تبلیغات

تبلیغات

بهترین جلوبندی سازی در شرق تهران

jolobandisazi

تعمیر جلوبندی خودرو یکی از مشکلات مهمی است که امکان دارد برای هر کدام از دارندگان خودرو اتفاق بی افتد. زیرا جلوبندی یکی از قسمت های مهم خودرو است که قطعات مهمی مانند رام، سگ دست، شغال دست را دارای می باشد. این قسمت موجب حرکت، سکون، تعادل هندلینگ، کمک فنر و … در خودرو می شود. به همین دلیل امروز در این مقاله قصد داریم تا درمورد بهترین جلوبندی سازی در شرق تهران با شما صحبت کنیم. پس اگر می خواهید با جلوبندی و بهترین جلوبندی سازی آشنا شوید این صفحه را ترک نکنید و تا انتها همراه ما باشید.

 

تعمیر جلوبندی خودرو یکی از مشکلات مهمی است که امکان دارد برای هر کدام از دارندگان خودرو اتفاق بی افتد. زیرا جلوبندی یکی از قسمت های مهم خودرو است که قطعات مهمی مانند رام، سگ دست، شغال دست را دارای می باشد. این قسمت موجب حرکت، سکون، تعادل هندلینگ، کمک فنر و … در خودرو می شود. به همین دلیل امروز در این مقاله قصد داریم تا درمورد بهترین جلوبندی سازی در شرق تهران با شما صحبت کنیم. پس اگر می خواهید با جلوبندی و بهترین جلوبندی سازی آشنا شوید این صفحه را ترک نکنید و تا انتها همراه ما باشید.

 

جلوبندی خودرو

جلوبندی چیست؟

جلوبندی یکی از قسمت های خودرو است که درواقع به قسمت های جلویی و زیرین خودرو گفته می شود. این قسمت قطعات مختلفی را درون خود جای داده است و با سیستم تعلیق رابطه تنگاتنگی دارد. با وجود این رابطه تنگاتنگ جلوبندی و سیستم تعلیق دارای قطعات مختلفی هستند. جلوبندی شامل تمام قسمت های جلویی، میل فرمان و فرمان می شود. اما سیستم تعلیق دارای قطعاتی همچون کمک فنر و چرخ های جلو می باشد. همانطور که در ابتدا اشاره کردیم جلوبندی وظایف مهمی را برعهده دارد که شامل حرکت، سکون، تعادل، هندلینگ، هدایت، جلوگیری از چپ شدن خودرو و ایجاد احساس راحتی هنگام رانندگی است.برای اطلاع از هزینه و اجرت تعمیر جلوبندی هیوندای می توانید به اتو رگلاژ مراجعه کنید.و یا با شماره زیر تماس بگیرید.

09194143400

 

جلوبندی خودرو

جلوبندی شامل چه قطعاتی می شود؟

برای اطلاع از هزینه و اجرت تعمیر جلوبندی تویوتا به اتو رگلاژ مراجعه کنید و یا با شماره 09194143400 تماس بگیرید.

-سیبک

-بلبرینگ

-طبق

-بوش

-رام

-کمک فنر و فنر

-میل فرمان و فرمان

-تایر

-سگ دست

-شغال دست

-توپی چرخ

-دسته موتور

-اکسل

-میل تعادل و میل موجگیر

وظایف برخی از قطعات جلوبندی

 

جلوبندی خودرو

-سیستم فرمان

این قطعه تمام کنترل و تعادل خودرو را از طریق راننده انجام می دهد. همچنین سیستم فرمان از جعبه فرمان توسط سگ دست و سیبک ها به چرخ خودرو وصل می شود. بدین ترتیب نظام خودرو را یکپارچه می کند. هنگامی که کوچیکترین خللی در سیستم جلوبندی خودرو پیش بیاید، اولین آثار و علائم این مشکلات در جلوبندی در سیستم فرمان قابل تشخیص است. حتی جلوبندی ها نیز عیب یابی خودرو را از همین قسمت انجام می دهند.

همچنین بخوانید  بروزرسانی درایور های کامپیوتر و لپتاپ در ۱۰ دقیقه

-سیبک ها

قطعه بعدی سیبک است که جهت اتصال فرمان و قطعاتی همچون طبق و قطعات ثابتی همچون سگ دست و تشکلات فنر، در سیستم جلوبندی قرار دارد. سیبک هنگامی که خودرو به سمت راست یا چپ بچرخد، وظیفه حفظ تعادل چرخ را دارد که بدین ترتیب چرخ خودرو قادر به حرکت بوده و مشکلی در جا به جایی خودرو و زاویه چرخ به وجود نمی یاید

-گردگیر

این قطعه یکی از اجزای مهم جلوبندی محسوب می شود که نمی گذارد به قطعاتی همچون سیبک و کمک فنر ضربه وارد شود و از آن ها محافظت می کند.

-کمک فنر

کمک فنر ها باعث آسان شدن کار برای فنر ها می شوند. در خودرو های قدیمی اگر با ناهمواری هایی همچون دست انداز ها مواجه می شدید، خودرو به گونه ای از آن عبور می کرد که تمام سیستم خودرو شما بهم می ریخت. دلیل این موضوع نبودن سیستم کمک فنر بود.

-سگ دست

این قطعه از طرفی به کمک فنر خودرو وصل می شود. هنگامی که سگ دست به علت ضربه و یا فشار نا متعارف تاثیر زیادی روی چرخ ها می گذارد، به معنای خرابی این قطعه می باشد. بدین ترتیب سیستم جلوبندی در خودرو بهم می ریزد و آسیب های دیگری به طبق ها و کمک فنر خودرو وارد می شود. در بخش های بعدی به نشانه های خرابی جلوبندی می پردازیم.

نشانه های خرابی جلوبندی

در صورت خرابی جلوبندی نشانه های مختلفی را مشاهده می کنید که این نشانه ها به شرح زیر هستند:

1-سواری خشک و سفت

در صورت خرابی جلوبندی خودرو شما دیگر مانند گذشته سواری نمی دهد و شما دیگر احساس راحتی هنگام رانندگی ندارید. به زبانی دیگر خودرو شما خشک و سفت سواری می دهد. علاوه بر این شما تمام پستی و بلندی های جاده را احساس خواهید کرد.

2-روغنی و چرب بودن قطعات جلوبندی

اگر روی قطعات جلوبندی خود مخصوصا کمک فنر روغن مشاهده کردید یا این قطعات چرب بودند، یعنی جلوبندی شما ایراد دارد و باید به جلوبندی سازی مراجعه کنید.

3-خرابی سیستم فرمان

اگر جلوبندی شما خراب شود، فرمان نشانه هایی دارد که  شامل لرزیدن یا به اصطلاح زدن آن که این نشانه بیشتر در زیاد بودن سرعت نمایان می شود. همچنین فرمان شما خلاف فرمان دهی راننده عمل کرده و به طرفی دیگر می پیچد.

4-آج های تایر ها

اگر با گذشت مدت کوتاهی لاستیک های شما ساییده شد و یا آج های ناهماهنگی روی آن ها نمایان شد، یعنی جلوبندی شما ایراد دارد. همچنین شما ممکن است صدای سوت مانند از چرخ های خود بشنوید.

همچنین بخوانید  یک سرباز تا دندون مسلح در بکولند ظرفشویی و لباسشویی بکو

5-خرابی سیستم تعلیق

برای تست خرابی سیستم تعلیق خودرو باید تست تکان را انجام دهید. در این آزمون شما دستان خود را روی کاپوت خودرو گذاشته و آن را به سمت پایین فشار می دهید. سپس دستان خود را برداشته و در صورتی که خودرو شما بیشتر از 2 یا 3 بار بالا و پایین شد یعنی سیستم تعلیق شما ایراد داشته و به بازبینی و تعمیر احتیاج دارد.

دلیل خرابی جلوبندی

خراب بودن لاستیک ها

عواملی که در پارامتر های جلوبندی سالم تاثیر مستقیم دارند شامل آج تایر ها، یمفیت آن ها و نحوه قرار گیری شان هستند. حتی تفاوت میزان آج لاستیک چپ و راست هم می نواند موجب لرزیدن غریبلک فرمان شود. به همین ترتیب باید به کیفیت لاستیک ها مخصوصا لاستیک های جلو اهمیت دهید.

بالانس نبودن چرخ ها

اگر چرخ های خودرو شما بالانس نباشند، موجب لرزیدن فرمان شده و در صورت بی توجهی به آن جلوبندی خراب می شود.

کافی نبودن عملکرد میل تعادل یا میل موجگیر

میل تعادل توسط دو بوش در جلوبندی ماشین قرار گرفته است. اگر این بوش ها خراب شود، غریبلک فرمان می لرزد و سپس فرمان می لرزد. این بوش ها در بی سر و صدا کردن سیستم تعلیق و جلوبندی ماشین نقس مهمی ایفا می کند.

خرابی بلبرینگ ها

در صورت خرابی این قسمت صدای خاصی به گوش می رسد که حاکی از معیوب بودن این قطعه می باشد. فراموش نکنید که تنظیم بلبرینگ چرخ بسیار مهم بوده و کاکرد آن تاثیر دارد.

بهترین جلوبندی سازی در شرق تهران

برای بهترین جلوبندی سازی در تهران، رعایت چند نکته ضروری است. اولین تکته این است که باید به دنبال جایی باشید که معتبر باشد و دارای افراد با تجربه و متخصص باشد. یک جلوبندی سازی عالی، با استفاده از متخصصان و افراد مجرب و همچنین به کار بردن با کیفیت ترین متریال و قطعات، می تواند بهترین خدمات را به شما ارائه دهد.

هزینه تعمیر جلوبندی

برای هزینه تعمیر جلوبندی باید نکات زیادی بررسی شوند. به عنوان مثال باید بدانید که کدام قطعه از خودرو شما خراب شده است. سپس باید شدت خرابی آن بررسی شودو چرا که شدت خرابی در تمامی خودرو ها یکسان نیست. سومین مورد باید کاری که قرار است برای تعمیر جلوبندی روی قطعات شما انجام شود مشخص شود. با تشخیص این چند مورد قیمت نهایی اعلام خواهد شد. ناگفته نماند مواردی همچون متریال مورد استفاده و کیفیت قطعات نیز در هزینه تعمیر جلوبندی خودرو شما موثر هستند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان می توانید با ما تماس بگیرید تا هم سوالات خود را بپرسید و هم بتوانید قیمت دقیق تری از هزینه تعمیر جلوبندی خودرو خود بگیرید. پس با شماره درج شده در این صفحه تماس حاصل فرمائید

همچنین بخوانید  معرفی جامع توری استیل + خرید اینترنتی با قیمت کف کارخانه!

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *