تبلیغات

تبلیغات

بهترین ابزارهای تشخیص CMS سایت – آشکارساز سیستم مدیریت محتوا

zebal3

اگر به دنبال ایجاد یک وب سایت هستید، باید CMS مناسب خود را انتخاب کنید. یکی از راه های انجام این کار استفاده از ابزار تشخیص CMS است. آشکارساز CMS ابزاری است که می تواند CMS مورد استفاده یک وب سایت را شناسایی کند. این اطلاعات می تواند در تصمیم گیری در مورد اینکه از کدام CMS برای وب سایت خود استفاده کنید مفید باشد.

ابزار تشخیص CMS چند ثانیه طول می‌کشد تا فناوری‌هایی را که هر وب‌سایتی با آن ساخته شده است شناسایی کند: CMS، زبان‌های برنامه‌نویسی، پایگاه‌های اطلاعاتی، افزونه‌ها، چت‌های زنده، CDN، ابزارهای تحلیلی و غیره. ما بهترین ابزار های تشخیص سیستم مدیریت محتوا را برای شما گردآوری کرده‌ایم، بنابراین نیازی به جستجوی بیشتر ندارید.

ابزار تشخیص CMS زیادی وجود دارد که هر کدام نقاط قوت و ضعف خاص خود را دارند. در این مقاله نگاهی به برخی از بهترین آشکارسازهای CMS موجود در بازار خواهیم داشت. همچنین، نکاتی را در مورد نحوه انتخاب ابزار تشخیص CMS برای نیازهای خود ارائه می کنیم.

آشکارساز سیستم مدیریت محتوا (CMS detector) چیست؟

آشکارساز سیستم مدیریت محتوا (CMS detector) ابزاری است که می تواند CMS مورد استفاده یک وب سایت را شناسایی کند. این اطلاعات می تواند در تصمیم گیری در مورد اینکه از کدام CMS برای وب سایت خود استفاده کنید مفید باشد.

آشکارسازهای CMS با تجزیه و تحلیل کد یک وب سایت کار می کنند. آنها به دنبال الگوهای خاصی هستند که با CMS های مختلف مرتبط هستند. هنگامی که یک آشکارساز CMS سیستم مدیریت محتوای مورد استفاده یک وب سایت را شناسایی کرد، این اطلاعات را به کاربر نمایش می دهد.

چرا از ابزار تشخیص CMS استفاده کنیم؟

دلایل مختلفی وجود دارد که ممکن است بخواهید از ابزار تشخیص CMS استفاده کنید.

  • برای کسب اطلاعات بیشتر درباره CMS: اگر می‌خواهید از یک CMS خاصی استفاده کنید، می‌توانید از ابزار تشخیص CMS برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن استفاده کنید. این اطلاعات می تواند به شما کمک کند تصمیم بگیرید که آیا CMS برای شما مناسب است یا خیر.
  • برای یافتن گزینه‌های جایگزین برای CMS فعلی: اگر از CMS فعلی خود راضی نیستید، می‌توانید از ابزار تشخیص CMS برای یافتن گزینه‌های جایگزین استفاده کنید. این می تواند به شما کمک کند یک CMS پیدا کنید که نیازهای شما را بهتر برآورده کند.
  • برای عیب‌یابی مشکلات وب‌سایت: اگر با وب‌سایت خود مشکل دارید، می‌توانید از یک نرم افزار تشخیص CMS برای شناسایی CMS مورد استفاده وب‌سایتتان استفاده کنید. این اطلاعات می تواند به شما در رفع مشکل و یافتن راه حل کمک کند.
همچنین بخوانید  خرید فالوور ایرانی کلاب هاوس از سایت های معتبر و قانونی

بهترین ابزارهای تشخیص CMS سایت

در اینجا برخی از بهترین وب سایت های تشخیص CMS آورده شده است:

WhatCMS.org

آشکارساز سیستم مدیریت محتوا What CMS

WhatCMS محتوای وب سایت را تجزیه و تحلیل می کند تا تشخیص دهد از کدام سیستم مدیریت محتوا استفاده می شود. این یک ابزار تشخیص CMS رایگان است که می تواند بیش از 1200 CMS را شناسایی کند. استفاده از آن آسان است و اطلاعات دقیقی در مورد CMS که یک وب سایت استفاده می کند ارائه می دهد.

تشخیص فناوری وب سایت

اطلاعات دقیقی در مورد فناوری های مورد استفاده برای تقویت هر وب سایت دریافت کنید. الگوریتم WhatCMS سیستم های مدیریت محتوا، پلتفرم های تجارت الکترونیک، چارچوب های وب، زبان های برنامه نویسی و موارد دیگر را نشان می دهد.

CMSDetect.com

آشکارساز سیستم مدیریت محتوا CMS Detect

CMS Detect یک آشکارساز CMS رایگان است که می تواند بیش از 1000 CMS را شناسایی کند. یکی از قدرتمندترین آشکارسازهای CMS است و اطلاعات دقیقی در مورد CMS که یک وب سایت استفاده می کند ارائه می دهد.

از ابزار تشخیص CMS استفاده کنید و سیستم مدیریت محتوا هر وب سایتی را شناسایی کنید.

آیا تا به حال سایتی را دیده اید و فکر کرده اید که چگونه ساخته شده است؟ اگر به بازاریابی آنلاین، توسعه وب، سئو، طراحی وب یا هر یک از موارد فوق علاقه دارید، باید این سوال را چندین بار در روز از خود بپرسید. اکنون با CMS Detect، می‌توانید آدرس سایت مورد نظر را وارد کنید و سیستم مدیریت محتوا هر وب سایتی را شناسایی کنید.

Wappalyzer.com

آشکارساز سیستم مدیریت محتوا Wappalyzer

فناوری پشت هر وب سایت را با Wappalyzer بیابید. فهرستی از وب سایت هایی که از فناوری های خاصی استفاده می کنند، با جزئیات شرکت و تماس ایجاد کنید. از این ابزارها برای تولید سرنخ، تحلیل بازار و تحقیقات رقبا استفاده کنید.

ببینید وب سایت ها با چه چیزی ساخته می شوند

فناوری پشت هر وب سایت مانند CMS، پلتفرم تجارت الکترونیک یا پردازشگر پرداخت، و همچنین جزئیات شرکت و تماس را آشکار کنید.

BuiltWith.com

ابزار آشکارساز اطلاعات فناوری وبسایت. دریابید که یک وب سایت با چه چیزی ساخته شده است.

SERanking.com/free-tools/cms-detector.html

SeRanking یک ابزار تشخیص CMS رایگان است که می تواند برای شناسایی CMS هایی که برای تقویت یک وب سایت استفاده می شود استفاده شود. این بسیار دقیق است و همچنین اطلاعاتی در مورد ارائه دهنده هاست وب سایت، افزونه ها و ویجت ها ارائه می دهد.

برای بررسی یک سایت، نام دامنه آن را در قسمت ورودی وارد کنید و روی Detect CMS کلیک کنید. این ابزار پشته فناوری سایت را تجزیه و تحلیل می کند و CMS مورد استفاده و همچنین لیست اجزای شناسایی شده را نمایش می دهد.

همچنین بخوانید  آیا پاور بانک نیاز به شارژ اولیه دارد؟

می‌توانید از نرم افزار تشخیص CMS برای بررسی فناوری‌هایی که وب‌سایت شما با آن ساخته شده‌ یا برای تجزیه و تحلیل وب‌سایت‌های رقیب خود استفاده کنید.

SiteChecker.pro/what-is-cms

ابزارهای تشخیص CMS فناوری‌هایی هستند که با نشان دادن چارچوب‌هایی که وب‌سایت‌های مورد علاقه‌تان استفاده می‌کنند، به ساخت وب‌سایت شما کمک می‌کنند.

بیش از نیمی از وب سایت ها از سیستم مدیریت محتوا (CMS) استفاده می کنند. صدها نرم افزار CMS وجود دارند که منتظر استفاده هستند، و این وظیفه یک آشکارساز CMS است که بفهمد کدام سایت از چه CMS استفاده می کند.

Site-Analyzer.pro/services-seo/cms-checker

این سرویس برای شناسایی آنلاین CMS سایت در نظر گرفته شده است. می‌توانید با افزودن لینک وبسایت های مورد نظرتان در قسمتی که برای وارد کردن لینک وجود دارد، از CMS سایت های مورد نظرتان مطلع شوید.

OnlineWebTool.com/cmsdetector.php

با استفاده از این ابزار در onlinewebtool، می توانید پیدا کنید و تشخیص دهید که وب سایت ها از کدام CMS استفاده می کنند. onlinewebtool می تواند حدود 100 مورد از محبوب ترین و معروف ترین CMS ها را شناسایی کند.

WebDataStats.com/#check-site

با استفاده از WebDataStats بیابید سایت‌ها با چه CMS ساخته شده‌اند. CMS سایت را با دقت 99.4 درصد شناسایی کنید.

Rescan.io

فناوری های پشت هر وب سایت را با Rescan شناسایی کنید.

pr-cy.io/cms-checker

حتی اگر سال‌ها است که در زمینه سئو فعالیت می‌کنید، نیازی به شناسایی دستی CMS و تلف کردن وقت خود برای چنین مواردی نیست.

pr-cy به صورت آنلاین کار می کند و رایگان است. بنابراین، CMS وبسایت موردنظر را با آن شناسایی کنید و لذت ببرید!

W3Techs.com/sites

اطلاعات سایت ها دریابید که یک وب سایت خاص از چه فناوری هایی مانند CMS، زبان برنامه نویسی، سرور یا هاستی استفاده می کند.

W3Techs یک ابزار تشخیص CMS سایت بسیار قابل اعتماد است که لیستی از ابزارهای نصب شده در یک وب سایت را ارائه می دهد. پس از بازدید از W3Techs، به سایت ها بروید و لینک مورد نظر خود را وارد کنید. سپس می توانید تمام جزئیات فنی وب سایت از جمله CMS، هاست، ارائه دهنده سرور و موارد دیگر را مشاهده کنید.

بطور کلی، ردیاب CMS یک ابزار ارزشمند برای هر کسی است که می خواهد یک وب سایت ایجاد یا مدیریت کند. با استفاده از ابزار تشخیص CMS، می‌توانید درباره CMS‌های مختلف اطلاعات بیشتری کسب کنید، جایگزین‌هایی برای CMS فعلی خود پیدا کنید و موارد دیگر.

اگر به دنبال یک آشکارساز CMS هستید، حتماً عواملی را که در این مقاله به آن پرداختیم، در نظر بگیرید. با بسیاری از آشکارسازهای CMS عالی موجود، مطمئناً یکی از آنها را پیدا خواهید کرد که برای شما مناسب باشد.

همچنین بخوانید  انواع فایروال شبکه

منبع: zeball

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *