تبلیغات

تبلیغات

3 سایت مفید برای طرفداران لینوکس

linuxtarafdar

آیا شما هم به دنیای لینوکس علاقه مند هستید و به دنبال 3 سایت مفید برای طرفداران لینوکس می گردید؟ حتما می دانید که در حال حاضر گزینه های زیادی در جلوی پایتان قرار گرفته اند. هر کدام از این گزینه ها، یک سری ویژگی های خاص را نیز در خود جای داده اند. سیستم عامل لینوکس، یکی از مطرح ترین سیستم عامل های موجود در دنیا به حساب می آید. داشتن ویژگی های مثبت زیاد و امکانات تخصصی ویژه از جمله مهم ترین قابلیت های این سیستم عامل به حساب می آیند.

امروز ما قصد داریم تا 3 سایت مفید برای طرفداران لینوکس را مورد بررسی قرار دهیم. افراد تازه وارد با ورود به این وب سایت ها و بررسی دقیق مطالبشان، به راحتی می توانند سطح خود را در دنیای لینوکس ارتقا دهند. به خاطر داشته باشید که هر کدام از مجموعه های معرفی شده در این صفحه، یک سری کاربرد های خاص را در خود جای داده اند. پس، اگر شما هم به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد 3 سایت مفید برای طرفداران لینوکس هستید، با ما همراه شوید.

Orcacore، مرجعی قوی برای آموزش لینوکس!

طرفداران لینوکس

اولین مورد از 3 سایت مفید برای طرفداران لینوکس، به مجموعه Orcacore اشاره دارد. سایت orcacore یک مرجع بسیار قدرتمند در راستای آموزش مباحث لینوکس محسوب می شود. مجموعه Orcacore ویژگی های مثبت زیادی را با خود حمل می کند. به صورت کلی، مباحث انتشار یافته در این وب سایت، سه قسمت اصلی دارند: آموزش های لینوکس، آموزش های ویندوز و آموزش های امنیتی. Orcacore همواره مباحث قرار گرفته در این سه دسته بندی را به روز کرده و اطلاعات جدید تری را در اختیار مشتریان قرار می دهد.

Orcacore را می توان به عنوان یکی از بهترین منابع آموزش لینوکس در نظر گرفت. این مجموعه تکنیک ها و ترفند های جالبی را برای کاربران به صورت رایگان منتشر کرده است. با پیگیری مباحث آموزشی قرار گرفته در این مجموعه، شما می توانید به یک کاربر حرفه ای دنیای لینوکس تبدیل شوید. البته، لازم به ذکر است که یادگیری کامل لینوکس به مدت زمان زیادی نیاز دارد. پس برای فراگیری همه مباحث آموزشی مربوط به لینوکس عجله ای نداشته باشید.

در اختیار داشتن ترفند های کلیدی همراه با آموزش امنیت، به Orcacore اجازه داده تا به عنوان یکی از برترین وب سایت های فعال در حوزه لینوکس شناخته شود. پس، اگر شما هم به تازگی این سیستم عامل را نصب کرده اید یا اینکه به دنبال ترفند ها و آموزش های امنیتی هستید، با خیال راحت می توانید خدمات کلی و جامع مجموعه Orcacore را مورد استفاده قرار دهید.

همچنین بخوانید  هسته یا کرنل (Kernel) لینوکس چیست ؟ انواع هسته های لینوکس

Phoronix، یک مرجع برای دنبال کردن اخبار لینوکس!

دومین مورد از 3 سایت مفید برای طرفداران لینوکس، به Phoronix اشاره دارد. این وب سایت را می توان به عنوان یکی از مهم ترین وب سایت های دنیای لینوکس در نظر گرفت. Phoronix، در زمینه انتشار اخبار فعالیت می کند. اخبار منتشر شده توسط این مجموعه ویژگی های مثبت زیادی داشته و می توانند اطلاعات گسترده ای را در اختیار کاربران قرار دهند. همه افراد حرفه ای فعال در حوزه لینوکس، حداقل یک بار نام این مرجع را شنیده اید. با استفاده از این وب سایت شما می توانید اخبار محبوب و مهم ماه را مطالعه کنید و در انجمن اختصاصی آن با سایر کاربران به گفت و گو بپردازید.

البته که اخبار سیستم عامل لینوکس منتشر شده در این مجموعه، ویژگی های کلیدی زیادی را در خود جای داده اند. در این مجموعه شما می توانید اطلاعات به روزی را در مورد درایور های سخت افزاری، جدید ترین مقالات کامپیوتری، اجرای بازی بر روی لینوکس، مدیریت سخت افزار و سایر اطلاعات مربوط به سیستم عامل مطالعه نمایید. مطالعه اخبار و اطلاعات منتشر شده در این وب سایت به شما اجازه می دهد تا دانش عمومی خود را در حوزه لینوکس افزایش دهید. پس، اگر شما هم به لینوکس علاقه مند هستید، بهتر است که Phoronix را از دست ندهید.  

Distrowatch، سایتی برای آشنایی با توزیع های لینوکس!

در نهایت، آخرین مورد از 3 سایت مفید برای طرفداران لینوکس که ما قصد بررسی ان را داریم، به Distrowatch اشاره دارد. این وب سایت کاربردی و پر اهمیت، ویژگی های مثبت زیادی را نیز در خود جای داده است. توزیع های لینوکس در واقع نسخه های مختلف آن به حساب می آیند. کاربران دنیای لینوکس با استفاده از یک کرنل و یک معماری جدید، می توانند توزیع های متنوعی را ایجاد نمایند. در حال حاضر کاربر زیادی نسبت به طراحی توزیع مخصوص لینوکس اقدام کرده اند. هر کدام از این توزیع های ایجاد شده، یک سری ویژگی های خاص را نیز در خود جای داده اند.

Distrowatch به شما اجازه می دهد تا توزیع های مختلف سیستم عامل لینوکس را مورد بررسی قرار دهید. این سایت به گونه ای طراحی شده تا همواره اطلاعات جدید و به روزی را در اختیار کاربران قرار دهد. شما می توانید محبوب ترین توزیع های موجود را بر اساس فیلتر روزانه، هفتگی و ماهانه مشاهده نمایید. این لیست همواره بر اساس اطلاعات درج شده توسط کاربران به روز می شود.

همچنین بخوانید  حل مشکل Could not get lock /var/lib/dpkg/lock در لینوکس

distrowatch

distrowatch

 

در ضمن، Distrowatch به شما اجازه می دهد تا توزیع های جدید منتشر شده را نیز مورد بررسی قرار دهید. همه این موارد باعث شده اند تا استفاده از این سایت به مسئله ای مهم و کلیدی تبدیل شود. در صورتی که شما هم به دنبال یک توزیع جدید می گردید یا اینکه دوست دارید تا در مورد توزیع های مختلف اطلاعات خود را افزایش دهید، Distrowatch می تواند گزینه مناسبی به حساب بیاید.

کلام آخر

در این مقاله ما سعی کردیم تا 3 سایت مفید برای طرفداران لینوکس را به شما معرفی کنیم. در صورتی که شما هم به دنیای لینوکس علاقه مند هستید و ترجیح می دهید تا در اوقات فراغت خود در مورد این سیستم عامل محبوب بیشتر بخوانید، با خیال راحت می توانید از سایت های مذکور استفاده کنید. لازم به ذکر است که همه این وب سایت ها ویژگی های مثبت زیادی را در خود جای داده و در حوزه فعالیتی خود از جمله وب سایت های مطرح و پیشرو به حساب می آیند.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *