تبلیغات

تبلیغات

چگونه سایت های مورد علاقه را در آیفون و آیپد به صفحه اصلی انتقال دهیم

Add-Website-Shortcuts-to-the-iPhone-Home-Screen

با میلیون ها برنامه در اپ استور برای آیفون و آیپد ، فکر می کنید برنامه ای برای همه چیز وجود داشته باشد . متأسفانه ، این طور نیست برنامه برای برای اضافه کردن سایت ها به صفحه اصلی آیفون یا آیپد وجود ندارد .

بعضی اوقات با یک وب سایت عالی مواجه می شوید که یک برنامه اختصاصی را ارائه نمی دهد . یا شاید شما فقط می خواهید از صفحه اصلی آیفون خود دسترسی سریع به سایت های موردعلاقه خود داشته باشید . در هر صورت ، می توانید به راحتی و با تشکر از یک ترفند جدید مروگر سافاری اپل ، وب سایت ها را به صفحه اصلی خود در آیفون یا آیپد اضافه کنید .

ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید هر وب سایت را در صفحه اصلی آیفون و آیپد برنامه ای قرار دهید با تک تیپ همراه باشید .

نحوه اضافه کردن سایت به صفحه اصلی آیفون و آیپد

برای افزودن وب سایت ها به صفحه اصلی در آیفون و آیپد مانند برنامه ها ، مراحل زیر را دنبال کنید :

  • مرورگر سافاری را در آیفون یا آیپد خود باز کنید .( مرورگرهای دیگر ، مانند کروم ، این قابلیت را پشتیبانی نمی کنند .)
  • به وب سایتی که می خواهید در صفحه اصلی خود ذخیره کنید بروید . حتماً از سایت که می خواهید از طریق میانبر باز کنید ، بازدید کنید .
  • بر روی دکمه اشتراک گذاری در پایین صفحه ضربه بزنید .( آیکونی مربعی شکل با یک فلش به سمت بالای صفحه کشیده شده است .)
  • در لیست گزینه هایی که ظاهر می شود ، به پایین بروید تا وقتی که گزینه ” Add to Home Screen ” را مشاهده کنید ، روی این گزینه ضربه بزنید .
  • در صفحه بعدی ، نامی را برای میانبر وب سایت در صفحه اصلی خود انتخاب کنید .
  • لینک را مشاهده خواهید کرد تا بتوانید آن را تأیید کنید ، همچنین آیکون سایت که به آیکون برنامه آن تبدیل می شود . وقتی کارتان تمام شد ، روی گزینه ” Add ” کلیک کنید .
  • اکنون کافیست سایت جدید را در صفحه اصلی خود انتخاب کنید ، و مستقل از آنچه در مرورگر سافاری باز کرده اید ، وب سایت را در پنجره ناوبری خود باز می کند .
نحوه اضافه کردن سایت به صفحه اصلی آیفون و آیپد

اگر تصمیم گرفتید میانبر وب سایت را حذف کنید ، می توانید درست مانند هر برنامه دیگری در آیفون یا آیپد خود ، آن را حذف کنید .

همه چیز را به صفحه اصلی آیفون و آیپد خود اضافه کنید

این یک روش عالی برای افزودن وب سایت به صفحه اصلی شما برای خدماتی است که به راحتی بدست آورید . با اضافه کردن سایت ها به صفحه اصلی آیفون خود خیلی بهتر از آن است که هر بار بخواهید آدرس سایت را در مرورگر آیفون یا آیپد خود وارد کنید و به سایت مورد نظر رجوع کنید .

همچنین بخوانید  آموزش کامل غیرفعال کردن آپدیت ویندوز 10 با 3 روش

بسیاری از افراد ترجیح می دهند هر آنچه را که در تلفن های خود استفاده می کنند برنامه داشته باشند . با استفاده از این روش ، انجام این کار آسان است . همچنین می توانید مقاله بهترین ویجت های کاربردی کنترل سنتر گوشی آیفون را مطالعه کنید ، تا از کار کردن در آیفون و آیپد خود لذت ببرید .

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *