تبلیغات

تبلیغات

بهترین راه حل ها برای افزایش سود دفاتر خدمات مسافرتی 

sod-dafaterposti

پنل دفاتر خدمات مسافرتی تیپورت یک ابزار قدرتمند در صنعت هتل‌داری است که به آژانس‌های مسافرتی کمک می‌کند تا بهترین هتل و مرکز اقامتی را به مشتریان خود معرفی کنند و به راحتی اقدام به رزرو اقامتگاه مورد نظرشان کنند.

در این مطلب قصد داریم در مورد مزایای پنل دفاتر خدمات مسافرتی تیپورت صحبت کنیم، حائز اهمیت است که مزایا مورد نظر که در ادامه با آن آشنا خواهید شد بسیاری از چالش های آژانس مسافرتی را رفع خواهد کرد و در افزایش فروش آنها تاثیر بسزایی خواهد داشت.

سود دفاتر خدمات

سرعت پاسخگویی به مسافر و عدم نیاز به پیگیری تلفنی

یکی از چالش‌های اصلی در سازمان‌های مختلف منابع انسانی است و تمام سازمان‌ها به دنبال این هستند که تاجایی که می‌توانند از منابع انسانی کمتری استفاده کنند و از بزرگ‌تر شدن شرکت تنها بر اساس نیرو انسانی جلوگیری کنند که باعث افزایش هزینه‌ها می‌شود و ممکن است در اکثر موارد بازدهی مناسبی نیز نداشته باشد. مراکز خدمات گردشگری، مثل هتل و اقامتگاه‌ها نیز هزینه‌های زیادی را صرف منابع انسانی می‌کنند که ممکن است این منابع انسانی فقط در پیک کاری هتل‌ها کارایی داشته باشد و در سایر زمان‌ها بازدهی بالایی ندارند و معمولا بیکار خواهند بود.

به همین منظور پنل خدمات مسافرتی تیپورت، با آنلاین کردن تمامی مراحل رزرو همراه با آپدیت بودن ظرفیت و جادهی تمامی مراکز اقامتی سعی کرده تا این مشکل را رفع نماید تا دیگر نیازی به پیگیری تلفنی نباشد و از طرفی چون حجم تماس‌ها به دلیل اتوماتیک شدن کاهش می‌یابد، سرعت پاسخگویی به مابقی مسافران افزایش می‌یابد.

 

دریافت بهترین نرخ

 

در پنل دفاتر خدمات مسافرتی تیپورت، از سیستمی استفاده شده است که با استفاده از api خدمات و نرخ هتل را از پنل مراکز اقامتی که در اختیار اقامتگاه ها قرار داده شده فراخوانی ‌می‌کند که باعث می‌شود هزینه‌های نمایش داده شده در پنل خدمات مسافرتی به صورت لحظه‌ای باشد ، حائز اهمیت  که تمامی اطلاعات اعم از خدمات تا نرخ اقامتگاه در پنل مراکز اقامتی توسط  اقامتگاه  تعیین شده است .که در ادامه آژانس‌های مسافرتی به راحتی می‌توانند هزینه خدمات را به مشتریان خود اعلام کنند و در صورت تایید مشتری، این خدمات را رزرو کنند.

 

افزایش فروش به دلیل ارائه خدمات در هر زمان

چالش دیگری که پنل دفاتر خدمات مسافرتی تیپورت آن را رفع کرده است، این مسئله است که قبلا به دلیل آفلاین بودن ،برای استعلام نرخ رزرو ، نیاز بود تا در تایم‌های کاری و غیر تعطیل با هتل و مراکز اقامتی تماس گرفته شود.اما آژانس‌های مسافرتی با  استفاده از پنل دفاتر خدمات مسافرتی می توانند برای مسافران خود به صورت 24 ساعته اقامتگاه  مدنظر خود را رزرو کنند.

همچنین بخوانید  راهکار مدیریت پروژه سازمانی مایکروسافت - EPM

 

افزایش اعتبار آژانس مسافرتی

 

مهمترین دلیل افزایش اعتبار آژانس مسافرتی  هنگام  استفاده از  سامانه تیپورت  این است که هتل ها و آژانس های مسافرتی به صورت مستقیم با هم در ارتباط خواهند بود و درخواست رزرو توسط آژانس بطور مستقیم و با نام آژانس به هتل ارسال می گردد. هنگامی  که درخواست اقامتی در هتل ثبت می گردد نام آژانس به عنوان آژانس رزرو گیرنده در سیستم هتل ثبت خواهد شد و  این باعث می گردد سابقه فعالیت و اعتبار آژانس در هتل مد نظر قرارگرفته شود .

حائز اهمیت است که در صورتی که آژانس توافقی خاص با هتل داشته باشد و یا نرخ خاصی را با هتل قرارداد بسته باشد زمانی که در پنل یا وب سرویس خود نرخ هتلی را جستجو نماید نرخ اعلامی یا جادهی اتاق بر اساس همان توافق نمایش داده می شود.

 

حذف هزینه های اضافی و افزایش بهره وری پرسنل

یکی دیگر از چالش‌های آژانس‌های مسافرتی این مسئله است که نیاز است بعضی کارهای تکراری در طی روز انجام شود که باعث صرف تایم و هزینه زیاد برای نیرو انسانی می‌شود. برای مثال شما نیاز دارید که در طی روز از هتل‌هایی که مشتری زیادی دارد هزینه و ظرفیت اتاق‌ها را استعلام بگیرید.

پنل دفاتر خدمات مسافرتی تیپورت  با آنلاین کردن فرآیند رزرو، باعث  حذف کارهایی تکراری و حذف هزینه‌های اضافی شده و بهره‌وری کارکنان را بهبود می‌بخشد.

افزایش فروش در تایم کاری

همانطور که بالاتر اشاره کردیم، وقتی یک آژانس مسافرتی از پنل دفاتر خدمات مسافرتی تیپورت استفاده می‌کند به دلیل حذف حجم بالایی از فرایندهای تکراری مثل استعلام قیمت‌ها و پیگیری‌های رزرواسیون بهره وری کارکنان افزایش می‌یابد و این بهره وری تاثیر به سزایی بر روی برخورد پرسنل با مشتریان داشته و مشتریان با اطلاعات کامل‌تر و خیال راحت‌تری می‌توانند خدمات شما را خریداری کنند و فروش شما نیز افزایش می‌یابد.

از طرفی وقتی پرسنل با قاطعیت می‌توانند در مورد قیمت و ظرفیت هتل‌ها به مشتری اطلاعات ارائه نمایند به راحتی نیز می‌توانند مشتری را برای خرید قانع کنند، چون از لحاظ روانشناسی وقتی شما در مورد قیمت یک جنس یا خدمت با قاطعیت صحبت نمی‌کنید مشتری نیز نمی‌تواند تصمیم منطقی بگیرد و معمولا سعی می‌کند از کسی خدمات بگیرد که بتواند روی قیمت هایی که می‌گیرد حساب کند و برنامه ریزی انجام دهد.

 

اطلاعات دقیق و به روز هتل ها

پنل دفاتر خدمات مسافرتی تیپورت به نوعی طراحی شده است که اطلاعات دقیق و به روزی از هر هتل که توسط مدیر هتل ثبت شده است را به نمایش گذاشته می‌شود که بر اساس آن و نسبت به سلیقه هر مشتری آژانس‌های مسافرتی می‌توانند این هتل‌ها را به مشتریان خود پیشنهاد دهند.

همچنین بخوانید  ساختار سلونوئید ولو

برای مثال در اطلاعات یک هتل خدمات جانبی، آدرس دقیق هتل، شرایط پذیرش و کنسلی و اطلاعات دیگر می‌تواند درج شود.

 

امکان جستجوی فیمابین تعداد هتل بیشتر

آژانس‌های مسافرتی می‌توانند متناسب با نیاز مشتریان خود فیلترهایی را برای جستجو و انتخاب هتل مورد نظر تنظیم نمایند که بعد از آن می‌توانند هتل مورد نظر مشتری را انتخاب کنند و مراحل رزرواسیون هتل رو طی کنند.

برای مثال، اگر مشتری شما به دنبال رزرو اتاقی با دو تخت یک نفره است شما می‌توانید در قسمت فیلترها این مورد را انتخاب نمایید که پنل دفاتر خدماتی در پی این اقدام شما فقط اتاق‌هایی از هتل‌های مورد نظر نمایش می‌دهد که دارای این ویژگی باشند و در کنار این فیلتر می‌توانید موارد دیگری را نیز انتخاب کنید مثلا یک هتل خاص را انتخاب کنید و فیلتر بالا فقط اتاق هایی را به شما نشان می‌هد که دو تخته بوده و در هتل انتخابی باشند.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *