تبلیغات

تبلیغات

معرفی مجموعه “گنجینه‌ی طلایی شاتوت” | تولید نرم افزار CRM

crm1

در عصر حاضر پیشرفت تکنولوژی به طور چشمگیری حس می‌شود و بسیاری از جوامع در تلاش هستند تا از تکنولوژی در کسب‌ و کار، مدیریت شرکت‌ها‌ی بزرگ و زمینه‌های مختلف استفاده کنند. در این میان نقش نرم افزار‌های حسابداری و مدیریت روابط با مشتری در پیشرفت و گسترش هر چه بیشتر کسب و ‌کار‌ها و شرکت‌ها تاثیر بسزایی دارد و این نقش روز به روز پر رنگ می‌شود.

در کشور ایران نیز بسیاری از تولید کنندگان، فروشنده‌ها و صاحبین مشاغل برای مدیریت بهتر و گرفتن بهترین تصمیم برای مدیریت درست، همواره به نرم افزار‌هایی احتیاج دارند که طبق شرایط و نیاز آنها بتواند در این امر به آنها کمک نماید.

گنجینه‌ی طلایی شاتوت با اطلاع از وضعیت شغلی در کشور ایران و بررسی تخصصی نیاز صاحبین کسب و کار و همچنین شناسایی استاندارد‌های بین المللی، نرم افزار‌های حسابداری و مدیریت تخصصی خود را طراحی و به بازار ارائه می‌کند. یکی از این نرم افزار‌ها، CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری است‌. این نرم افزار قبل از ورود به ایران در سایر کشور‌ها و توسط شرکت‌های بزرگ و مطرح استفاده شده و نتیجه‌ی آن بسیار مفید بوده است، اما استفاده از نسخه‌های خارجی این نرم افزار در کشور ایران چندان کاربردی نمی‌باشد.

گنجینه‌ی طلایی شاتوت برای اینکه شرکت‌های ایرانی و کسب و کار‌های تازه وارد بتوانند از CRM (نرم افزار ارتباط با مشتری) نهایت استفاده را داشته باشند، با بررسی بازار کار در ایران، سیستم حاکم بر مدیریت کسب و کارها و البته نوع کاربرد و هدف کلی این نرم افزار آن را مناسب شرایط همین کشور طراحی و در اختیار این افراد قرار داده است.  

نرم افزار CRM

 

معرفی CRM یا نرم افزار ارتباط با مشتری

  نرم افزار CRM (ارتباط با مشتری اطلاعات مشتریان) هر کسب و کار را که شامل اطلاعات خرید، اطلاعات شخصی و سوابق آنها می‌شود، ثبت می‌کند و با تحلیل و اعتبار سنجی هر مشتری به صاحبین کسب و کار کمک می‌کند تا بتوانند مشتریانی را که در گسترش کسب و کار مفید هستند و یا چنین پتانسیلی دارند را شناسایی و فرآیند اعتماد سازی و تعامل بیشتر را با این افراد گسترش دهند.

 CRM (نرم افزار ارتباط با مشتری) از نظر عملکرد شامل سه بعد اصلی است که در زیر در رابطه با آن ها توضیحاتی را ارائه می دهیم.

  1. بعد استراتژیک: این قسمت از نرم افزار با تحلیل هر مشتری و نیاز وی به محصولات یک شرکت و همچنین بررسی علایق او نسبت به هر محصول طبق خریدهایی که انجام داده است یا کمک‌هایی که در فرآیند خرید از مسئولین مربوطه دریافت نموده و اطلاعات دیگر مانند اطلاعات شخصی و این موارد، برای هر مشتری یک الگو ایجاد می‌کند و استراتژی مناسب را برای فرآیند اعتماد سازی و ایجاد وفاداری مشتری را برای مدیریت بهتر ارائه می‌دهد.
  2. بعد عملیاتی: در این بعد (CRM) نرم افزار فروش بیشتر باید خدمات و استراتژی مد نظر خود را در سه مرحله‌ی بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش پیاده سازی کند.
  3. بعد تحلیلی: بعد تحلیلی هم وظیفه‌ی ایجاد الگوی متناسب با هر مشتری و اعتبار سنجی فرد برای اینکه چه میزان برای گسترش کسب و کار مفید است را بر عهده دارد که پایه‌ی اصلی ایجاد یک استراتژی و انجام عملیات متناسب می‌باشد.
همچنین بخوانید  اشنادر بهترین شرکت طراحی، نصب و اجرای پارتیشن شیشه ای اداری

 

نرم افزار CRM

مشتری چه اهمیتی در گسترش کسب و کار دارد؟

نقش مشتری در ایجاد کسب و کار، روند رشد و پابرجا ماندن ان جزو نقش‌های کلیدی است، تا حدی که اگر یک شرکت هر چند بزرگ و موفق به هر دلیلی مشتریان خود را از دست بدهد می‌تواند تا حد ورشکستگی پیش برود.

 اما همه‌ی مشتری‌ها هم برای یک سازمان نمی‌توانند مفید باشند؛ بلکه شاید باعث لطمه دیدن سازمان‌ هم باشند، به همین دلیل شناسایی مشتریان مفید و قابل اعتماد، مشتریانی که پتانسیل لازم برای اعتماد سازی را دارند و کسانی که برای سازمان مضر هستند یک امر مهم در گسترش کسب و کار‌ها به حساب می‌آید که در ابعاد بزرگتر نیازمند یک نرم افزار مناسب برای تحقق این امر خواهد بود.

 

خرید نرم افزار جامع فروشگاهی

استفاده از نرم افزار‌های جامع فروشگاهی برای هوشمند سازی سیستم فروش یک کسب و کار جزو اقدامات لازم هر فروشگاه یا سازمان خدماتی است. خرید نرم افزار جامع فروشگاهی در عصر حاضر که تکنولوژی در تمام زمینه‌ها نفوذ کرده است، یک امر حیاتی است تا بتوان به بهترین نحو آن را مدیریت کرد؛ بخصوص که اکثر مردم و مخاطبین به استفاده از خدمات غیر حضوری علاقه‌ی بیشتری دارند. شما می‌توانید با مراجعه به گنجینه‌ی طلایی شاتوت از نرم افزار‌های مختلف این سایت بازدید کنید و با برقراری تماس از کارشناسان شاتوت مشاوره‌ی تخصصی دریافت کنید.

نرم افزار CRM

 

خدمات سایت شاتوت برای مخاطبان

امکان خرید نرم افزار CRM از گنجینه‌ی طلایی شاتوت برای مشتریان عزیز و صاحبین کسب و کار به صورت آنلاین فراهم شده است و شاتوت با بروز کردن خدمات خود سعی دارد تا در این امر پیشگام باشد. شاتوت مفتخر است که توانسته با در اختیار قرار دادن نرم افزاری مانند CRM برای مشتریان خود با علم روز دنیا همگام باشد و چنین ویژگی‌ را برای کسب و کار‌ها نیز فراهم نماید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *