تبلیغات

تبلیغات

چرا سرور DL380 Gen10 پر‌فروش است؟

DL3801

ممکن است خرید سرور HP برای برخی افراد کاری سخت و پیچیده به نظر برسد. اما داشتن اطلاعات اولیه در خصوص ویژگی‌های یک سرور خوب و همچنین استفاده از مشاوره افراد با تجربه و معتمد در این حوزه قطعا بخش زیادی از این دغدغه‌ها را کم خواهد کرد. اگر بدانید پر‌فروش‌ترین سرور تولید شده کمپانی اچ پی، کدام محصول این شرکت است، کمی تصمیم گیری برایتان راحت‌تر می‌شود.

کمپانی محبوب و پرآوازه HP، یکی از شرکت‎های بزرگ در دنیاست که در زمینه تولید سرور و تجهیزات آن سرآمد سایر شرکت‌های این حوزه محسوب می‌شود.در ایران نیز سرورهای اچ پی، طرفداران ویژه خود را دارند.

سرورهای این شرکت به دلیل تنوع مدل، قیمت مقرون به صرفه با توجه به کارایی بالا، انعطاف پذیر بودن و همچنین مجهز بودن به جدیدترین فناوری‌ها همواره مورد توجه کاربران زیادی قرار گرفته‌اند. در این بین سرورهای رکمونت سری hp dl380 و hp dl360 به دلیل امنیت و ارتقاپذیری بالا جز پرچمداران سرورهای این شرکت محسوب می‌شوند.

در این مقاله با مروری بر مشخصات و قیمت سرور HP DL380 G10 با شما همراه خواهیم بود تا با دلیل انتخاب این سرور برای شرکت‌های کوچک تا بزرگ آشنا شوید.

دلایل برتری سرور اچ پی DL380 Gen10

سرور DL380 Gen10

سرور اچ پی DL380 Gen10 به دلیل داشتن قابلیت و تکنولوژی‌های جدید و به روز در زمینه سخت افزار و نرم افزار، کارایی بالا، توسعه پذیری و امنیت فوق العاده یکی از سرورهایی است، که توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرده‌ است. این سرور پرفروش hp، دارای ویژگی‌های منحصر به فرد زیادی است که آن را به یکی از امن‌ترین و پرقدرت‌ترین سرورهای دنیا تبدیل کرده است.  در ادامه به چند مورد از مهم‌ترین آنها اشاره خواهیم کرد:

پشتیبانی از پردازنده‌های قدرتمند اینتل

اچ پی برای اینکه کاربران دغدغه‌ای در پردازش‌هاس سنگین و پیچیده نداشته باشند، در طراحی این مدل از سروهای خود ، نسل دوم پردازنده‌های مقیاس پذیر اینتل زئون را به کار برده است. با وجود نسل دوم خانواده Intel Xeon Scalable، با حداکثر 28 هسته، 38.5 کش و فرکانس 3.9 مگاهرتز فعالیت‌های گرافیکی، رندرینگ، مجازی سازی، Big Data و … به راحتی قابل انجام است. جالب است بدانید، در این سرور hp، می‌توان از حداکثر دو CPU سرور خانواده اینتل زئون سری پلاتنیوم، گلد، سیلور و برنز بهره برد.

پشتیبانی از رم‌های HPE DDR4 Smart Memory

در هنگام کانفیگ سرور اچ پی DL380 Gen10، می‌توانید از حافظه‌های موقت DDR4 Smart Memory استفاده کنید که از حداکثر سرعت باس 2933MT/s بهره می‌برند. این سرور نسل دهم اچ پی، به ازای هر پردازنده از 6 کانال حافظه برخوردار است و در مجموع 24 اسلات DIMM را ساپورت می‌کند. با این موجود شاهد سرعت بالا در عملکرد سرور dl380 g10 خواهیم بود. جالب است بدانید حداکثر 16 گیگابایت ماژول NVDIMM نیز در سرور پشتیبانی می‌شود.

همچنین بخوانید  آموزش ریست کردن تنظیمات آداپتورهای شبکه با استفاده از Network Reset در ویندوز 11

فضای ذخیره‌سازی 459 ترابایتی

در سرور hp dl380 g10 ، می‌توان از هارد‌های نسل جدید و پرسرعت NVMe بهره برد. با استفاده از کانفیگ 20×15.36TB هارد NVMe می‌توان به 307.2 ترابایت حافظه برای ذخیره سازی اطلاعات دسترسی داشت که فضای قابل توجه‌ای برای کاربران مراکز داده، هاستینگ، پردازش ابری فراهم می‌کند.

هارد‌های قابل استفاده این نسل را می‌توان در اندازه 2.5 و 3.5 اینچی انتخاب کرد. از طرفی هارد دیسک SSD و HDD نیز در این سرور قابل استفاده هستند.

 این سرور انعطاف پذیر اچ پی قادر است، از حداکثر 24 هارد در اندازه 2.5 اینچ SFF و یا 12 هارد LFF پشتیبانی کند. وجود حافظه‌های NVMe که سرعت بالاتری نسبت به هاردهای HDD و SDD دارند، این سرور را برای میزبانی وب به گزینه‌ای ایده‌آل تبدیل کرده‌ است.

امنیت و مدیریت با HPE iLO 5

سرور DL380 Gen10

سرور HP DL380 Gen10، برای مدیریت از راه دور ، از فناوری iLO 5 پشتیبانی می‌کند. بهره‌مندی از این فناوری سبب می‌شود، بتوان از راه دور و با امنیت بالا سیستم را کنترل و مانیتور کرد. با وجود این تکنولوژی نسل جدید، ادمین یا مدیر شبکه، می‌تواند با خیالی راحت از خطر هک شدن اطلاعات، تنظیمات پیکربندی سرور را از راه دور مدیریت کرده و در صورت وجود خطا در سیستم نسبت به رفع آنها اقدام نماید. این سرور نسل دهم اچ پی، به جدیدترین تکنولوژی‌های امنیتی مجهز شده است تا جزو امن‌ترین سیستم‌های در دسترس کاربران قرار گیرد.

نتیجه گیری

با بررسی برخی از ویژگی های سرور HPE ProLiant DL380 Gen10، به راحتی می‌توان به کارایی و عملکرد فوق العاده این محصول پی برد. وجود سی پی یو قدرتمند در کنار چیپست Intel C621 Chipset، فضای ذخیره سازی مناسب، ظرفیت بالای رم، امنیت و مدیریت فوق العاده و … دلیلی بر پرفروش بودن این سرور اچ پی است.

 به علاوه برای ارتباط سریع‌تر و ایمن این سرور از کارت شبکه HPE 1Gb 331i با 4 پورت بهره می‌برد. رید کنترلرهای هوشمند نیز از کارایی معمولی تا کارایی بالا برای کاربران قابل انتخاب هستند.

با تمام این ویژگی‌ها، قیمت مناسب در کنار بازدهی و عملکرد بالا این سرور را به سروی محبوب در بین مخاطبان تبدیل کرده است. برای خرید سرور DL380 Gen10 و استعلام قیمت آن پیشنهاد ما مراجعه به سایت ماهان شبکه ایرانیان به آدرس www.mahanshabke.com است.

این شرکت که یکی از قدیمی‌ترین وارد کنندگان سرور اچ پی در ایران است، محصولات این کمپانی را به صورت اورجینال و گارانتی معتبر در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. قیمت سرور HP در کنار کیفیت و کارایی بالای تجهیزات سرور در انتخاب کاربران تأثیر گذار است. همچنین برای استعلام قیمت سرور اچ پی و سایر تجهیزات سرور کارشناسان فروش این شرکت با کمال میل در خدمت کاربران گرامی هستند.

همچنین بخوانید  در این شهر کانادایی کوچک با بیت کوین مالیات را پرداخت کنید!

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *