشتراک بگذارید تا او را به عنوان مخاطب در تلگرام اضافه کنید.

محدودیت حجم فایل بزرگ

اگر می‌خواهید فایل‌های حجیم ارسال کنید، تلگرام با پشتیبانی از فایل‌های حداکثر ۲ گیگابایتی، بخش عمده‌ای از رقابت را در اختیار دارد. در همین حال، محدودیت WhatsApp تقریباً 100 مگابایت، محدودیت WeChat نیز 100 مگابایت و محدودیت اسکایپ 300 مگابایت است. فایل های تلگرام نیز در فضای ابری ذخیره می شوند، بنابراین می توانید از دستگاه های دیگر به آنها دسترسی داشته باشید.

سفارشی سازی ها

تلگرام با برخی از گزینه‌های سفارشی‌سازی ارائه می‌شود که در بسیاری از رقبای خود وجود ندارد و می‌توانید رنگ غالب برنامه، نحوه باز کردن لینک‌ها، نمایش یا عدم نمایش UI انیمیشن‌ها و موارد دیگر را انتخاب کنید. همچنین یکپارچه سازی ربات چت وجود دارد که می توانید از ربات ها برای بهبود تجربه استفاده کنید. شما حتی می توانید تم ها، ربات ها و برنامه های کامل خود را با استفاده از API تلگرام ایجاد کنید. در طول سال‌ها، تلگرام یک اکوسیستم ربات گسترده ایجاد کرده است که عملکردهای بیشتری را به برنامه اضافه می‌کند.

همچنین بخوانید  جهانی بدون مرز با پاسپورت دومینیکا

آیا تلگرام در مقایسه با سایر رقبا گزینه مناسبی است؟

با توجه به موارد مطروحه می توان بیان نمود که تلگرام دارای ویژگی های منحصر به فردی است که این پیام رسان را در وضعیت مناسب تری نسبت به رقبا قرار می دهد.

البته تصمیم برای انتخاب شبکه اجتماعی موضوعی بسیار شخصی است و هر کس با توجه به نیاز و علایق خود می تواند اقدام به انتخاب پیام رسان مدنظر خود نماید.

خرید ویو تلگرام

با خرید ویو تلگرام شما می توانید ویو پست کانال خود را به سرعت بالایی بالا ببرید و این موضوع اعتبار کانال تلگرام شما را بالا می برد. امروزه خدمات ویو پست خودکار و ویو پست آنی تلگرام به صورت آنی و با کیفیت بالایی ارائه می شود که این موضوع می تواند به شما برای اعتبار بخشیدن به کانال خود بسیار کمک کند.

ممبر تلگرام

 

امید می رود مطالعه این مطلب بتواند برای انتخاب بهترین پیام رسان برای شما مفید واقع شود. اگر نیاز به مشاوره برای به کارگیری خدمات تلگرام برای خود داشتید، همیشه می توانید با کارشناسان ما در سایت فالوده (Followdeh) در ارتباط باشید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *