تبلیغات

تبلیغات

چگونه جاوا اسکریپت را در گوگل کروم فعال یا غیرفعال کنیم؟

disbale-javascript-in-google-chrome

می خواهید جاوا اسکریپت را در گوگل کروم غیرفعال یا فعال کنید اما نمیدانید چگونه جاوا اسکریپت را در گوگل کروم غیرفعال کنید ؟ نگران نباشید در ادامه با فعال کردن جاوا اسکریپت و غیرفعال کردن جاوا اسکریپت در گوگل کروم با تک تیپ همراه باشید .

همان طور که در مقاله غیرفعال کردن آپدیت اتوماتیک گوگ کروم خواندید ، ممکن است بخواهید بدانید که چگونه یک سایت با جاوا اسکریپت یا بدون آن ظاهر می شود. در کروم ، جاوا اسکریپت به طور پیش فرض فعال شده است ، اما می توانید جاوا اسکریپت را غیرفعال کنید تا ببینید کدام قسمت های سایت بدون تحرک است .

چرا باید جاوا اسکریپت را فعال یا غیرفعال کنیم؟

وب سایت های مدرن دارای بخش های متحرک زیادی هستند. تقریباً هر مجله و وبلاگ آنلاین تبلیغات را برای پشتیبانی از کارکنان سایت اجرا می کند. با فعال کردن جاوا اسکریپت ، می توانید این تبلیغات را مشاهده کنید (و در نتیجه از سایت پشتیبانی کنید).

برای اکثر وب سایت ها نیز باید جاوا اسکریپت را فعال کنید تا همه چیز نیز به درستی کار کنند. به عنوان مثال ، اگر جاوا اسکریپت را در مرورگر خود غیرفعال کنید ، می توانید با به روزرسانی های زمانی خودکار در توییتر خداحافظی کنید. با فعال سازی جاوا اسکریپت، می توانید از بیشتر ویژگی هایی که وب سایت های را فوق العاده می کنند ، استفاده کنید.

هرچند ممکن است زمانی پیش بیاید که می خواهید تبلیغات را در سایت های خاصی مسدود کنید یا ببینید چگونه یک وب سایت بدون جاوا اسکریپت فعال شده است. در گوگل کروم ، می توانید جاوا اسکریپت را به طور کامل یا برای یک سایت غیرفعال کنید. بعداً فعال کردن دوباره جاوا اسکریپت در گوگل کروم آسان است.

غیرفعال کردن جاوا اسکریپت در تنظیمات کروم

ساده ترین راه دسترسی به منوی گزینه های جاوا اسکریپت در گوگل کروم با وارد کردن این عبارت زیر در نوار آدرس گوگل کروم است:

Chrome://settings/content/javascript

اگر می خواهید به روش قدیمی به آنجا بروید ، باید در گوشه بالا سمت راست پنجره مرورگر ، آیکون سه نقطه عمودی را انتخاب کنید.

در پنجره باز شده به سمت پایین منوی کشویی که ظاهر می شود بروید ، گزینه تنظیمات “Settings” را انتخاب کنید.

غیرفعال کردن جاوا اسکریپت در تنظیمات کروم

بخش حریم خصوصی و امنیت “Privacy and Security” را پیدا کنید و تنظیمات سایت “Site Settings” را انتخاب کنید.

غیرفعال کردن جاوا اسکریپت در تنظیمات کروم

در آخر ، روی گزینه “JavaScript” در گروه “Permission” کلیک کنید.

غیرفعال کردن جاوا اسکریپت در تنظیمات کروم

به طور پیش فرض ، جاوا اسکریپت فعال است. برای غیرفعال کردن جاوا اسکریپت ، نوار لغزنده را به سمت چپ (با کلیک بر روی آن) کنار گزینه مجاز “Allowed” بروید. با حرکت دادن نوار لغزنده به سمت راست ، دوباره جاوا اسکریپت را فعال کنید.

غیرفعال کردن جاوا اسکریپت در تنظیمات کروم

جاوا اسکریپت را برای سایت خاص غیرفعال کنید

همانطور که قبلاً نیز گفته شد ، همچنین می توانید جاو اسکریپت را برای سایت های خاص فعال یا غیرفعال کنید. برای این کار ، عبارت زیر را در کروم وارد کنید :

همچنین بخوانید  IMY به چه معنی است و در چه زمانی از آن استفاده می کنید؟

Chrome://settings/content/javascript

هنگامی که در آنجا هستید ، یک بخش بلاک “Block” و مجاز “Allow” را مشاهده خواهید کرد. بسته به اینکه آیا می خواهید جاوا اسکریپت را در یک سایت فعال یا غیرفعال کنید ، بسته به بلاک (1) یا مجاز (2) را انتخاب کنید.

جاوا اسکریپت را برای سایت خاص غیرفعال کنید

اکنون پنجره افزودن یک سایت “Add A Site” ظاهر می شود. آدرس سایت را وارد کنید ، سپس دکمه افزودن “Add” را انتخاب کنید.

جاوا اسکریپت را برای سایت خاص غیرفعال کنید

اکنون سایت در لیست “بلاک” یا “مجاز” ظاهر می شود ، به این معنی که دفعه دیگر که به آن سایت می روید ، جاوا اسکریپت غیرفعال یا فعال می شود.

جاوا اسکریپت را برای سایت خاص غیرفعال کنید

در این مقاله با آموزش فعال یا غیرفعال کردن جاوا اسکریپت در گوگل کروم آشنا شدید ، در صورت هر گونه مشکل در بخش نظر با ما در تماس باشید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *