تبلیغات

تبلیغات

خرید ماشین سنگین صفر و کارکرده

فرهان دیزل

در هنگام خرید ماشین سنگین تفاوتی بین تریلی، کامیون، کمپرسی، کشنده و…. وجود نخواهد داشت. در واقع دور از تفاوت های ساختاری و مسائل فنی آن ها مراحل مشابهی طی می شود. البته زمانی که قصد خرید یک خودرو سنگین صفر و نو را دارید قطعاً از امنیت و سلامت آن مطمئن هستید. پس می دانید که قرار است مدت زمان طولانی از آن استفاده کنید. اما زمانی که قصد خرید خودرو سنگین کارکرده و دست دوم را دارید موضوع به این راحتی نخواهد بود. بنابراین در هنگام خرید و فروش ماشین سنگین دست دوم یا کارکرده باید حتماً قطعات خودرو از لحاظ کیفیت مورد بررسی قرار گیرند. زیرا شما نسبت به کارکرد آن ها اطلاعی ندارید. در نتیجه نمی توان برای ماشین های سنگین کارکرده طول عمر مشخصی را بیان نمود. در این مطلب قصد داریم که اطلاعات بیشتری در مورد خرید ماشین سنگین در اختیار شما دوستان عزیز قرار دهیم با ما همراه باشید. 

خرید ماشین سنگین نو و دست دوم: 

ماشین های سنگین معمولا از جمله خودروهای باری هستند که از آن ها برای جابجایی و حمل و نقل کالا ها و همین طور بارهای سنگین استفاده می‌ شود. این خودروها به دلیل عملکرد فوق العاده و کاربردی که دارند در صنعت حمل و نقل جایگاه ویژه ایی را به خود اختصاص داده اند. علاوه بر آن استقبال بالای رانندگان از خرید ماشین سنگین موجب گردیده تا خرید و فروش ماشین سنگین هم به صورت نقدی و هم به صورت اقساطی انجام گردد. در نتیجه افرادی که قصد خرید خودرو سنگین دارند می توانند به راحتی و با مراجعه به شرکت های معتبر خودروی مورد نظر خود را خریداری نمایند. 

توجه داشته باشید که خرید و فروش خودرو سنگین هم به صورت صفر و نو و هم به صورت کارکرده و دست دوم انجام می شود. درست است که خرید ماشین سنگین صفر و نو با اطمینان بیشتری همراه است. اما همه افراد توانایی خرید آن را نخواهند داشت. بنابراین تصمیم به خرید خودرو سنگین کارکرده می گیرند. همانطور که می دانید خرید ماشین های سنگین هزینه زیادی به دنبال دارد و افراد معمولاً برای این خرید از تسهیلات بانکی استفاده می کنند. پس دقت داشته باشید که برای جلوگیری از کلاهبرداری در هنگام خرید و فروش ماشین سنگین چه صفر، چه کارکرده باید حتما به مراکز و شرکت های معتبر مراجعه نمایید. 

 

خرید ماشین سنگین

خرید ماشین سنگین صفر: 

همان طور که گفته شد خرید ماشین سنگین صفر به خریدار این اطمینان را می دهد که خودرو از هر نظر سالم است. بنابراین عملکرد بهتری خواهد داشت و مدت زمان بیشتری عمر می کند. به همین دلیل رانندگان تمایل بیشتری به خرید خودرو سنگین صفر دارند. اما با توجه به قیمت بالای ماشین های سنگین ممکن است افراد در هنگام خرید با مشکل مواجه گردند. به همین دلیل است که خرید و فروش ماشین سنگین صفر به صورت اقساطی انجام می گردد. پس شما می توانید با مراجعه به شرکت هایی مانند فرهان دیزل خودرو مورد نظر خود را به صورت اقساطی خریداری نمایید. همچنین بهتر است بدانید که برای خرید خودرو سنگین تسهیلات بانکی اعطا می شود و شما می توانید با دریافت وام برای خرید ماشین سنگین صفر اقدام نمایید. البته یک نکته مهم دیگر آن است که در زمان خرید خودرو سنگین به صورت اقساطی نیاز به ضامن معتبر خواهید داشت؛ پس حتماً قبل از خرید با ضامنین معتبر صحبت نمایید. 

همچنین بخوانید  آشنایی با شهر فرانکفورت آلمان

 

ماشین سنگین صفر

خرید ماشین سنگین کارکرده: 

برای خرید ماشین سنگین کارکرده بهتر است قبل از خرید با کارشناسان حرفه ای و با تجربه در این زمینه صحبت کنید. زیرا این کارشناسان اطلاعات تخصصی در مورد قطعات مختلف ماشین های سنگین دارند. پس می توانند شما را برای یک خرید عالی راهنمایی کنند. دقت داشته باشید قبل از خرید خودرو سنگین باید حتما مدت زمان مشخصی را با آن رانندگی کنید. این موضوع به شما در مشخص شدن ایراد های آن کمک می کند. البته در هنگام خرید خودرو سنگین کارکرده باید به عوامل دیگری مانند موتور، گیربکس، فنربندی و شاسی، امکانات و تجهیزات رفاهی، بیمه، تایرها، سیستم تعلیق، بدنه آن، شکل ظاهری آن و… توجه نمایید‌. در زیر سعی کرده ایم چند مورد از مهم ترین این موارد را به صورت مختصر توضیح دهیم. 

ماشین سنگین کارکرده

موتور: 

موتور را در واقع قلب یک خودرو می دانند. بنابراین برای خرید ماشین سنگین سلامت آن اهمیت بسیار زیادی خواهد داشت. پس بهتر است در هنگام خرید ماشین های سنگین حتما موتور آن مورد بررسی قرار گیرد. توجه داشته باشید یک موتور سالم که دارای کیفیت بالایی است هیچ گونه صدای اضافی یا لرزشی نخواهد داشت. علاوه بر آن دقت داشته باشید که موتور به هیچ عنوان تعمیر نشده باشد. همچنین دود خارج شده از اگزوز باید به رنگ سفید باشد. 

گیربکس: 

یکی از قطعات مهم دیگری که در کنار موتور باید به آن دقت نمایید گیربکس می باشد. پس در زمان خرید ماشین سنگین باید به گیربکس آن نیز توجه نمایید. شما می توانید با یک آزمایش ساده سلامت گیربکس را مورد بررسی قرار دهید. بنابراین برای این که متوجه شوید آیا گیربکس سالم است یا خیر؟ بهتر است با خودرو رانندگی کنید. اگر گیربکس سالم باشد اتاق راننده دچار لرزش نمی شود و همچنین در هنگام عوض کردن دنده صدای اضافی وجود نخواهد داشت. 

تجهیزات و امکانات رفاهی: 

علاوه بر موارد بالا در هنگام خرید ماشین سنگین باید حتماً تجهیزات و امکانات رفاهی نیز مورد بررسی قرار بگیرند. ماشین های سنگین دارای امکانات رفاهی مختلفی مانند کولر، تخت‌خواب، بخاری و… هستند. زیرا رانندگان بیشتر زمان خود را در حال رفت و آمد در مسیرهای طولانی می باشند. در نتیجه زمانی را برای استراحت کردن خود اختصاص می دهند. پس اگر تجهیزات و امکانات رفاهی وجود نداشته باشد از سفرهای طولانی مدت خسته شده و انرژی خود را از دست می دهند. 

شاسی و فنربندی: 

به طور کلی می‌ توان گفت در شاسی ماشین سنگین نباید هیچ گونه جوشکاری انجام شده باشد. بنابراین اگر در هنگام خرید ماشین سنگین متوجه شوید که در قسمتی از شاسی آن جوشکاری صورت گرفته است باید بدانید که این قسمت نسبت به دیگر قسمت ها ضعیف تر شده است که در اصطلاح حرفه ‌ای به آن آهن خشک می گویند. به طور کلی خشک شدگی آهن موجب می گردد تا ماشین سنگین نتواند مثل قبل وزن بالایی را تحمل کند. پس اگر بر روی شاسی فشار بالایی وارد شود احتمال بریدگی یا خم شدگی شاسی وجود خواهد داشت. 

همچنین بخوانید  برترین دوره های آموزش آنلاین سئو SEO

چگونگی خرید و فروش خودرو سنگین: 

بهترین راه برای خرید ماشین سنگین مراجعه به نمایندگی های رسمی آن می باشد. در واقع خرید ماشین از طریق این نمایندگی ها اهمیت بسیار زیادی دارد. زیرا مباحث مختلف مانند تامین قطعات خودروهای سنگین یا گارانتی در این نمایندگی ها جایگاه مهمی خواهند داشت. در حال حاضر می توان شرکت فرهان دیزل را یکی از معتبرترین و بزرگ ترین شرکت های مربوط به خرید و فروش ماشین سنگین دانست. در واقع شما می توانید با مراجعه به این شرکت و با توجه به نیازی که دارید ماشین سنگین مورد نظر خود را خریداری کنید.

به طور کلی شرکت فرهان دیزل به فروش انواع خودرو های سنگین صفر و کارکرده و خرید اقساطی کامیونت می پردازد. پس خرید خودرو سنگین با اطمینان بالایی انجام می ‌شود. زیرا خودروهای سنگین قبل از فروش مورد بررسی قرار می گیرند. پس اگر حتی خودرو کارکرده نیز از این شرکت خریداری نمایید، مطمئن هستید که مدت زمان طولانی کار خواهد کرد. زیرا تمامی کارشناسی های لازم بر روی آن انجام شده است. همچنین بهتر است بدانید که شرکت فرهان دیزل امکان خرید و فروش ماشین سنگین به صورت اقساطی را نیز برای شما ایجاد کرده است تا بتوانید خودروی مورد نظر خود را با استفاده از تسهیلات بانکی خریداری نمایید‌. 

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *