تبلیغات

تبلیغات

معرفی آنتی ویروس نود 32

nod32

نود 32 را می‌توان یکی از قدرتمندترین و موفق‌ترین نرم‌افزارهای تحت دسکتاپ برای عملیات تأمین امنیت و همین‌طور ارتقاء پروسه نفوذناپذیری در سیستم‌های کامپیوتری‌های شخصی و اداری دانست. در واقع این نرم‌افزار از نظر بسیاری از مجلات تکنولوژی عملکردی بهتر از سیستم‌ها و آنتی‌ویروس‌های مشابه جهت بالابردن سطح تکامل دیواره آتش و ازبین‌بردن ویروس‌های کامپیوتری دارد.

درصورتی‌که این نرم‌افزار را دانلود و نصب کنید پس از مدتی از شما درخواست آپدیت و دراین‌بین کد و لایسنس برای خرید خواهد کرد. در واقع این برنامه رایگان نیست و شما برای استفاده از تمامی امکانات آنتی‌ویروس، باید هزینه‌ای را پرداخت کنید.

باتوجه‌به مشکلاتی که داریم در داخل کشور امکان خرید به‌صورت مستقیم از سمت شرکت ESET وجود نخواهد داشت.

 Nod 32 یکی از سبک‌ترین، حرفه‌ای‌ترین و پر امکانات ترین برنامه‌های ضدویروس حال حاضر برای سیستم‌عامل‌ها و گجت‌های مختلف است.

معرفی آنتی ویروس نود 32

سفارش آنلاین کد اکتیو نود 32

اورجینال‌شاپ به‌عنوان یکی از چند مرجع معتبر خرید لایسنس نود 32 به شما اجازه می‌دهد که لایسنس‌های اورجینال این نرم‌افزار را با امکانات متفاوت برای تمامی سیستم‌عامل‌ها و ورژن‌ها خریداری کنید. پس از مرحله خرید فایل و اطلاعات موردنیاز برای رفع مشکل تأیید لایسنس نرم‌افزار آنتی‌ویروس به شما ارسال می‌شود از یک‌سوی دیگر اگر مشکلی در نصب و اجرای اکتیو داشتید می‌توانید با بخش پشتیبانی تماس حاصل کنید تا شما را راهنمایی کنند.

همین‌طور محصولات این مرجع فروش با پشتیبانی و تضمین بهترین قیمت و کیفیت و همین‌طور تخفیفات ویژه در مدت محدود عرضه می‌شود. شما از این اکتیوها در نسخه مخصوص امنیت اینترنت و تمامی ورژن‌های تولیدی می‌توانید استفاده کنید. تحویل به‌صورت آنی و پس از پرداخت آنلاین توسط درگاه‌های معتبر انجام خواهد شد. می‌توانید از این لایسنس‌ها در سیستم‌ها و گجت‌های مختلف نیز استفاده کنید. پس از استفاده از این اکتیوها به‌هیچ‌عنوان با مشکل به‌روزرسانی پایگاه‌داده لایسنس مواجه نخواهید شد.

تفاوت انواع لایسنس نود 32

محصولات ایست برای کاربران خانگی به سه دسته کلی ESET NOD32 Antivirus – ESET Internet Security – ESET Smart Security Premium

در واقع تمام محصولات فوق الذکر دارای کاربری محافظت از ویروس های کامپیوتری هستند . و به جز ESET NOD32 Antivirus مابقی محافظت کلی از استفاده از اینترنت را نیز هم انجام میدهند میدهند که شامل استفاده اینترنت بانک امن . مرورگر امن و زد باج افزار هستند .

ورژن ESET Smart Security Premium علاوه بر موارد ESET NOD32 Antivirus و  ESET Internet Security داری قابلیت Safely store and prefill my passwords نیز را داراست

در تصویر زیر شما میتوانید مقایسه انواع ورژن خانگی محصولات ایست را مشاهده کنید و به شما کمک خواهد کرد که چطور بهتری گذینه برای خرید لایسنس نود 32 را انتخاب کنید.

همچنین بخوانید  چگونه بازدید سایت را افزایش دهیم؟

معرفی آنتی ویروس نود 32

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *