تبلیغات

تبلیغات

طراحی پرفروش ترین قالب وبسایت آموزشی ایران

wp-theme

در این مقاله قصد داریم در مورد طراحی یکی از پرفروش ترین قالب های آموزشی ایران صحبت کنیم یعنی بعد از مطالعه این مقاله شما فرصت این رو خواهید داشت که نحوه طراحی پرفروش ترین قالب وبسایت آموزشی ایران رو یاد بگیرید پس برای اطلاعات بیشتر تا آخر این مقاله همراه کیت وردپرس باشید.

طراحی قالب وردپرس چیست؟

قبل از هر چیز بریم ببینیم طراحی قالب وردپرس چیه؟ وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای بسیار قدرتمند است که به شما این امکان رو می دهد که در کمتر از دو ساعت خودتون وبسایتتون رو راه اندازی کنید و سپس طبق سلیقه خودتون آن را سفارش سازی کنید.

اگر بخواهیم قالب وردپرس رو خیلی ساده توضیح دهیم می شود همان ویندوز کامپیوتر یا تم گوشی پس قالب وردپرس قالب سایت شما خواهد بود که گرافیک سایت و امکانات آن را مشخص می کند و برای وردپرس تا امروز هزاران قالب حرفه ای ساخته شده است که شما می تونید آنها را به صورت پولی از مارکت های فروش قالب تهیه کنید.

 

قالب وبسایت آموزشی

پرفروش ترین قالب آموزشی ایران رو طراحی کنید

همونطور که اشاره شد برای وردپرس تا امروز قالب های زیادی ساخته شده است که یکی از بهترین قالب های آموزشی ایرانی قالب استادیار است که بیش از چندین میلیارد فروش داشته است و شما فرصت این رو دارید که چنین قالب های حرفه ای رو طراحی کنید.

برای طراحی چنین قالبی تنها یک آموزش جامع در ایران وجود دارد و آن هم آموزش طراحی قالب وردپرس سایت کیت وردپرس است شما در این دوره دو قالب بسیار حرفه ای طراحی می کنید قالب اول یک قالب فروشگاهی است و قالب دوم یک قالب آموزشی که نام آن دانشیار است حتما از این دوره دیدن کنید و دموهای قالب طراحی شده در این دوره رو مشاهده کنید.

یک قالب وردپرسی چگونه طراحی می شود؟

برای طراحی قالب وردپرس شما باید به زبان های css, html, php و کمی جاوا اسکریپت مسلط باشید همه این زبان ها و نحوه استفاده از آنها در دوره آموزش طراحی قالب وردپرس kitwp.com آموزش داده شده است پس برای وارد شدن به دنیای پولساز طراحی قالب پیشنهاد می کنم حتما ً روی خودتون و آموزش دیدن سرمایه گذاری کنید.

بازار بسیار داغ طراحی سایت و وردپرس

این روزها از هر 10 تا سایتی که مشاهده می کنید 8تای آن با وردپرس ساخته شده است و در ایران و خارج از ایران بازار بسیار عالی برای کسب درآمد دارد پس اگر به دنبال کسب درآمد از طراحی سایت و اینترنت هستید وردپرس یکی از بهترین گزینه هایی است که می تواند سریع تر شما را به درآمدهای بالا برساند.

همچنین بخوانید  آشنایی با دیپ لرنینگ : کاربردها و الگوریتم ها

تفاوت طراحی سایت و طراحی قالب وردپرس چیست؟

طراحی سایت و طراحی قالب از هم دیگر جدا نیست و هردو در یک راستا عمل می کند یعنی شخصی که می تواند طراحی سایت انجام دهید می تواند طراحی قالب هم انجام دهد و این دو در کنار هم گره خوردند و بدون هم معنای خاصی ندارند پس در نتیجه طراحی قالب کسی است که یک قالب را طراحی می کند و به هزاران نفردر مارکت ها می فروشد اما طراح سایت برای هر مشتری یک قالب و یک سایت جداگانه طراحی می کند یا از قالب های آماده استفاده می کند.

یادگیری و نقطه شروع طراحی قالب سایت

برای یادگیری طراحی سایت و طراحی قالب وردپرس پیشنهاد می شود از آموزش های جامع استفاده کنید تا سریع تر به مهارت های لازم دست پیدا کنید مثلا برای شروع می تونید سراغ پکیج آموزش طراحی سایت بروید و به صورت کامل مباحث مربوطه رو یاد بگیرید.

بعد از یادگیری چگونه کار پیدا کنیم؟

یکی از بزرگترین مشکلات افراد بعد از یادگیری آموزش طراحی سایت پیداکردن کار و روش های کسب درآمد است و اکثر افراد سعی می کند از طریق گرفتن سفارش طراحی وب سایت کسب درآمد خود را شروع کنند. درست است که گرفتن سفارش طراحی سایت درآمد خوبی دارد اما باید بدونید که در شروع پیدا کردن سفارش طراحی سایت کمی سخت است چرا که همه نمی تونند به شما اعتماد کنند پس باید چیکار کرد تا به درآمد رسید؟

نمونه کارهای مختلف بسازید

برای دریافت سفارش طراحی سایت باید سعی کنید نمونه کارهای مختلف از خود به جا بزارید حتماً نیازی نیست نمونه کار برای مشتری شما باشد شما می تونید برای خودتون یا اطرافیانتون نمونه کار طراحی کنید یا یک دامنه و هاست تهیه کنید و در زمینه های مختلفی سایت طراحی کنید و در همان دامنه به عنوان نمونه کار قرار دهید به این شکل افراد بسیار راحت تر می توانند به شما اعتماد کنند و سفارشات طراحی سایت را به شما بدهند.

شما می تونید بعد از یادگیری طراحی قالب وردپرس سایت هایی مشابه همیار وردپرس، میهن وردپرس، کیت وردپرس، فرادرس، ژاکت، راستچین و… طراحی کنید

استفاده از تخصص دیگران

شما برای یادگیری و کسب درآمد از طراحی سایت می تونید از افراد متخصص در این حوزه کمک بگیرید مثلاً افرادی مانند مهندس اسحاق شفایی متخصص نرم افزار، طراحی سایت و سئو همیشه در پیج اینستاگرام خود می گوید که به افراد تازه کار کمک می کند پس می تونید از تجربه های چنین افرادی در شروع به صورت رایگان استفاده کنید و نیاز نباشه تست و خطاهای زیادی کنید پیچ ایشان را درادامه قرار می دهم تا برای شروع ازش کمک بگیرید.

همچنین بخوانید  معرفی بهترین سایت خدمات دیسکورد

پیج اینستاگرام مهندس اسحاق شفایی  https://instagram.com/eshagh_web :

قالب وبسایت آموزشی

می تونید رایگان شروع کنید!

اگر هزینه کردن خیلی برایتان سخت است می تونید در شروع به صورت رایگان آموزش های طراحی سایت را دنبال کنید مثلاً آموزش وردپرس رایگان در سایت کیت وردپرس یکی از بهترین گزینه ها پیش روی شما برای یادگیری طراحی سایت است پس این آموزش ارزشمند رو از دست ندهید و با دستان خالی شرع کنید.

جمع بندی طراحی پرفروش ترین قالب وبسایت ایران

در این مقاله سعی شد به شما توضیح دهیم که چگونه می تونید به مهارت های ارزشمند طراحی قالب وبسایت پی ببرید در ابتدا از یک آموزش بسیار جامع نام بردیم که به تازگی منتشر شده و هنوز افراد زیادی از آن خبر ندارند پس تا هنوز این بازار شلوغ نشده است و همه افراد به این آموزش بسیار ناب که بهترین قالب ایران رو یاد می گیرید طراحی کنید رو پی نبردند آن را یاد بگیرید و از آن برای کسب درآمد استفاده کنید.

منبع : https://kitwp.com/

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *