تبلیغات

تبلیغات

5 تا از محبوب‌ترین ساعت مچی‌های ملکه انگلیس

malake-saat

همیشه اطلاع از ساعت مچی افراد مشهور و سرشناس برای عموم مردم جالب بوده. دلیل این موضوع هم اهمیت ساعت مچی در استایل هر شخص است. چرا که ساعت مچی‌ها بیانگر سبک سلیقه و خوش پوشی اشخاص هستند. هرچقدر به خوش پوشی و استایل شیک اهمیت بدهید، به انتخاب و خرید ساعت با اصالت و ارزشمند هم اهمیت میدهید. در این مقاله ما می‌خواهیم به سراغ ساعت مچی‌های یکی از معروف‌ترین اشخاص دنیا، یعنی ملکه انگلیس برویم که به تازگی هم فوت کرده. اگر به ساعت‌های لوکس و گران قیمت علاقه دارید، ادامه این مطلب را از دست ندهید.

کلکسیون ساعت مچی‌های ملکه انگلیس

مجموعه با شکوه و پر تعداد ساعت مچی‌های ملکه، نشان میدهد که او یک کلکسیونر ساعت بوده. همانطور که کمتر دفعاتی دیده شده ملکه بدون سنجاق سینه بر روی کت‌های رنگارنگش حضور پیدا کند، در خصوص ساعت مچی‌هایش هم به همین شکل بوده. اون یک زن عاشق ساعت اورجینال و با اصالت بود که بدون بستن ساعت مچی از دروازه‌های کاخ  باکینگهام خارج نمیشد. همانطور که بالا هم اشاره کردیم، ساعت مچی‌ها گویای سبک سلیقه و نگرش افراد برای خوش پوشی است. با همین دیدگاه اگر به ساعت‌های ملکه انگلیس نگاه کنید، خواهید دید ساعت‌های ساده در عین حال لوکس انتخاب او بوده. ساعت‌هایی که در کمال سادگی از برندهای قدرتمند و لاکچری با جزئیاتی گرانبها تولید شده‌اند. اگر بخواهیم از اولین ساعت محبوب ملکه انگلیس شروع کنیم، باید به ساعتی که در روز عروسی اش هدیه گرفت اشاره کنیم.

 

ساعت مچی‌

1. ساعت مچی Vacheron et Constantin مدل 4481

یکی از خاطره انگیز‌ترین و محبوب‌ترین ساعت‌های ملکه انگلیس، این مدل ساعت زنانه از برند لوکس و سوئیسی واشرون کنستانت است. ملکه الیزابت دوم و شاهزاده فیلیپ در روز عروسی خود در 20 نوامبر 1947 هدایای زیادی از طرف خانواده و دوستان دریافت کردند. و همچنین از طرف شورای فدرال سوئیس، ملکه یک ساعت از برند Vacheron et Constantin با جنس طلا و الماس دریافت کرد. البته این ساعت پس از ازدواج پرنس چارلز و همسرش دایانا در سال 1981، به دایانا واگذار شد. اما همه میدانند که کمپانی واشرون کنستانت از قدیم و تا به حال جزو ساعت ساز مورد علاقه خانواده سلطنتی است.

2. ساعت Jaeger-LeCoultre با کالیبر Caliber 101

این ساعت زنانه شیک را ملکه در سال 1953 برای مراسم تاج گذاری اش به دست کرد. این ساعت زنانه از برند Jaeger-LeCoultre بخاطر نوع موتور مکانیکی که داشت بسیار معروف بود. از آن زمان تا کنون این ساعت به عنوان کوچکترین ساعت مکانیکی با دقت شناخته می‌شود.

همچنین بخوانید  معرفی آنتی ویروس نود 32

3. ساعت زنانه Patek Philippe مدل  4975/1G

به هیچ طریقی نمی‌توان منکر زیبایی و ظرافت در طراحی این ساعت سوئیسی از برند لوکس پتک فیلیپ شد. ساعتی درخشان و زیبا که با الماس‌های‌ تراش خورده دور قاب تزیین شده. و از مروارید‌های سفید برای بندهای این ساعت زیبا استفاده شده. زیبایی چشمگیر این ساعت ارزشمند به قدری بود که در سال 2015 ملکه انگلیس آن را به نمایشگاه بزرگ هنر پاتک فیلیپ در گالری ساعت مچی لندن قرض داد. دوستان و نزدیکان ملکه انگلیس میدانند که ساعت‌های دیگری هم از این برند با جنس طلا در کلکسیون اون قرار دارند اما این مدل جزو مدل‌های محبوب ملکه بوده.

 

ساعت مچی‌

4. ساعت مچی Omega Ladymatic

جای تعجب ندارد که در لیست برندهای کلکسیون ساعت ملکه، برند سوئیسی امگا هم به چشم بخورد. تنها ساعتی که از برند امگا در کلکسیون الیزابت قرار دارد، یک مدل از لیدی ماتیک قدیمی است. انتخاب چنین مدلی هم مشخص است. ظرافت در طراحی و زیبایی شناسی که در این سری از ساعت‌های امگا به کار برده شد، آنها را خیلی محبوب کرد. شاهزاده ویلیام همچنین یکی از طرفداران امگا است که به ندرت بدون Seamaster Professional 300M دیده می‌شود، هدیه ای که مادر مرحومش به او داده است.

5. و در آخر ساعتی نامشخص اما محبوب

در طول سال‌ها مخصوصا این اواخر، ملکه بیشتر با یک ساعت زنانه بند چرمی مشکی با قاب چهارگوش طلایی دیده می‌شد. اما حدس اینکه این ساعت از چه برندی است سخت بوده. بعضی‌ها معتقدند یا یک ساعت بی‌نظیر کارتیه بود یا یک مدل قدیمی دهه 1930 ساخته‌شده توسط پتک فیلیپ یا امگا. در هر صورت، مشخص بود که او به وضوح این ساعت را دوست داشت.

 

ساعت مچی‌

خرید ساعت مچی اورجینال و با اصالت

حالا که این مقاله را خواندید حتما متوجه تاثیر داشتن یک ساعت مچی با اصالت بر روی استایل و نشان دادن سبک سلیقه افراد شده‌اید. اگر قصد خرید ساعت اصل را دارید، باید شناخت بیشتری نسبت به برندهای ساعت ساز دنیا داشته باشید. ایران تایمر به عنوان اولین سایت مرجع ساعت مچی در ایران، با بهترین کارشناسان و مشاوران ساعت می‌تواند راهنمای خوبی برای شما در خرید ساعت با اصالت باشد. همچنین در ایران تایمر شما یک ویترین بزرگ از برندهای سوئیسی، لاکچری و معروف دنیا را خواهید دید. فقط کافیه در مرورگر خود نام سایت ایران تایمر را چک کنید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *