تبلیغات

تبلیغات

آموزش گرفتن جت پک کالاف دیوتی موبایل (بدون سی پی، بدون درد و خونریزی!!)

callofmob

بازی کالاف دیوتی موبایل یکی از پرطرفدارترین بازی‌های اندروید و iOS است. این بازی که سبک اکشن و شوتر دارد، توجه علاقه‌مندان به بازی‌های اکشن و شوتر را به خود جلب کرده است. جت پک کالاف دیوتی موبایل یکی از آیتم‌های جذاب به شمار می‌رود که در آخرین سیزن بازی به آن اضافه شده است. این آیتم، بازیکن را به پرواز درمی‌آورد و به او کمک می‌کند تا رقبای خود را به سرعت از بین ببرد. جت پک لحظات خوش و لذت پرواز را برای پلیر ایجاد کرده و با پیروزی‌های بیشتر، او را یک پلیر حرفه‌ای در این بازی تبدیل می‌کند.

برای استفاده از جت پک در Call of Duty Mobile، نیاز به سی پی (CP) دارید که برای خرید آن باید هزینه کنید. در این مقاله روشی را به شما می‌گوییم که بدون نیاز به سی پی، جت پک را در بازی کالاف دیوتی موبایل به دست آورید.

 

جت پک کالاف دیوتی

جت پک کالاف دیوتی موبایل چیست؟

اگر با جت پک در بازی کالاف دیوتی آشنایی چندانی ندارید، حتما این بخش از مقاله را بخوانید. در اینجا به‌طور کامل با جت پک، آیتم جت پک کالاف دیوتی، کاربردهای این آیتم، همچنین کلاس جت پک کلاف دیوتی موبایل آشنا خواهید شد. در ادامه نیز نحوه گرفتن جت پک کالاف دیوتی بدون خرید سی پی را به شما آموزش خواهیم داد.

جت پک (Jetpack) یا کوله جِت به‌معنی کوله پشتی پرتابی یا جهشی، یکی از ابزارهای مورد استفاده در جنگ است که سابقه آن به جنگ جهانی دوم برمی‌گردد. این وسیله به پشت شخص بسته شده و با کمک فشار گاز، شخص را به پرواز درمی‌آورد. سازندگان بازی کالاف در آخرین سیزن بتل پس این بازی، رویدادی را اضافه کردند که در آن می‌توان آیتم‌های جدیدی را به دست آورد. جت پک یکی از این آیتم‌های محبوب و پرطرفدار است.

روش‌های مختلفی برای دریافت جت پک کالاف دیوتی وجود دارد. اگرچه برخی از افراد با خرید سی پی (پول رایج بازی کالاف) این آیتم را به دست می‌آورند. برخی نیز تمایل دارند، این آیتم را بدون هزینه‌ پولی به دست بیاورند.

جت پک کالاف دیوتی چگونه کار می‌کند؟

دو نکته در مورد چگونگی کار کردن جت پک کالاف دیوتی وجود دارد؛ مورد اول اینکه آیا با جت پک می‌توان به صورت دائمی به پرواز درآمد؟ دومین نکته هم در مورد ارتفاع پرواز است. بهتر است بدانید که به‌جهت خارج نشدن بازی از حالت طبیعی، در کارکرد و قابلیت‌های این آیتم، محدودیت‌هایی اعمال شده است. اولین مورد، ظرفیت استفاده از جت پک در بازی است. در واقع جت پک، امکان پرواز دائمی را برای پلیر فراهم نمی‌کند؛ به این معنی که این آیتم شارژی است و پس از هر بار استفاده، مقداری از شارژ آن کم می‌شود، همچنین این وسیله پلیر را به ارتفاع بسیار بالایی نمی‌برد.

همچنین بخوانید  7 روش برای رفع خطای "No Servers Found" در Apex Legends ویندوز

 

جت پک کالاف دیوتی

مراحل دریافت جت پک کالاف دیوتی

گفتیم که کمپانی اکتیوژن به‌عنوان سازنده بازی کالاف دیوتی یا همان ندای وظیفه، پس از مدت‌ها انتظار و در آخرین سیزن این بازی، قابلیت جدیدی به این بازی افزوده است. براساس این قابلیت، امکان دست‌یابی به یکی از جت‌ پک‌های موجود در بازی کالاف دیوتی برای کاربران فراهم شده است. دو روش برای دریافت این آیتم وجود دارد.

روش اول: خرید سی پی

روش اول برای دریافت جت پک کالاف دیوتی موبایل، خرید سی پی است. حتما می‌دانید که CP، پول رایج این بازی است که برای تهیه تجهیزات مختلف اعم از سلاح‌ها و … از آن استفاده می‌شود. برای خرید جت پک کالاف نیز می‌توانید از سی پی استفاده کنید. با این‌حال همان‌گونه که گفتیم برخی از پلیرها ممکن است تمایلی به هزینه کردن برای بازی نداشته باشند.

خوشبختانه روش‌هایی برای گرفتن جت پک رایگان کالاف وجود دارد؛ اما این روش اندکی پیچیده است و به طی کردن گام به گام مراحلی نیاز دارد. با این‌حال بدون هزینه بوده و برای همه کاربران این بازی فراهم است. ما این روش‌ را به شما آموزش می‌دهیم.

روش دوم: آموزش گرفتن جت پک رایگان کالاف

یکی از روش‌های دریافت جت پک کالاف دیوتی، طی کردن مراحل زیر است.

  • ابتدا وارد صفحه اصلی بازی شده و گزینه Ranked Match را از سمت راست صفحه انتخاب کنید.

  • در مرحله بعدی وارد مود یا حالت بتل رویال (Battle Royal) از سمت چپ صفحه شوید.

  • در گام سوم، گزینه View rewards را انتخاب کنید. در این صورت وارد بخش جوایز خواهید شد.

  • در مرحله بعدی منوی برای شما باز می‌شود که باید به سمت پایین اسکرول کنید و پس از پیدا کردن جت چک روی آن کلیک کنید.

توجه داشته باشید که برای دست‌یابی به آپشن جت پک باید چندین مأموریت را انجام دهید. در حالت بتل رویال، دو بار در نقشه ایزولیتد (Isolated) و شهر نوک‌تاون(Nuketown) پیاده شوید. سپس دو بار در نقشه ایزولیتد (Isolated) و شهر هیت (Heat) پیاده شده و 10 مرتبه از کلاس‌های خود در این مورد استفاده کنید. باید 10 بار دشمن‌ها را با کلاس کلاون بکُشید. 5 مرتبه جعبه‌های سبز اسحله را باز کنید. در هرکدام از نقشه‌ها 3500 متر حرکت کرده و 2000 گلوله شلیک کنید. 2500 دمیج به دشمنان وارد کرده و 10بار از کلاس ترپ مستر استفاده کنید. در نهایت اینکه باید در یک مبارزه بتل رویال برنده شوید.

جت پک کالاف دیوتی

 

روش سوم: خرید اکانت‌های دارای جت پک

برای اینکه سریع‌تر به این آیتم دست پیدا کنید، می‌توانید از طریق خرید اکانت کالاف دیوتی موبایل، اقدام به خرید اکانت‌هایی کنید که از قبل دارای آپشن جت پک باشند.

همچنین بخوانید  بازی جدید کارتی Dota با اسم ArtiFact با یک تریلر معرفی شد

 

مزایای کلاس جت پک کالاف دیوتی موبایل

اگر اهل بازی‌های ویدوئی باشید، به احتمال زیاد با جت پک و قابلیت‌های آن آشنا هستید. این وسیله در بازی کالاف دیوتی نیز کاربرد تقریباً یکسانی دارد؛ در واقع جت‌پک‌ها، شخص را به پرواز درمی‌آورند و مسافت‌های دشوار را به سادگی پشت سر گذاشته که در این صورت پیروزی در نبردها آسان‌تر می‌شود.

به‌طور کلی می‌توان گفت که کلاس جت پک کالاف دیوتی موبایل مزایای زیر را به همراه دارد:

  • پیدا کردن سریع‌تر دشمنان و غافلگیر کردن آن‌ها

  • حرکت سریع‌تر و نجات یافتن از حلقه زون

  • امکان تیراندازی به رقبا از بالا به پایین

  • پرش‌های ناگهانی

  • حرکت آسان‌تر و جابه‌جایی سریع‌تر به ویژه برای رفتن به بالای سازه‌ها و کمپ گردن

  • جلوگیری از فال دمیج

سخن پایانی؛ نحوه دریافت آسان جت پک کالاف

در این مقاله، دو روش پولی و رایگان برای دریافت جت پک کالاف دیوتی موبایل را به شما معرفی کردیم. روش‌ رایگان، نیازمند طی کردن مراحل مختلف و انجام مأموریت‌های پیچیده است؛ بنابراین به زمان بیشتری نیاز دارد. اما برای تهیه آسان این آیتم در سریع‌ترین زمان، می‌توانید از روش‌ خرید سی پی از سایت‌هایی نظیر کالاف سنتر استفاده کنید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *