تبلیغات

تبلیغات

راه اندازی آسان سایت با خرید هاست از میزبان فا

راه-اندازی-آسان-سایت-با-خرید-هاست-از-میزبان-فا

راه اندازی سایت مانند هر کار دیگری یکسری ملزومات و قواعد دارد که می بایست به آن ها توجه داشته باشیم. همچنین اینکار برای بسیاری از افراد که آشنایی با حوزه وب و اینترنت ندارند کاری دشوار به شمار می آید. بر همین اساس ما در میزبان فا یک طرح ویژه را برای شما تدارک دیده ایم تا بتوانید بدون درگیر شدن با مراحل فنی راه اندازی سایت، یک سایت آماده را تحویل بگیرید و آنرا با ابزارهایی که کار با آنها بسیار ساده است طراحی نمایید.

چه کارهایی توسط شما انجام می شود؟

تنها کاری که شما برای داشتن وب سایت می بایست انجام دهید این است که یک سفارش را ثبت نمایید! پس از آن سایت شما توسط عوامل فنی شرکت میزبان فا راه اندازی و تحویل داده می شود. برای ثبت سفارش می بایست به مواردی توجه داشته باشید که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت تا با روند کلی راه اندازی سایت آشنا شوید.

ملزومات راه اندازی سایت

برای راه اندازی اولیه سایت به سه عامل دامنه، هاست و سایت ساز نیاز داریم. دامنه به عنوان آدرس سایت، هاست به عنوان فضای مورد نیاز سایت برای محتوا و سایت ساز نیز نرم افزار تحت وب برای طراحی و مدیریت سایت می باشد. شما با خرید هاست از میزبان فا، سایر ملزومات نظیر دامنه و قالب سایت ساز را به همراه راه اندازی سایت بصورت رایگان در اختیار خواهید داشت! به این معنی که تنها با سفارش یک هاست، یک سایت آماده به کار را تحویل خواهید گرفت.

نحوه خرید هاست از میزبان فا

نحوه خرید هاست از میزبان فا

برای خرید هاست و دامنه از میزبان فا تنها کافیست بر روی تصویر زیر کلیک کرده و پس از وارد شدن به صفحه سرویس ها، پلن مورد نظرتان را انتخاب و سفارش دهید. در روند سفارش از شما نام دامنه برای سایت خواسته می شود که می بایست یک نام آزاد و قابل ثبت شدن که تا به حال کسی آن را ثبت نکرده و یا در حال حاضر در اختیار شخص یا مجموعه خاصی نیست را معرفی نمایید.

با انتخاب دوره پرداخت و سفارش بصورت سالانه، امکاناتی نظیر دامنه و قالب بصورت رایگان برای شما قابل انتخاب خواهد بود و نیازی به پرداخت هزینه اضافی نمی باشد. همچنین با سفارش هاست بصورت سالانه شامل تخفیف ویژه نیز خواهید بود که شرایطی بسیار عالی و آسان را برای شما فراهم می کند که بتوانید سایت ایده آل خود را داشته باشید.

چنانچه در هر مرحله از سفارش به راهنمایی نیاز داشتید می توانید از همکاران ما که بصورت آنلاین و 24 ساعته آماده خدمت رسانی هستند کمک بگیرید.

همچنین بخوانید  با بازی ایرانی "قصه بیستون" سبک ایزومتریک اکشن آشنا شوید ؛ قصه شیرین و فرهاد

ارائه سرویس برای سایت های دیگر

ارائه سرویس برای سایت های دیگر

میزبان فا سرویس های متنوعی را برای کاربران خود ارائه می کند که از میان آنها می توان به هاست مخصوص وردپرس اشاره کرد. این سرویس مختص سایت های وردپرسی پرمصرف و پربازدید می باشد که از محبوبیت بسیار بالایی نزد کاربران برخوردار است. زمانی که یک سایت به بازدید بالاتری می رسد نیاز است که یک هاست با منابع و شرایط بهتری را در اختیار داشته باشد. بر همین اساس پیشنهاد می کنیم پس از اینکه سایت شما بازخورد مناسبی را گرفت بهتر است برای بهبود زیرساخت آن، اقدام به انتقال سایت بر روی هاست وردپرس میزبان فا نمایید. برای مشاهده و خرید هاست وردپرس میزبان فا می توانید بر روی تصویر زیر کلیک نمایید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *