تبلیغات

تبلیغات

با تغیر نگرش خود پولدار شوید

mdf-arad2

نگرش خیلی از افراد برای پولدار شدن این است که کارهای بسیار بزرگ با سرمایه گذاری های پر ریسک انجام بدهند در صورتی که من به راحتی توانستم با کمترین سرمایه در حوزه ام دی اف به پول زیادی برسم که در اینجا چند نمونه آن را برایتان شرح خواهم داد.

ام دی اف اصفهان

امروزه دکوراسیون منزل برای افراد اهمیت بیشتری نسبت به قبل پیدا کرده است. آشپزخانه از جمله فضاهایی است که طراحی صحیح و مناسب آن و با ام دی اف اصفهان موجب زیبایی کل فضای خانه میشود. کابینت از مهمترین وسایل آشپزخانه است و نقش بسزایی در طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه دارد.

شرکت پارسا چوب با برقراری ارتباطی مستقیم و مستمر با تولید کنندگان چوب ترموود اصفهان و وارد کننده ها ، انواع ورق ام دی اف را به صورت عمده و با قیمتی استثنایی در اختیار توزیع کنندگان ، فروشندگان ، کابینت کاران و دکورسازان این صنعت قرار میدهد.مرکز چوب علاوه بر تامین و عرضه انواع ام دی اف خام ، ملامینه ، ورق پلی گلاس و غیره ، در زمینه طراحی ، ساخت و نصب کابینت آشپزخانه و کمد دیواری نیز فعالیت میکند.این گروه با استفاده از متریال با کیفیت ایرانی و خارجی و با اتکا به نیروهای متخصص و با تجربه ، آماده ارائه خدمات حرفه ای در زمینه دکوراسیون داخلی و ساخت کابینت می باشد.

ام دی اف

ام دی اف سفید

 ورق ام دی اف سفید با کیفیت، یکی از پرطرفدارترین ورق‌ها برای ساخت کابینت است، مخصوصاً که این رنگ معمولا بصورت مکمل با سایر رنگ‌ها مثل قهوه‌ای، مشکی، و طوسی کاربرد داره.

اما مهمترین کاربرد انواع ورق ام دی اف سفید که کیفیتی معمولی‌تر دارن، برای ساخت یونیت یا چهارچوب کابینت هاست.

معمولا در هر نوع کابینتی، چه هیگلاس باشه چه ممبران، چه ام دی اف، چه انزو؛ برای ساخت یونیت کابینت از ورق ام دی اف سفید استفاده میشه.

همانطور که گفتیم، این MDF‌های نسبتاً نازک بیشتر به عنوان دیوار پوش، پوشش سقف، سطح پشتی کابینت ها، کمد‌ها و چیزهایی مثل این مناسبند.

در صورتیکه، MDF‌های ضخیم بیشتر برای ماشین کاری و ساختن رویه‌های طرح دار به کار برده میشن.

ام دی اف

ام دی اف کابینت

ام دی اف کابینت یکی از آن طرح های محبوب برای کابینت به ویژه کابینت آشپزخانه است و می‌تواند یک جایگزین مناسب و ارزان و در عین حال محکم برای کابینت های چوبی باشد این کابینت با تمام مزایا و زیبایی آن باید به طور دقیق و توسط نصاب کابینت mdf متخصص و با تجربه نصب گردد تا طول عمر مفید آن افزایش یابد.

همچنین بخوانید  بازار کاری خود را به بهترین نحو رشد دهید

نصب درب ام دی اف روی کابینت فلزی یکی از پرکاربدترین کارهایی است که این روزها برای صرفه جویی در هزینه‌ها انجام می‌دهند.

برای طراحی و ساخت کابینت ، ابتدا باید مواد اولیه (چوب ، ام دی اف ، فلز و …)  و تجهیزات و لوازم جانبی و یراق آلات مورد نیاز برای ساخت قسمت های مختلف آن تهیه شود.مرکز چوب در زمینه فروش و توزیع مواد اولیه و تجهیزات و لوازم مورد نیاز برای اجرای دکوراسیون و کابینت آشپزخانه فعالیت میکند.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *