تبلیغات

تبلیغات

6 دلیل وسوسه کننده برای مهاجرت به اسپانیا

spain-travel

کیست که رویای گذراندن روزهای دل انگیز را در زیر نور خورشید، در یک طبیعت زیبا و با جذابیتهای مدیترانه‌ای نداشته باشد؟

چه به فکر شروعی نو در یک کشور جدید برای کار یا تحصیل باشید یا به فکر گذارندن دوران بازنشستگی خود در یک کشور آرام باشید، انتخاب اسپانیا برای مهاجرت یک انتخاب عالی خواهد بود.

بر اساس آمارهای اخیر، بیش از 415000 نفر در سال 2020 به اسپانیا مهاجرت کرده‌‌اند که بسیاری از آنها از کشورهای مجاور مانند مراکش، بریتانیا و ایتالیا مهاجرت کردند. طبق جستجوهای گوگل در سال 2020، اسپانیا جزو سه کشور اول بوده است که مردم تمایل به مهاجرت به آن را داشته‌اند.

در سال 2020 آمار نشان می‌دهد حدود 8 هزار ایرانی نیز به اسپانیا مهاجرت کرده‌اند که در نوع خود آمار قابل توجهی است. بسیاری از این افراد به دنبال مهاجرت کاری به اسپانیا بوده‌اند و بسیاری دیگر نیز با روشهای دیگر مهاجرت کرده‌اند.

اما میخواهیم 6 دلیل پیش پای شما قرار دهیم تا پس از آن دیگر دلیلی برای مهاجرت نکردن به اسپانیا نداشته باشید!

1- آب و هوای خوش و دلپذیر

یکی از بزرگترین جاذبه‌های اسپانیا آب و هوای بسیار مطبوع آن است، به ویژه در مناطقی مانندCosta del Sol در اندلس. در حالی که اسپانیا دارای فصول متمایز و چندین منطقه مرطوب و سردتر است، مناطق ساحلی آن نوید تابستان‌های گرم با رطوبت کمتر را می‌دهند و حتی زمستان‌های آن میز نسبت به اکثر کشورهای شمالی اروپا گرم‌تر است.

در حالی که مکان هایی مانند بریتانیا به طور متوسط بین 1100 تا 1400 میلی متر بارندگی و 1400 تا 1600 ساعت آفتابی در سال است، اسپانیا بیش از 3000 ساعت آفتابی در بیشتر مناطق دارد و میانگین بارندگی سالانه آن حدود 600 میلی متر است!

اسپانیا نه تنها دو برابر خشک‌تر و آفتابی‌تر است، بلکه کسانی که در آنجا زندگی می‌کنند نیز می‌توانند از دمای متوسط 25 درجه سانتی‌گراد در تابستان لذت ببرند (حداقل 6 درجه گرمتر از میانگین بریتانیا).

البته ممکن است در مناطق کوهستانی مانند آندورا و پیرنه هوای سردتری را تجربه کنید و در منطقه «اسپانای سبز» در شمال اسپانیا در امتداد سواحل اقیانوس اطلس، هوا بارانی‌تر باشد.

خواه طبیعت سبز، زندگی شهری و یا سواحل شنی با هوای تازه دریا را ترجیح می‌دهید، می‌توانید مکان مناسبی برای زندگی در اسپانیا پیدا کنید.

2- دسترسی آسان به کل اروپا

یکی دیگر از دلایلی که اسپانیا چشم انداز جذابی برای مهاجرت است، موقعیت مکانی برتر آن در اروپا است. با وجود چندین فرودگاه بین‌المللی و یک سیستم حمل و نقل عمومی خوب، سفر به داخل، خارج و اطراف اسپانیا آسان است.

به عنوان بخشی از منطقه شینگن، با مهاجرت به اسپانیا، آزادی حرکت در 26 کشور را به دست خواهید آورد و بیشتر اروپا را در دستان خود خواهید داشت.

به عنوان بخشی از سرزمین اصلی اروپا، سفرهای سازگار با محیط زیست (نظیر دریایی) بین کشورها بسیار آسان‌تر است، زیرا اسپانیا نه تنها از ساحل به ساحل، بلکه از طریق کشور همسایه خود یعنی فرانسه راه آهن پرسرعت دارد. این قطارهای سریع السیر اسپانیا را به سرعت به کشورهای اروپایی دیگر متصل می‌کند.

مهاجرت به اسپانیا

 

3- هزینه کمتر زندگی

اسپانیا همراه با همسایه خود پرتغال، کمترین هزینه زندگی را در اروپای غربی دارد. این بدان معناست که پول شما می‌تواند فراتر از کشورهای دیگر پس انداز شود و به شما این امکان را دهد که استاندارد زندگی مشابهی با کشورهای رده بالا در شمال و غرب اروپا داشته باشید، بدون اینکه قیمتهای به همان میزان بالا را تجربه کنید.

اسپانیا نه تنها یکی از مقرون به صرفه‌ترین مکان‌ها برای زندگی در اروپا است، بلکه هزینه زندگی در آن در بین کشورهای توسعه‌یافته در سرتاسر جهان نیز پایین‌تر است. هزینه زندگی در اسپانیا کمتر از اکثر مکان‌های فهرست ۱۰ کشور برتر فوربس برای مهاجرت به خارج از کشور است (اسپانیا در رتبه سوم قرار دارد).

برای مقایسه شما، قیمت های مصرف کننده عبارتند از:

بنابراین، چه دانشجو یا بازنشسته باشید، چه مجرد یا یک خانوار کوچک، هزینه اجاره، غذا و اقلام روزمره در اسپانیا نسبت به سایر مقاصد محبوب مهاجرتی مقرون به صرفه‌تر است!

4- کیفیت زندگی بالا

آب و هوای معتدل و هزینه کمتر زندگی در کنار هم، کیفیت زندگی بهتری را در اسپانیا نسبت به بسیاری از کشورهای دیگر ایجاد می‌کند. کیفیت زندگی اسپانیایی یا بیشتر و یا تقریباً معادل اغلب کشورهایی است که در شاخص کیفیت زندگی Numbeo قرار دارند.

در مواردی که برخی از کشورهای دیگر کیفیت بالاتری دارند، اسپانیا با هزینه‌های زندگی کمتر و آب و هوای جذاب‌تر، بازهم کفه ترازو را به سمت خود می‌کشاند.

این تمام ماجرا نیست! اسپانیا یکی از کشورهای برتر با بهترین خدمات درمانی در جهان است و همچنین جزو کشورهایی است که کمترین میزان جرم و جنایت را دارد. اسپانیا از آنجایی که کشوری کاملا امن با سیستم مراقبت های بهداشتی موثر است، در بین پنج کشور برتر با بیشترین امید به زندگی قرار دارد.

عوامل موثر در این امید به زندگی سالم آب و هوا و رژیم غذایی در اسپانیا است. اینکه بتوانید زمان بیشتری را در خارج از منزل بگذرانید و فعال بمانید برای سلامتی همه بهتر است و اسپانیا فرصت های زیادی در این زمینه ارائه می دهد.

غذاهای اسپانیایی نیز نسبتاً سالم هستند و رژیم مدیترانه‌ای به دلیل تمرکز بر میوه ها و سبزیجات تازه یکی از بهترین‌ رژیم‌های غذایی در جهان است.

5- فرهنگ و جامعه پویا

سبک زندگی معروف «روی فرسکو» در بین بسیاری از اسپانیایی‌ها، اجتماعی شدن تدریجی را تشویق می‌کند. اتباع اسپانیا به طور کلی بسیار سازگار هستند و همین موضوع باعث می‌شود تا تازه واردها احساس خوب و تطبیق با جامعه پیدا کنند.

این موضوع با ارزش‌های خانواده‌محور و عشق به غذا و موسیقی که اسپانیایی‌ها به آن شهرت دارند، نیز مطابقت دارد.

اسپانیا دارای تاریخ غنی با تنوع فرهنگی در بسیاری از مناطق خود است، بنابراین تا زمانی که پاهای خود سالم داشته باشید، چیزهای زیادی برای کاوش وجود دارد!

غواصی در غذاهای محلی، معماری مدرن و تاریخی، فستیوال های سنتی و موارد دیگر برای شما بسیار جذاب خواهند بود. از قلعه ها و کلیساهای جامع گرفته تا رقص فلامنکو و تعطیلات مذهبی، هیچ چیز کسل کننده‌ای در مورد زندگی اسپانیایی وجود ندارد.

6- بازار قوی و پویای املاک و مستغلات

آپارتمان‌های شهری، خانه‌های شهری نیمه مستقل، ویلاهای ساحلی، خانه‌های مزرعه روستایی و انواع مختلفی از املاک وجود دارد که می‌توانید هنگام نقل مکان به اسپانیا انتخاب کنید. مطمئناً ملکی را پیدا خواهید کرد که متناسب با تمایلات و بودجه شما باشد.

خانه‌های سنتی اسپانیایی دارای دیوارهای گچی سفید، کاشی‌های سفالی سقف، و تیرهای چوبی زیبا هستند. حتی سازه‌های جدید نیز تمایل دارند از این ظاهر کلاسیک تقلید کنند، اگرچه برخی از پیشرفت‌های مدرن ممکن است از مواد مختلفی استفاده کنند.

اگر می‌خواهید یک مکان واقعاً سفارشی برای زندگی داشته باشید، حتی می‌توانید یک قطعه زمین را برای ساخت خانه خود در اسپانیا خریداری کنید، اگرچه باید مطمئن باشید که قوانین ساخت و ساز اسپانیا را رعایت می‌کنید.

درخواست برای وامهای مالی نسبتاً ساده است و حتی خارجی‌ها نیز می توانند برای دریافت وام مسکن به بانک‌های اسپانیایی مراجعه کنند.



قطعا شما نیز با دانستن این موارد، اسپانیا را یکی از گزینه‌های مهاجرتی اصلی خود کرده‌اید. در مورد مهاجرت به اسپانیا به تخصص و حرفه‌ای بودن موسسه بهادرانیان اعتماد کنید.

ما با بیش از 10 سال تجربه موفق، به افراد و خانواده‌های متعددی کمک کرده‌ایم تا رویاهای خود را در اسپانیا بسازند. از درخواست‌های ویزا گرفته تا مستندات قانونی، ما هر مرحله از فرآیند را با دقت و سرعت بالا انجام می‌دهیم.

به سایت bahadoranian.com مراجعه کنید و یا با شماره 03132664253 با ما تماس بگیرید تا یک سفر آرام مهاجرتی به اسپانیا را تجربه کنید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *