تبلیغات

تبلیغات

آیا طراحی سایت با وردپرس انتخاب هوشمندانه ای است؟

iransite

طراحی سایت با وردپرس یکی از هوشمندانه ترین انتخاب هایی است که کسب کارهای می توانند در روند  طراحی فروشگاه آنلاین و طراحی وب سایت مد نظر قرار دهند. امروزه، طراحی سایت به موضوع مهمی تبدیل شده است و تمامی کسب و کارهایی که می خواهند در آینده در دنیای کاری موفق باشند باید به آن توجه داشته باشند. وردپرس یکی از قالب های محبوب است که دائما در حال بروزرسانی شدن است و این موضوع سبب می شود مطابق با نیازهای کاربران باشد. در ادامه تلاش می کنیم اطلاعات بیشتری در مورد ورپرس در اختیار شما قرار دهیم.

طراحی سایت با وردپرس چقدر طول می کشد؟

وردپرس از جمله قالب هایی است که در مدت زمان کوتاهی اجرا می شود. به طور متوسط، طراحان سایت ( با توجه به ماهیتی که هر سایت دارد) یک سایت وردپرسی را می توانند در مدت زمان 5 تا 7 روز بالا بیاورند. این امر سبب می شود تا کسب و کارها به سرعت بتوانند محتواهای مورد نیاز را بارگذاری کنند و برای ورود به دنیای پر رقابت فروش اینترنتی آماده شوند. به همین دلیل، استفاده از قالب وردپرس این روزها بیش از گذشته مورد نظر قرار گرفته است.

آیا استفاده از قالب وردپرس ساده است؟

پس از آنکه طراحی سایت با وردپرس به اتمام رسید، زمان بارگذاری محتواهای مختلف می رسد. در این شرایط، ادمین سایت ( مطابق با نظر متخصص سئو) محتوا را در سایت وردپرسی می گذارد. بهتر است بدانید استفاده از این قالب بسیار ساده است و ادمین سایت نیاز به وقت زیادی ندارد تا بتواند محتواها را بارگذاری کند. همچنین، افزونه های متعددی که بر روی این قالب نصب می شوند استفاده از آن را ساده تر می نمایند. تمامی این امور سبب می شوند سایت به زودی در مقابل چشم کاربران قرار گیرد.

آیا موتور گوگل سایت وردپرسی را به خوبی تشخیص می دهد؟

طراحی سایت با وردپرس اولین قدم برای ورود و شناسایی توسط کاربران است. تا زمانی که سئو سایت به خوبی انجام نشود، گوگل نمی تواند سایت را شناسایی کند. یکی از مواردی که سبب شده است طراحی سایت با وردپرس مد نظر قرار گیرد، شناسایی سریع آن توسط گوگل است.

 به طور مثال، شما می توانید افزونه یوست را بر روی سایت خود بارگذاری کنید. این افزونه به سئو محتواها کمک می کند و آنها را مطابق با الگوریتم های گوگل پیش می برد. این امر سبب می شود تا سایت شما هر چه زودتر به رتبه های نخستین موتور جستجو گوگل برسد و این موضوع به افزایش فروش و درآمد کمک می کند.

همچنین بخوانید  چه دستگاه تصفیه آبی بخریم؟

طراحی سایت با وردپرس

آیا سایت وردپرس به روز است؟

وردپرس یک قالب با منبع باز است. در واقع، برنامه نویسان از سراسر دنیا می توانند تغییرات مورد نیاز را برای به روز رسانی این قالب انجام دهند و این امر سبب می شود تا سایت های وردپرس باگ های کمتری داشته باشند. طراحی سایت با وردپرس به شما کمک می کند تا سایتی را داشته باشید که دائما به روز می شود و رابط کاربری آن بهبود پیدا می کند.

در طراحی فروشگاه آنلاین به چه نکاتی باید توجه داشته باشیم؟

شما می توانید از وردپرس برای طراحی فروشگاه آنلاین خود استفاده کنید. اما برای اینکه در این مسیر موفق باشید بهتر است به موارد زیر توجه داشته باشید:

  • ابتدا ماهیت کسب و کار خود را مشخص نمایید و از طراح بخواهید با به کاربردن المان های مناسب این ماهیت را در طراحی فروشگاه آنلاین پیاده سازی کند.
  • محصولات خود را مشخص نمایید و محتوای عکسی و متنی مناسبی را از آنها تهیه کنید.
  • در طراحی فروشگاه آنلاین به گرافیک سایت خود توجه داشته باشید تا بتوانید تاثیر مثبتی بر روی کاربران خود داشته باشید.

آیا تمامی کسب و کارها باید برای طراحی وب سایت اقدام کنند؟

کارشناسان به این موضوع اشاره می کنند با توجه به این موضوع که این روزها اینترنت به بخش بسیار مهمی از زندگی انسان ها تبدیل شده است، در دهه آینده تمامی کسب و کارها وارد دنیای اینترنت می شوند و کسب و کارهایی که طراحی وب سایت را نادیده بگیرند دیگر نمی توانند مشتریان زیادی داشته باشند. طراحی وب سایت محدودیت های زمانی و مکانی را از بین می برد و به طور مستقیم بر افزایش فروش تاثیر می گذارد.

طراحی سایت با وردپرس

برای طراحی سایت با وردپرس به کجا مراجعه کنیم؟

تا بدینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد طراحی سایت با وردپرس در اختیار شما قرار دهیم. طراحی سایت با وردپرس انتخاب هوشمندانه ای است و به موفقیت کسب و کار شما کمک می کند. استفاده از پلت فرم وردپرس بسیار ساده است و افزونه های متعددی که بر روی آن نصب می گردد استفاده از آن را ساده تر می نماید. همچنین، قالب وردپرس به سرعت توسط گوگل شناسایی می شود و این موضوع سبب می شود تا سایت به لینک های نخستین گوگل انتقال پیدا کند. اگر به دنبال شرکت معتبری برای طراحی وب سایت مانند طراحی فروشگاه آنلاین و یا طراحی سایت با وردپرس هستید، می توانید به شرکت ایران سایت (iransite.com) مراجعه کنید. این شرکت اولین شرکت دیجیتال مارکتینگ در ایران است و سابقه درخشانی در این زمینه دارد.

همچنین بخوانید  حوزه کشمش در یک هفته موجودی حسابم را پر کرد

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *