تبلیغات

تبلیغات

دانه های کوچک بادام ثروت بزرگی را به من بخشید

badam-ar2

خیلی از مردم فکر می کنند که نمی شود هم یک فرد معنوی بود و هم یک فرد پولدار، یادمان باشد پول در زمینه هایی که کاربرد دارد بسیار مهم است و در زمینه هایی که کاربرد ندارد، اهمیتی ندارد. از کاربرد و نقش مهم پول در زندگی نمی توان غافل شد. به همین علت من تصمیم گرفتم کسب و کار جدیدی را آغاز کنم تا بتوانم به درآمد بالا و میلیاردی برسم. برای رسیدن به این هدف محصول بادام را انتخاب کردم و پس ازمدت کوتاهی به ثروت فراوانی رسیدم.

بادام سنگی صادراتی

امروزه بادام سنگی صادراتی یکی از بادامهای اصیل و پرمصرف در داخل کشور بوده که ایرانیان با اطلاع از خواص آنها علاوه بر استفاده از نوع تازه برداشت شده محصول، فرآوریهای مختلفی را روی بادام انجام داده است.

بادام‌ سنگی از یک پوشش روی مغز بادام برخوردار است که با پوسته سخت شناخته می شود. به عبارتی وجود این پوسته دور تا دور مغز بادام، ضمن حفاظت قوی از مغز، باعث عدم فساد در طول زمان طولانی نگهداری می شود.

این محصول در نوع درختی بوده و طبعا پس از رسیدن به مراحل برداشت، ریختن آنها پای درخت، امری موجه برای اقدام جهت برداشت محصول می باشد.

بادام

بادام سنگی تلخ

یکی از انواع آجیل که طرفداران زیادی دارد بادام است و با توجه به طعم و مزه در دو نوع بادام شیرین و بادام سنگی تلخ تولید می شود. در این روزها با نوسانات بازار ارز قیمت این محصول نیز دچار تغییراتی شده است.

اگرچه بادام شیرین به عنوان نوعی خوراکی و یک آجیل بوده و در آشپزی منبع روغن بادام یا غذای بادام می باشد.

اما بادام سنگی تلخ به سبب همین طعم تند قابل خوردن نیست و بیشتر مصارف دارویی و پزشکی دارد و بیشتر از روغن بادام تلخ در تهیه عصاره های طعم دهنده مواد غذایی استفاده می شود.

بر طبق آمار در حالت کلی دو نوع درخت بادام به نام بادام شیرین و بادام تلخ کشت می شود.

بر طبق کتابهای تاریخی بادام جزو اولین درختانی بود که از حالت وحشی درآمده و بومی آن به صورت گسترده در جهان کشت شد.

بادام

بادام سنگی نارنجی

مشتریان و متقاضیان ای که به دنبال بادام زمینی نارنجی مرغوب و باکیفیت نارنجی هستند می توانند از طریق پر کردن فرم سایت مقدار از این خوراکی خوشمزه را که می‌خواهند سفارش بدهند در کمترین زمان برای آنها با بهترین بسته های بهداشتی فرستاده خواهد شد و اگر بخواهیم بگوییم که بادام زمینی با چه بیماری هایی مقابله می کند.

همچنین بخوانید  از کجا مودم بخرم؟ معرفی فروشگاه آنلاین خرید مودم همراه و ثابت

در واقع بیماری های مختلف عصبی و قلبی و سرطان را از شما دور کرده و ویروس کش هم بسیار قوی می باشد و مردان هم بهتر است که از آن برای تنظیم هورمون های خود استفاده کنند خانم ها برای افسردگی و برای کم کردن وزن خود بهتر است در تغذیه خود بادام زمینی باکیفیت و روغن و کره آن را هم اضافه نمایند.

تولیدات بادام زمینی مرغوب نارنجی در کشورمان افزایش پیدا کرده چون خاصیت های فوق العاده آنها برای بدن زیاد بوده این بادام زمینی ها برای رژیم عالی هستند.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *