تبلیغات

تبلیغات

پرفروش‌ترین گوشی های نوکیا در سال‌های اخیر

nokiaphone

با روی کار آمدن گوشی های اندروید و رشد سریع آن ها در عرصه ی بازار دیجیتال، برند نوکیا تا مدت ها به حاشیه رانده شد. اما با گذشت زمان حضوری قدرتمندتر از خود نشان داد و به ویترین فروشگاه ها بازگشت. امروزه علیرغم پیشرفت فناوری و تولید گوشی های حرفه ای با قابلیت های فراوان، همچنان گوشی های کلاسیک طرفداران خود را دارند و با القای حس خوشایند نوستالژی به افراد توجه عده ی خاصی را به خود جلب می کنند.

بعضی مدل های تلفن همراه با روی کار آمدن مدل های جدیدتر منسوخ می شوند اما بعضی گوشی ها همیشه قابل استفاده هستند و در میان افراد با سلیقه ها یا برای استفاده در شرایط خاص محبوب هستند. اکثر مدل های گوشی نوکیا در همین دسته قرار می گیرند. در این مقاله ی موبو تعمیر جامع ترین فروشگاه قطعات و لوازم جانبی موبایل، پرفروش ترین گوشی های نوکیا در سال های اخیر را بررسی و ویژگی های هریک را معرفی کرده ایم.

گوشی موبایل نوکیا

محبوب ترین گوشی های موبال نوکیا یک ویژگی مشترک دارند، عملکرد عالی و مقرون به صرفه بودن. شاید با دیدن گوشی های نوکیا از خودتان بپرسید در دنیای وسیع پیشتازیِ آیفون و سامسونگ و شیائومی، جایگاه نوکیا کجاست؟ اما نقاط قوت زیادی از جمله عمر باتری و سلامت شارژر نوکیا می تواند شما را برای خرید یکی از آن ها مجاب کند. شارژر گوشی نوکیا مانند سایر برندها به سادگی خراب نمی شود و تا مادام العمر می توانید از آن استفاده کنید.

برای آشنایی با پرفروش ترین گوشی های نوکیا ادامه ی مطلب را بخوانید تا با دلایل اصلی محبوبیت این برند در میان عده ای از افراد، بیشتر آشنا شوید.

گوشی موبایل نوکیا 105

این مدل در سال 2019 عرضه شد و بیش از 200 میلیون دستگاه از آن فروخته شد. نوکیا 105 با هر بار شارژ قابلیت مکالمه ی 12.5 ساعت را ارائه می دهد و از پس اصول اولیه ای که از یک تلفن همراه انتظار می رود به خوبی برمی آید. این گوشی موبایل از دو سیم کارت با سایز اصلی پشتیبانی می کند و نمایشگر LCD با فناوری TFT و سایز معادل 1.77 اینچ دارد. اگر از این دستگاه انتظار بیش از حدی نداشته باشید، در نوع خود مناسب است و یک گوشی موبایل مقرون به صرفه و اقتصادی در میان نمونه های مشابه است.

 این گوشی موبایل مجهز به چراق قوه است و قابلیت پخش رادیو دارد، از سایر ویژگی های آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

همچنین بخوانید  انواع سیستم های تهویه مطبوع و فن های صنعتی رزنبرگ ( Rosenberg ) در شرکت مانا نوین ویرا (AVET)

* قابلیت نمایش بیش از 60 هزار رنگ

* حمل راحت و سبک

* قابلیت پشتیبانی از شبکه ی G2

*  باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 800 میلی آمپر ساعت

* مجهز به صفحه کلید فارسی

 

گوشی های نوکیا

گوشی موبایل نوکیا 106

گوشی موبایل نوکیا مدل 106 در سال 2018 به بازار معرفی شده و همانند سایر گوشی های اقتصادی نوکیا در ابعاد کوچک، تمام مشخصات پایه و مورد نیاز برای برقراری ارتباط تلفنی و پیامکی را داراست. دو سیم کارت بودن و قابلیت نگهداری شارژ باتری تا بیش از 20 روز از ویژگی های مناسب این گوشی برای افرادی ست که نیازی به فعالیت در فضای مجازی ندارند یا در مکان و موقعیتی هستند که امکان دسترسی به فضای مجازی نیست.

 ویژگی های دیگر نوکیا 106 عبارتند از:

* قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه MICRO

* باتری 800 میلی آمپر ساعت

* صفحه نمایش 1.8 اینچ

* رم 4 مگابایت

گوشی موبایل نوکیا 5310

طراحی ظاهری نوکیا 5310 یک طراحی جذاب و کلاسیک است که  حس خوشایندی به افراد القا می کند. وزن سبک، خوش دست بودن، مجهز بودن به دوربین و صفحه نمایش 2.4 اینچی با فناوری TFT از نقاط قوت این گوشی به ظاهر خیلی ساده هستند. اگرچه از دوربین چنین مدلی نمی شود انتظار زیادی داشت اما برای مواقع ضروری به ویژه افرادی که در محیط های کاری خاص فعالیت می کنند یک گوشی دوربین دار ساده و ارزان قیمت مثل نوکیا 5310 گزینه ی مناسبی به نظر می رسد. باتری گوشی نوکیا 5310 به سادگی شارژ کم نمی کند و در درازمدت کیفیت خود را از دست نمی دهد.

از ویزگی های دیگر نوکیا 5310 می توان به موارد زیر اشاره کرد:

* دوربین با کیفیت 0.2 مگاپیکسل

* قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه MICRO

*  رم 4 مگابایت

* باتری 1200 میلی آمپر ساعت

Nokia C10

آخرین گوشی در لیست پرفروش ترین گوشی های نوکیا در سال های اخیر گوشی موبایل نوکیا C10 است. اگرچه ظاهر این مدل نوکیا چیزی شبیه به گوشی های ترند و پرطرفدار است اما برای استفاده ی کاملا معمولی و بِیسیک طراحی شده. ویژگی های مهم نوکیا C10 را در ادامه مشاهده کنید:

* اندروید 11

* دوربین 56 مگا پیکسل

* صفحه نمایش 6 اینچ

* رم 1 گیگابایت

* باتری 3000 میلی آمپر ساعت

 

گوشی های نوکیا

گوشی های فیچرفون یا ساده و کلاسیک نوکیا از محبوب ترین گوشی ها در بازار هستند که برای اهداف مختلف خریداری می شوند. اصلی ترین دلایل محبوبیت این تلفن های همراه عمر باتری بالا، قیمت اقتصادی، بدنه ی مقاوم و هزینه ی تعمیر کم آن هاست که افراد را برای استفاده از آن ها حداقل در شرایط خاص ترغیب می کند.

همچنین بخوانید  5اشتباهی که در زمینه خرید و انتخاب میزبانی سایت نباید انجام بدهیم!

برای تهیه ی کلیه ی لوازم جانبی گوشی نوکیا می توانید به فروشگاه قطعات و لوازم جانبی موبایل موبوتعمیر و مرکز تخصصی ارائه ی باتری گوشی نوکیا و شارژر گوشی نوکیا مراجعه کنید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *