تبلیغات

تبلیغات

یوتیوب موزیک به طور پیش فرض بر روی اندروید نصب می شود

youtube-music

از این پس ، برنامه موسیقی یوتیوب در دستگاه های اندروید از پیش نصب خواهد شد . در حالی که این تنها مربوط به دستگاه های دارای اندروید 9 (Pie) و اندروید 10 است ، برنامه Google Play Music هم از دستگاه ها حذف خواهد شد که در صورت لزوم باید آن را به صورت دستی دانلود کنید ، با تک تیپ همراه باشید .

 

یوتیوب موزیک در مقابل گوگل پلی موزیک

 

یوتیوب موزیک در مقابل گوگل پلی موزیک

 

در ماه پنجم سال 2018 ، گوگل یوتیوب موزیک را معرفی کرد. یوتیوب موزیک در دو نسخه ارائه می شود : نسخه رایگان به همراه پشتیبانی تبلیغاتی به نام YouTube Music و نسخه پولی با قیمت 10 دلار با نام YouTube Music Premium عرضه خواهند شد . هر دوی اینها به شما امکان می دهند موسیقی را پخش کنید و ویژگی های دیگر …

 

با گذشت زمان ، یوتیوب موزیک جایگزین گوگل پلی موزیک می شود. با این حال ، عدم توانایی در وارد کردن آهنگ ها و افزودن لیست های موسقی خود در یوتیوب موزیک در حال کند شدن است . هنوز گوگل پلی موزیک در حال پیشرفت است و یوتیوب موزیک برنامه پیش فرض جدیدی در اندروید است.

 

یوتیوب موزیک  برنامه موسیقی پیشفرض اندروید میشود

 

گوگل پستی در وبلاگ رسمی یوتیوب اعلام کرد ، که این شرکت توضیح می دهد که یوتیوب موزیک اکنون “روی همه دستگاه های جدید که با اندروید 10 (و اندروید 9) راه اندازی می شوند ، از جمله سری Pixel” نصب خواهد شد. ”

 

این باعث ضرر گوگل پلی موزیک است که دیگر در دستگاه های جدید اندروید به صورت پیش فرض نصب نخواهد شد. اما ، حتی اگر یوتیوب موزیک پخش کننده موسیقی پیش فرض اندروید باشد ، همچنان می توانید با دانلود برنامه گوگل پلی موزیک از پلی استور اندروید استفاده کنید.

 

همچنین ، حتی اگر یوتیوب موزیک در دستگاه های اندروید شما از قبل نصب نشده باشد ، می توانید YouTube Music را از پلی استور اندروید دانلود کنید . بنابراین ، درست مانند بسیاری از برنامه های پیام رسانی گوگل ، در حال حاضر انواع مختلفی از پخش کننده های موسیقی مشابه وجود خواهند داشت .

 

سخت گیری های گوگل برای یوتیوب موزیک

 

اگر اخیراً از یوتیوب بازدید کرده اید ، تبلیغات یویتوب موزیک را مشاهده کرده اید . آنها همه جا هستند ، زیرا گوگل یوتیوب موزیک را در معرض فشار قرار داده است . بنابراین جای تعجب نیست با خرید گوشی جدید ، برنامه یوتیوب موزیک را در دستگاه اندروید خود مشاهده کنید .

همچنین بخوانید  کانن دوربین های عکاسی چاپ سریع را معرفی کرد ؛ +IVY CLIQ و CLIQ

 

ما کاملاً مطمئن نیستیم که چه دلیلی باعث شده که گوگل برنامه محبوب ( Google Play Music ) کاربران اندروید را کنار بگذارد و به نفع یوتیوب موزیک کنار بکشد ، اما حتما گوگل دلیل قانع کننده ای برای این کار خود دارد .

 


بیشتر بدانید :

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *