تبلیغات

تبلیغات

4 تا از بهترین نرم افزارهای رایگان تماس و SMS با اینترنت

Four-Free-Text-And-Calls-App

اگر می خواهید کمی پول صرف جویی کنید و شما در روز زمان زیادی را در یک خانه یا محل کار یا … با داشتن اینترنت می گذرانید ، می توانید به هزینه کردن برای تماس گرفتن از برنامه های تماس و پیامک رایگان استفاده کنید .

 

در ادامه چهار برنامه تلفن با تماس و پیامک رایگان برای دانلود سیستم عامل های اندروید و iOS اماده کرده ایم ، با تک تیپ همراه باشید .

 

 WhatsApp

 

whatsap بهترین نرم افزارهای تماس رایگان و اس ام اس با اینترنت

 

استفاده از برنامه WhatsApp برای برقراری تماس و پیامک های رایگان ، محدودیتهای مشخصی وجود دارد . مثلا شما نمی توانید با تلفن های ثابت یا شماره همراه هایی که برنامه WhatsApp را نصب نکرده اند ، تماس بگیرید .

 

تعداد بیشتری از کسب و کارهای بزرگ و کوچک دارای حساب WhatsApp هستند . این بدان معنی است که شما متوانید یک پیتزا را از رستوران مورد علاقه خود در هر زمانی سفارش و دریافت  کنید .

 


پیشنهادی :

4 برنامه برای بررسی اینکه گوشی Android شما به درستی کار می کند .


 

بهترین بخش در مورد WhatsApp ، این برنامه به آسانی یکی از محبوب ترین برنامه های پیام رسان در جهان است ، به این معنی که شانس بسیار بالایی وجود دارد که فردی که میخواهید با آن ارتباط برقرار کنید دارای حساب کاربری WhatsApp داشته باشد .

[button type=”” color=”#2ecc71″ target=”” link=”https://play.google.com/store/apps/details?id=com.whatsapp”]دانلود WhatsApp  برای اندروید[/button]

[button type=”” color=”#2ecc71″ target=”” link=”https://itunes.apple.com/us/app/whatsapp-messenger/id310633997?mt=8″]دانلود WhatsApp  برای iOS[/button]

 

 imo

 

Imo بهترین نرم افزارهای تماس رایگان و اس ام اس با اینترنت

 

برنامه IMO به سرعت در حال تبدیل شدن به محبوب ترین نرم افزار چت و تماس تصویری صوتی می شود . مانند WhatsApp ، از تماس های صوتی و تصویری پشتیبانی می کند و بر روی شبکه های 2G، 3G و 4G علاوه بر Wi-Fi نیز کار می کند . برای برقرای تماس و چت لازم است که گیرنده برنامه IMO را روی دستگاه خود نصب داشته باشند .

 

از امنیت IMO میتوان به رمزگذاری تمام صداهای شما بر بستر وای فای اشاره کرد و دارای ویژگی بدون محدودیت می توانید تماس انجام دهید .

 

کاربرانی که دوست دارند چت های تصوری سرگرم کننده داشته باشند میتوانند با استفاده از قابلیت IMO با یک کتابخانه عظیم شکلک و استیکر ها می توانند با استیکر ها و گیف ها ، منظور خود را راحت تر در مکالمات و چت ها برسانند .

 

همچنین علاوه بر نسخه های Android و iOS  می توانید در مرورگر Chrome با نصب یک افزونه از برنامه IMO استفاده کنید .

[button type=”” color=”#2980b9″ target=”” link=”https://play.google.com/store/apps/details?id=com.imo.android.imous”]دانلود IMO برای اندروید[/button]

همچنین بخوانید  نحوه رتبه بندی محتوای ویدیویی در برنامه نتفلیکس موبایل

[button type=”” color=”#2980b9″ target=”” link=”https://itunes.apple.com/us/app/imo-video-calls-and-chat-hd/id1400579543?mt=8″]دانلود IMO برای iOS[/button]

 Skype

 

Skype بهترین نرم افزارهای تماس رایگان و اس ام اس با اینترنت

 

برنامه Skype از یک شرکت بزرگ در جهان با برنامه های کاربردی رایگان Wi-Fi است و همچنان محبوبیتی زیاد و طولانی در بین کاربران تجاری دارد .

 

تماس با سایر کاربران اسکایپ رایگان است .  اگر می خواهید با شماره تلفن همراه تماس بگیرید ، باید در یکی از برنامه های  اسکایپ ثبت نام کنید . همچین میتوانید با شماره های ثابت ، حساب کاربری ثبت نام کنید و تماس رایگان بگیرید .

 


پیشنهادی :

10 تا از بهترین بازی های چند نفره در PS4 .


 

اگر شما یک رئیس 365 کارمند هستید ، هر ماه 60 دقیقه تماس رایگان به هر شماره جهانی می توانید تماس بگیرید . متاسفانه نمیتوانید دقیقه های اضافی هر ماه را ذخیره کنید .

[button type=”” color=”#3498db” target=”” link=”https://play.google.com/store/apps/details?id=com.skype.raider”]دانلود Skype برای اندروید[/button]

[button type=”” color=”#3498db” target=””https://itunes.apple.com/us/app/skype-for-iphone/id304878510?mt=8″]دانلود Skype برای iOS[/button]

 

 Text Free

 

Text Free بهترین نرم افزارهای تماس رایگان و اس ام اس با اینترنت

 

برنامه Text Free توسط شرکته Pinger ایجاد شده است ، شرکتی است که برای چندین سال برنامه های رایگان اینترنتی را ایجاد کرده است .

 

تماس های برنامه های کاربردی مبتنی بر اینترنت و تماس های ورودی رایگان است . اگر میخواهید با شماره های بین المللی تماس داشته باشید ، باید هزینه تماس را پرداخت کنید.

 

خوشبختانه ، میتوانید با تماشای فیلم ها و تکمیل پیشنهادات می توانید دقیقه جایزه بگیرید و با جایزه ها تماس برقرار کنید . هزینه پرداخت 100 دقیقه تماس بین المللی حدود 1.99 دلار است . که  شما می توانید از جایزه برای تماس در هر نقطه از جهان استفاده کنید.

 

شما همچنین می توانید یک شماره تلفن واقعی ایالات متحده را که می توانید به دوستان و خانواده بدهید ، انتخاب کنید. انتخاب شماره سفارشی به شما اجازه می دهد کد منطقه را انتخاب کنید.

[button type=”” color=”#8e44ad” target=”” link=”https://play.google.com/store/apps/details?id=com.pinger.textfree”]دانلود Text Freeبرای اندروید[/button]

[button type=”” color=”#8e44ad” target=””https://itunes.apple.com/us/app/text-free-texting-app-sms/id399355755?mt=8″]دانلود Text Freeبرای iOS[/button]

 

 

 

 

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *