تبلیغات

تبلیغات

چگونه فورتنایت را در کامپیوتر با دسته بازی کنیم

Fortninte On Mobile

کسی نیست که این روز ها با بازی پر طرفدار فورتنایت آشنایی نداشته باشد ؛ از سال 2017 این بازی گیمر های زیادی را جذب کرده و توانسته به یکی از محبوب ترین بازی ها سال ها اخیر تبدیل شود و بار ها و بار ها شاهد رکورد شکنی ها و چالش های متفاوت این بازی بوده ایم . بازی که دائما سعی دارد با بروزرسانی های مختلف کاربران خود را حفظ کند وحتی تعداد آن ها را افزایش دهد ؛ هم اکنون دست به تغییری برای راحت تر کردن گیم پلی کاربران موبایلی خود زده است .

بیشتربدانید :

آموزش نصب بازی فورتنایت (Fortnite) برای گوشی های اندروید
لیست گوشی های اندرویدی قادر به اجرای بازی فورتنایت (Fortnite) منتشر شد

با کنترلرها فورتنایت بازی کنید

با کنترلرها فورتنایت بازی کنید

بازی فورتنایت گرافیک جذابی دارد و همچنین تجربه گیم پلی این بازی بسیار دلنشین است . اما یکی از دلایل که بازی فورتنایت یکی از بهترین بازی های بتل رویال است ؛ مربوط به پشتیبانی این بازی در پلتفرم های مختلف می شود . این بازی را شما می توانید از کامپیوتر شخصیتان گرفته تا در موبایل هایتان تجربه کنید .

حالا خبری که محبوبیت این بازی را بیش از پیش کرده ، خبری است که نشان می دهد می توان در موبایل نیز فورتنیات را با دسته و کنترلر ، بازی کرد و شما هم اکنون می توانید با اتصال دسته های بلوتوثیتان به اسمارت فون ها با چالشی جدید رو به رو شوید .

 دسته بندی بازی فورتنایت بر اساس کنترلر ها در گذشته به چه شکل بود ؟

همانطور که می دانید در گذشته اپیک گیمز ( Epic Games ) سیاست های متفاوتی را برای دسته بندی پلیر ها در نظر گرفته بود و آن ها را به دسته زیر تقسیم میکرد :

  • پلیر هایی که از دیوایس های لمسی ( Touch ) استفاده می کند .
  • پلیر هایی که دسته بازی به کار می برند .
  • پلیر هایی که از موس و کیبورد و استفاده می کنند .

بیشتر بدانید :

بازی Fortnite Battle Royale به اندروید و iOS خواهد آمد!

اما خب این بازی دائما در حال تغییر است و حتی سیاست های کلی بازی نیز بعضی اوقات دچار دگرگونی های کلی می شوند . هم اکنون در بازی فورتنایت تمامی پلیر ها در سرور های مشترک بازی می کنند و همین موضوع باعث شد که اپیک گیمز ( Epic Games ) فکری به حال کاربران اسمارت فون ها بیاندازد . اگر تا حالا فورتنایت را با موبایلتان بازی کرده باشید قطعا متوجه شده اید که رقابت بسیار سخت است ! حالا مخصوصا رقابت با کسانی که از دسته بازی یا کیبورد و موس استفاده می کنند چون آن ها کاملا به شما تسلط دارند .

همچنین بخوانید  بهترین زمان پرواز با هواپیما برای نوزاد

همناطور که در بالا تر به علت این تغییر اشاره کردیم ؛ پس از این موضوع اعلام شد که در حال تست کردن اتصال دسته بازی به موبایل هستند و حالا در نسخه نهایی شما می توانید از طریق بلوتوث دسته ی بازی خود را به موبایلتان اتصال دهید و با دیگران به رقابت بپردازید .

منبع :
MKO

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *