تبلیغات

تبلیغات

مراحل تبدیل شدن به یک طراح سایت با درآمد دلاری

dollari-income

حرفه های مختلف در دنیا، ویژگی های خاص خود را دارند. این مهم است که قبل از انتخاب شغل بدانید که انتظارات شما از آینده کاری آن حرفه چیست. یکی از دغدغه های افراد که امروزه بیشتر از گذشته در بین جوانان دیده می شود، تمایل به کسب درآمد دلاری است. در واقع افراد ترجیح می دهند با یک آموزش صحیح و کاربردی، از نظر شغلی خود را به سطحی برسانند که بتوانند پروژه های بین المللی گرفته و درآمد خود را افزایش دهند. در واقع برای رسیدن به این نقطه الزاما نیاز به مهاجرت نیست.

طراح سایت با درآمد دلاری

 

شما می توانید با انتخاب مشاغلی با چنین پتانسیل هایی به صورت فریلنسری مشغول به کار شوید. سایت های فریلنسری بین المللی وجود دارند که می توانید در آنها ثبت نام کنید و اقدام به درج رزومه و توانایی های خود کرده و متناسب با تجارب خود با کارفرماهای مختلف وارد مذاکره و گفتگو شوید. به همین راحتی می توان پروژه های بین المللی گرفت و درآمد دلاری به دست آورد. حال که با این سبک کاری آشنا شدیم، بد نیست درباره این مشاغل به شکل گسترده تر صحبت کنیم.

تبدیل شدن به وب دیزاینر با درآمد دلاری

حرفه های گوناگونی در دنیا وجود دارد که امکان فریلنسری در ابعاد بین المللی را برای علاقه مندان فراهم کرده است. یکی از این مشاغل طراحی سایت می باشد. در واقع هر فرد علاقه مند به دنیای برنامه نویسی وب می تواند با آموزش صحیح و کسب تجربه به چنین جایگاهی برسد. برای رسیدن به این مرحله، مقدماتی لازم است که در ادامه درباره آن صحبت خواهیم کرد.

آموزش برنامه نویسی

پیشنهاد می کنیم که در همین ابتدای کار درباره زبان های برنامه نویسی تحت وب مطالعه داشته باشید و سعی کنید زمینه مورد علاقه خود را پیدا نمایید. چرا که قرار است شما سال ها در این فیلد کاری فعالیت داشته باشید و انتخاب درست در همین ابتدا راه می تواند دارای اهمیت زیادی باشد. سپس با توجه به شناخت کامل این موضوع، به آموزش زبان های برنامه نویسی بپردازید. چرا که در دنیای وب زبان های برنامه نویسی مختلفی وجود دارد که هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فرد خود هستند. این انتخاب شما است که تمایل دارید در چه زمینه ای به آموزش بپردازید و تا چه حد متخصص شوید. زبان های برنامه نویسی از پایه ای ترین موارد که شامل html و css است شروع می شود. سپس شما می توانید زبان برنامه نویسی php را یاد گرفته و در این زبان به یک متخصص تبدیل شوید. برخی از افراد تمایل دارند که در کنار php وارد دنیای وردپرس شوند و مانند میلیون ها نفر طراح وردپرس در سراسر دنیا، در این زمینه فعالیت داشته باشند. پس پیشنهاد می کنیم که درباره تمامی این موارد به درستی مطالعه کنید تا بتوانید مناسب ترین زبان برنامه نویسی را با توجه به استعداد خود انتخاب نمایید.

همچنین بخوانید  آموزش تبدیل psd به وردپرس در 6 مرحله

فول استک شوید

بعضی از افراد ترجیح می دهند که در کار به یک متخصص تمام عیار تبدیل شوند. به همین دلیل هر کاری را که شروع می کنند، تا آخرین مرحله به آموزش پرداخته و در کسب تجربه هستند. چنین افرادی در دنیای طراحی وب سایت، آموزش javascript را شروع کرده و سعی می کنند با یک آموزش پروژه محور جاوا اسکریپت، بهترین ورژن خود را در کار به نمایش بگذارند. پس توجه داشته باشید که حد و مرزی برای افراد مشخص نشده است. در واقع هر کس با توجه به استعداد، علاقه و دیدگاه خود درباره برنامه نویسی تحت وب می تواند در زمینه آموزش طراحی سایت به آموزش بپردازد.

طراح سایت با درآمد دلاری

 

طراحی اپلیکیشن

یکی از گرایش های برنامه نویسی تحت وب که در سال های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است، طراحی اپلیکیشن می باشد. زبان های برنامه نویسی متنوعی در این زمینه وجود دارد که می توانید به یادگیری آن بپردازید. اما یکی از پرطرفدارترین زبان های برنامه نویسی اپلیکیشن react native می باشد. دقت داشته باشید که برای نوشتن اپلیکیش اندروید و IOS لازم است که دوره های مختلفی را بگذرانید. اما با زبان برنامه نویسی react native می توانید هم زمان برای هر دو سیستم عامل رایج یعنی اندروید و ios اپلیکیشن طراحی کرده و آن را اجرا نمایید. شاید همین اجرای واحد برای هر دو سیستم عامل است که این زبان برنامه نویسی را به زبانی پرطرفدار تبدیل کرده است. چرا که برای کارفرما نیز به صرفه است که به جای هزینه برای طراحی اپلیکیشن مطرح اندروید و آی او اس، یک هزینه واحد پرداخت نماید. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم که در صورت تمایل به برنامه نویسی و طراحی اپلیکیشن، نگاه ویژه ای به دوره آموزشی react native آموزشگاه دارکوب داشته باشید.

در فکر مهاجرت هستید؟

اگر به مهاجرت فکر می کنید، بد نیست که بدانید طراحی سایت یکی از رشته های پر کاربرد در بیشتر کشورهای جهان است. پس بدون نگرانی از بابت آینده شغلی خود در کشور جدید، می توانید اقدام به یادگیری طراحی سایت کنید. چرا که در آینده و پس از طی شدن مراحل مهاجرت، به سادگی به صورت فریلنسری، دورکاری و یا حتی استخدام حضوری می توانید در کشور مقصد شغل جدیدی پیدا کرده و درآمد کسب کنید. پس می توان گفت که یادگیری طراحی سایت برای مهاجرت یک برنامه ریزی کاملا موفق و زود بازده می باشد. فقط به این نکته توجه داشته باشید که برای استخدام پس از مهاجرت نیاز به مدرک بین المللی طراحی سایت خواهید داشت. مدرک بین المللی طراحی سایت را از کجا دریافت کنیم؟

همچنین بخوانید  چگونه رایگان سایت شخصی بسازیم؟ آموزش ساخت سایت در گوگل به صورت رایگان

دریافت مدرک بین المللی طراحی سایت

یکی از دغدغه های افراد برای پیدا کردن شغل مناسب پس از مهاجرت در کشور مقصد، داشتن مدرک بین المللی و قابل ترجمه می باشد. جالب است که بدانید بیشتر افراد در ایران از این موضوع آگاهی ندارند که مدرک سازمان فنی و حرفه ای دارای ارزش بین المللی می باشد. در واقع مدرک سازمان فنی و حرفه ای قابل ترجمه و ارائه برای مهاجرت می باشد. آموزشگاه دارکوب زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای اقدام به آموزش طراحی سایت با استانداردهای مدون و سرفصل های تصویب شده کرده است. لذا پس از پایان دوره آموزشی، مدرک بین المللی طراحی سایت در آموزشگاه دارکوب به شما ارائه می شود. پس بدون نگرانی می توانید در دوره های طراحی سایت آموزشگاه دارکوب ثبت نام نمایید.

طراح سایت با درآمد دلاری

 

آموزش در کنار استادهای حرفه ای

حال که شما به فکر کسب درآمد دلاری و یا حتی مهاجرت هستید، پیشنهاد می کنیم که زمان خود را صرف یک آموزش صحیح و استاندارد نمایید. آموزشی که بتواند در مدت زمان معین، از شما یک برنامه نویس حرفه ای بسازد. در کنار علم کدنویسی، شما باید در این مسیر با نحوه دریافت پروژه، مذاکره صحیح با کارفرما و همچنین قوانین دریافت وجه آشنا شوید. لذا آموزش در کنار یک استاد حرفه ای می توانید در این زمینه برای شما بسیار راهگشا باشد. در واقع شما زمانی می توانید به درآمد دلاری دست پیدا کنید که استاد، فرآیند رسیدن به این نقطه را برای شما موشکافی کرده باشد. به همین دلیل است که پیشنهاد می کنیم با ثبت نام در دوره های طراحی سایت دارکوب، آینده شغلی خود را تضمین کنید.

آموزش پروژه محور

رسیدن به درآمد دلاری و دریافت پروژه های بین المللی در کنار یک آموزش خوب نیاز به مهارت و تجربه دارد. زمانی که شما یک آموزش پروژه محور را شروع می کنید، یک پرونده کاری جدیدی را برای خود ایجاد خواهید کرد. در این پروژه شما هم طراح و هم کارفرما هستید. سعی کنید در کنار آموزش های ارائه شده، نسبت به خود سختگیر باشید. چرا که بالا بردن انتظارات از خود می تواند تاثیر زیادی بر کسب تجربه شما داشته باشد. به این فکر کنید که این پروژه در حال آموزش می تواند اولین پروژه اجرایی در رزومه شما باشد. پس باید به صورت کاملا حرفه ای به آن نگاه کنید.

آموزش پروژه محور ویژگی های زیادی دارد. یکی از مهم ترین آنها این است که شما در اولین پروژه رسمی خود، ممکن است با خطاهای زیادی مواجه شوید. این ارورهای گاه و بی گاه شما را در ابتدای کار دچار خسته خواهد کرد. اما کارفرمای این پروژه خود شما هستید. پس بدون نگرانی و با آرامش به دنبال راه حل برای همه مشکلات احتمالی باشید. چرا که این خطاها ممکن است در طی مسیر کاری شما بارها و بارها اتفاق بیفتد. پس بهتر است در همین ابتدا کار با نحوه مواجه شدن با خطاها و مشکلات به خوبی آشنا شوید. آموزشگاه دارکوب مفتخر است که آموزش طراحی سایت با مدرک بین المللی را به صورت پروژه محور در کنار اساتیدی حرفه ای به شما علاقه مندان ارائه می دهد.

همچنین بخوانید  وردپرس چیست؟ آموزش کامل کار با وردپرس

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *