تبلیغات

تبلیغات

سامسونگ از Galaxy A20e و Galaxy A40 رونمایی کرد

Galaxy-A40-A20E-New-Phone

سامسونگ

 

شرکت سامسونگ را می توان یکی از برندهای شاخص صنعت تلفن هوشمند به حساب آورد که تاکنون توانسته محصولات قابل توجهی را معرفی کند . برای سال 2019 اگرچه همچون سال های قبل محصولات جدیدی معرفی می کند اما با تغییرات بزرگی که در طراحی اسمارت فون های خود به وجود آورده ، بدون شک باید نسل جدید دیوایس های این شرکت را جذاب دانست با تک تیپ همراه باشید.

 

این کمپانی در کنار سامسونگ گلگسی A80 و سامسونگ گلگسی A70 دو مدل میان رده اقتصادی دیگر معرفی کرده که Galaxy A20e و Galaxy A40 شناخته می شوند. اسمارت فون هایی با طراحی نسل جدید و مشخصات قابل توجه که نظر هر فردی را به خود جلب می کنند.

 

در حالی که Galaxy A70 و A80 میان رده سطح بالا تلقی می شوند، اما همانطور گفته شد Galaxy A20e و Galaxy A40 اقتصادی و کارآمد هستند. هر دو این مدل ها از صفحه نمایش قطره ای و طراحی جدید برخوردارند که مورد توجه بیشتر طرفداران سامسونگ قرار گرفته است. سامسونگ اخیرا اعلام نمود که نسل جدید گوشی های هوشمند سری Galaxy A جایگزین سری Galaxy J نسل پیشین می شوند.

 

البته نباید مدل های میان رده سامسونگ را با سری پرچمدار گلکسی اس 10 مقایسه کرد اما در بحث کیفیت و مشخصات مدل های قابل توجهی هستند.

 


پیشنهادی :

استفاده از گوشی به عنوان یک کلید امنیتی برای ورود به حساب Google خود در هر کامپیوتر


 

Galaxy A20e گوشی هوشمند ارزشمند و اقتصادی

 

Galaxy A20e در حقیقت یک مدل بالاتر از Galaxy A10 محسوب می شود. مدلی اقتصادی که با قیمت کمتر از 200 یورو می توان آن را خریداری کرد. این اسمارت فون نه تنها قیمت مناسبی دارد، بلکه از مشخصات مطلوبی بهره می برد.

 

سامسونگ گلکسی ای 20 ای

 

صفحه نمایش 5.8 اینچی Infinity display با پنل LCD و وضوح HD+ از ویژگی بارز آن است. دوربین های عقب آن دوگانه 13 و 5 مگاپیکسلی است و در بخش جلو یک دوربین 8 مگاپیکسلی تعبیه شده است.

 

در بخش پردازشی نیز شرکت سامسونگ از پردازنده اگزینوس 8 هسته ای بهره گرفته که در کنار حافظه رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی قابل ارتقا می تواند تجربه کاربری خوبی رقم زند. در سایر ویژگی ها به باتری 3000 میلی آمپری با شارژ سریع 15 واتی، سیستم عامل اندروید 9.0 پای ، شبکه LTE و جک 3.5 میلیمتری هدفون مجهز است .

 


پشنهادی :

دوربین ToF چیست و چگونه کار می کند؟ آشنایی با دوربین هوآوی P30 Pro

همچنین بخوانید  مشاهده فعالیت انجام شده کاربران در ویندوز

 

Galaxy A40 گوشی هوشمندی با مشخصات نسبتا بهتر

 

در کنار Galaxy A20e، سامسونگ مدل نسبتا رده بالاتر را با نام Galaxy A40 رونمایی کرد. اسمارت فونی که به نمایشگر 5.9 اینچی Super AMOLED full HD+، دوربین اصلی دوگانه 16 و 5 مگاپیکسلی ، دوربین سلفی 25 مگاپیکسلی ، حافظه رم 4 گیگابایتی ، حافظه داخلی 64 گیگابایتی ، پردازنده 8 هسته ای اگزینوس، باتری 3100 میلی آمپری ، سنسور اثرانگشت در عقب ، سیستم عامل اندروید 9.0 پای و پورت USB-C که مشخصه های کاملی محسوب می شوند.

 

همانطور که مشخص است، هر دو عضو جدید سری Galaxy A مدل های برجسته ای هستند و ویژگی های بزرگی برای آنها در نظر گرفته شد. Galaxy A40 با قیمت 250 یورو و Galaxy Aبا قیمت 200 یورو در بهار سال جاری روانه بازار می شوند.

 

سامسونگ گلکسی ای 40

 

این یعنی افراد می توانند با قیمتی کمتر از 300 یورو از گوشی هوشمندی برخوردار شوند که نه تنها مشخصات خوبی دارند، بلکه تجربه کاربری بهتری نسبت به نسل قبل رقم می‌زند.

 

 

منبع :
PhoneArena

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *