تبلیغات

تبلیغات

داشتن یک سایت برای یک وکیل چه مزیتی می تواند به همراه داشته باشد؟

site

همه ما و اکثر مردم عادی که آگاهی و دانش کافی درباره مسائل قانونی و حقوقی ندارند، در زمان مواجه با مشکلات قانونی سردرگم می‌شوند و به دنبال راه چاره‌ای برای حل مشکلات خود می‌گردند. در این زمان افراد برای حل مسائل قانونی و حقوقی خود به وکیل‌های عالی دادگستری مراجعه می‌کنند. آن می‌توانند پرونده خود را به این وکیل‌ها بسپارند و به آن‌ها حق وکالت دهند و یا اینکه از آن‌ها مشاوره بگیرند و در قبال این مشاوره هزینه‌ای به وکیل پرداخت کنند؛ اما بهترین راه برای دیده شدن یک وکیل کجاست؟ صفحه اول گوگل یا اینترنت و نه حتی صفحه دوم. مردم امروزه هر چیزی را از طریق اینترنت پیدا می‌کنند، پس شما هم باید به فکر طراحی سایت وکلا یا طراحی سایت وکالت برای خودتان باشید. در این صورت می‌توانید به افراد بیشتری کمک کنید و همچنین درآمد شما نیز بیشتر خواهد شد. در ادامه به ویژگی‌ها و مزیت‌های یک سایت وکالت اشاره می‌کنیم. سئوف یکی از شرکت‌هایی است که درزمینهٔ طراحی سایت و مخصوصاً طراحی سایت وکالت فعالیت می‌کند.

موکلان می توانند بیشتر شما را بشناسند

شما می‌توانید در داخل سایت یک صفحه برای خود ایجاد کنید و در داخل آن از خودتان و سوابق کاری و مدارکی که دریافت کرده‌اید بگویید. می‌توانید از نحوه فعالیت خود سابقه شغلی و پرونده‌های خود و حتی از دستاوردهای خود در زمان وکالت به مردم توضیح دهید. حالا اگر بخواهید برای هر موکل به‌صورت تلفنی صحبت کنید، چندین ساعت باید فقط برای معرفی خود زمان بگذارید.

موکلان می توانند رزومه و پرونده های موفق شما را مشاهده کنند

موکلان شما در صورتی شمارا به‌عنوان وکیل خود انتخاب می‌کنند که از تجربه و شایستگی شما کاملاً آگاه باشند و بتوانند به شما اعتماد کنند. شما می‌توانید یک صفحه داخل سایت داشته باشید که لیست پرونده‌های موفق و رزومه کاری شمارا برای موکلانتان به نمایش بگذارد. در این صورت موکلان راحت‌تر می‌توانند تصمیم بگیرند که شمارا به‌عنوان وکیل خود انتخاب کنند.

موکلان می توانند نکات مهم مسائل حقوقی را در سایت شما بخوانند

شما قطعاً به‌عنوان وکیل در سال‌های فعالیت خود قطعاً به نکات و تجربه‌های زیادی دست پیداکرده‌اید و از مسائل حقوقی بیشتر اطلاع دارید. اکثر مردم پاسخ سؤال‌های خود به اینترنت مراجعه می‌کنند. حالا فرض کنید که کسی درباره یک موضوع حقوقی در اینترنت جستجو می‌کند و شما هم یک مقاله درباره همان موضوع در سایت وکالت خود دارید، این موضوع باعث می‌شود که کاربر به سایت شما هدایت شود و حتی اگر شما کامل به او توضیح داده باشید، تمایل پیدا می‌کند که با شما تماس بگیرد.

همچنین بخوانید  بهترین نرم افزارهای ادیت فیلم و ویدئو

موکلان می توانند از طریق سایت از شما مشاوره بگیرند

اگر بخواهید به موکلان خود مشاوره دهید و هزینه مشاوره را از آن‌ها دریافت کنید، باید آن‌ها را به دفتر خود دعوت کنید و بعد از صحبت با آن‌ها حق مشاوره دریافت کنید؛ اما می‌توانید به‌راحتی از طریق سایت خود اول حق مشاوره را دریافت کنید و بعد به‌صورت تلفنی یا تماس تصویری به آن‌ها مشاوره دهید. در این صورت در این روزهای کرونا احتمال ابتلا شما به این بیماری نیز کمتر می‌شود. حتی می‌توانید این کار را زمانی که در منزل خود هستید هم انجام دهید.

موکلان می توانند از طریق سایت به جواب پاسخ های خودشان برسند

شما چقدر باید وقت صرف کنید که به یک سؤال تکراری که هزاران موکل از شما می‌پرسند پاسخ دهید؟ مصلا چطور باید شکایت خود را تنظیم کنیم؟ خب این سؤال یک جواب دارد و شما نمی‌توانید از صبح تا شب وقت بزارید و به همه موکلان یک جواب تکراری بدهید. در این صورت شما اصلاً نمی‌توانید هیچ پرونده‌ای را حل کنید. به‌جای این کار می‌توانید در داخل سایت خود یک صفحه داشته باشید که در آن فهرستی از سؤالات متداول موکلان قرار دهید. موکلان می‌توانند با مراجعه به این صفحه پاسخ سؤالات خود را دریافت کنند و اگر مشکلشان برطرف نشد، بعد با شما تماس بگیرند.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *