تبلیغات

تبلیغات

معرفی 2 تا از بازی های آنلاین محبوب استراتژیک گوشی های موبایل

clash

تا اکنون بازی های زیادی به صورت آنلاین برای گوشی های موبایل عرضه شده است. از بازی های شوتری مانند کالاف دیوتی یا پابجی موبایل گرفته تا بازی های استراتژیک نظیر کلش آف کلنز و کلش رویال.

از میان تمام بازی های اندرویدی 2 تاز از بازی ها را برای معرفی انتخاب کردیم که این 2 بازی در سراسر جهان به قدری محبوب هستند که اکانت های آنها به قیمت های میلیونی خرید و فروش میشوند.

کلش

بازی اول : کلش آف کلنز ” clash of clans “

بازی قدیمی و محبوب کلش آف کلنز جز نخستین بازی هایی است که بیشترین دانلود را دارد که حدود 10 سال پیش شرکت سوپرسل آن را عرضه کرد. کمتر کسی است که این بازی را نشناسد یا آن را تجربه نکرده باشد.

کلش

یکی از اعتیادآورترین بازی ها بازی کلش است که برای اکثر گیمرهای گوشی ثابت شده است. سوپرسل هم گیمرهای این بازی را تنها نگذاشته و با دادن آپدیت های منظم جذابیت بازی را چندین برابر کرده است.

این بازی را میتوانید به صورت مستقیم از گوگل پلی دانلود کنید یا اگر در گوگل پلی به مشکل خوردید از اپلکیشن های بازار یا مایکت میتوانید استفاده کنید. بعد از نصب بازی نیاز به نصب و آپدیت برنامه های بازی های گوگل پلی ( google play games ) و نرم افزار خدمات گوگل پلی است. اگر بعد از اجرای بازی به این خطاها برخوردید یعنی بازی های گوگل پلی نصب نشده و باید آن را نصب کنید. این نرم افزار هم در گوگل پلی و هم در مایکت و بازار موجود است.

در بازی کلش آف کلنز یک زمین یا همان دهکده به شما اختصاص می یابد که رهبری و مدیریت این دهکده و ارتقای آن به شما بستگی دارد و هر چقدر فعالتر باشید سریعتر به سطوح بالا خواهید رفت. در این بازی 2 استراتژی حمله و دفاع را باید در نظر بگیرید و با ترفندهای مناسب بهترین حملات و بهترین دفاع را در مقاب حریفان خود داشته باشید.

جهت استفاده از نقشه یا مپ های آماده و آموزش حمله در بازی کلش میتوانید در کانال تلگرامی نوین کلش با آیدی novinclash@ عضو شوید.

حمله یا اتک در بازی کلش آف کلنز

قبل از همه چیز باید بدانید که در بازی کلش منابعی که جمع میکنید عبارتند از سکه طلا ، اکسیر قرمز ، اکسیر سیاه و جم یا جواهر میباشد. نیروهای حمله نیز با استفاده از اکسیر قرمز و اکسیر سیاه ارتقا می یابند. اولین نیرویی که در کلش آف کلنز بعد از نصب به شما داده میشود بربر است. نیروی کاربردی و خوبی است ولی باید به سطوح بالاتر برود تا جان سخت و ضرباتش قویتر شود. سرباز خانه های شما در ابتدا سطح 1 میباشند و وقتی به سطح 2 ارتقامیدهید میتوانند نیروی دیگر به نام آرچر یا کماندار را تولید کنند که این نیرو با فاصله مشخص با تیراندازی به حریف حمله میکند.

همچنین بخوانید  تفاوت منوی غذا در هتل های مشهد

سومین نیرو جاینت یا غول میباشد که باهوشتر و قدرتمند است و مستقیم به نیروهای دفاعی حریف حمله میکند و دیوارهای دهکده حریف را با مشت در هم میشکند. برای شکستن دیوارها از نیروی چهارم یعنی بمب گذار میتوانید استفاده کنید. این اسکلت ها جون کمی دارند ولی با مشغول کردن ابزارهای دفاعی حریف میتوان از این نیرو برای منفجر کردن دیوارهای حریف استفاده کرد. نیروی دیگر گابلین یا جن یا دزد میباشد. این نیرو فقط منابع را میبیند و دقیقا به منابع حریف حمله میکند . بعد از تمام شدن منابع به دفاعی های حریف حمله میکند.

از نیروهای دیگر میتوان به بالن اشاره کرد که به صورت هوایی اتک میزند و یکی از کاربردی ترین نیروهای بازی کلش است. به طوری که اکثر بازیکنان از این نیرو در حملات خود استفاده میکنند. بالن هم مانند غول اول به دفاعیات حریف هجوم میبرد. نیروهای دیگر مثل بچه اژدها ، اژدها ،پکا ، مردبارانی ، معدنچی و الکترودراگ میباشند و در آپدیت های جدید سوپرسل نیروی جدید به نام دراگون رایدر نیز اضافه شده است. تمام نیروهایی که تا الان گفتیم با استفاده از اکسیر قرمز ساخته میشوند و ارتقای آن ها به سطوح بالاتر نیاز به اکسیر قرمز دارد.

نیروهای اتک دیگری که با اکسیر سیاه ساخته میشوند عبارتند از مینیون ، هوگ یا خوک سوار ، والگری ، گولم یا غول سنگی ، لاوا ، بولر یا له کننده ، گولم یخی ویچ یا ساحره .

این نیروها نیز بسته به سلیقه گیمرها کاربردی هستند

از نیروهای مهم و خیلی موثر در اتک قهرمان ها یا هیروهای اکانت هستند که عبارتند از کینگ بربر ، ارچر کوئین ، گرند واردن و هیروی سلطنتی . این 4 قهرمان از مهمترین نیروهای شما در اتک خواهند بود . در وسط مپ یک خونه دارید که اسم آن تاون هال یا تالارشهر است . این تاون هال از لول 1 شروع میشود و تا لول 14 بالا میرود. تاون هال لول 14 آخرین سطح آن میباشد و تمامی نیروها و هیروها و دفاعیا در این تاون هال به شما داده میشوند.

هیروها نیز در وسط ارتقا به نیروهای شما اضافه میشوند. بربر کینگ در تاون هال 8 ، آرچر کوئین در تاون هال 9 ، گرند واردن در تاون هال 11 و هیروی سلطنتی در تاون هال 13 به جمع نیروهای اتک شما اضافه میشود. البته این هیروها نقش مهمی در دفاع از دهکده نیز دارند.

دفاع در بازی کلش آف کلنز

ابزارهای دفاعی در بازی کلش از دهکده شما در برابر حملات حریفان محافظت میکنند. در ابتدا و در تاون هال 1 این ابزارها کنون یا توپ میباشد که فقط نیروهای زمینی را هدف قرار میدهد. بعد از آن برج کماندار ، برج جادوگر ، بمب گذار ، خمپاره انداز ، ایردیفنس ، بمب ها و تله ها ، کلن و … میباشند. در تاون هال 9 دو عدد ایکس باو به مپ شما اضافه میشود . ایکس باو با تیراندازی های سریع به حریف جز مهمترین ابزارهای دفاعی است.

همچنین بخوانید  بهترین راهنما برای خطوط فعال مترو تهران

در تاون هال 10 برج جهنمی یا اینفرنو اضافه میشود که نیروهای حریف را میسوزاند. در تاون هال 11 توپخانه عقاب که خطرناکترین ابزار دفاعی است اضافه میشود. در مورد حمله نیز باید توجه خاصی به این ابزار داشته باشید تا سریعا آن را بشکنید چرا که این ابزار تمام نیروهای حمله را هذف قرار میدهد و برد خیلی بالایی دارد و جون نیروها را سریعتر میگیرد.

توجه کنید در صورتی که اکانت شما بالای تاون هال 9 رسیذ ارزش و قیمت آن بالاتر میرود و میتوانید اکانت خود را که به یک جیمیل متصل است در سایت های خرید و فروش اکانت کلشی بفروشید. همچنین میتوانید بدون بدون وقت تلف کردن یک اکانت آماده از این سایت ها تهیه کنید.

جهت خرید کلش یا فروش کلش میتوانید به وبسایت نوین کلش با ادرس novinclash.com و کانال تلگرام کلشی نوین کلش با آیدی novinclash یا پیج اینستای novinclash_com مراجعه کنید.

بازی دوم : کلش رویال ” clash royale “

کلش رویال

بازی آنلاین استراتژیک دوم که قصد معرفی آن را داریم بازی کلش رویال میباشد که این بازی هم نیز توسط سوپرسل عرضه شده است و شباهت کمی به کلش اف کلنز دارد. اکثر نیروهای حمله کلش آف کلنز در این بازی نیز حضور دارند.

در بازی کلش رویال شما صاحب قبیله یا دهکده نیستید . این بازی به صورت کارت هایی است که باید با ارتقای اکانت آنها را پیدا کنید.این بازی در گوگل پلی و بازار و مایکت موجود است و با جستجوی کلمه کلش رویال میتوانید آن را پیدا کرده و نصب کنید.

از ویژگی های بازی کلش رویال جنگ رو در رو میباشد .یعنی 2 کاربر از نقاط مختلف جهان در روبروی هم قرار میگیرند و کاربری بازی را میبرد که استراتژی خوب در دفاع از برج دفاعی و حمله به برج های دشمن پیاده میکند.

اکانت کلش رویال از سطح بالاتر از 9 نیز قابل خرید و فروش هستند. قیمت اکانت این بازی به موارد مختلف نظیر تعداد کارت ها ، تعداد شکلک ها ، تعداد جواهرات و اسکین تاور و … بستگی دارد. البته قیمت این اکانت ها مقوله پربحثی است که از بحث این مطلب خارج است ولی در صورتی که قصد خرید کلش رویال یا فروش اکانت کلش رویال را داشتید میتوانید از وبسایت مذکور یعنی نوین کلش و کانال تلگرامی نوین کلش با ایدی novinclash@ استفاده کنید.

 

در این نوشته با 2 تا از بهترین بازی های انلاین در سبک استراتژیک آشنا شدید و نحوه خرید یا فروش آن را در سایت های ایرانی یاد گرفتید. وب سایت معتبر جهت خرید یا فروش اکانت های این بازی نوین کلش میباشد که پشتیبانی بسیار خوبی دارد و با ثبت نام در کانال آن میتوانید شروع کنید.

همچنین بخوانید  بهترین فروشگاه برای تجهیزات کامپیوتری

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *