تبلیغات

تبلیغات

نکات مهم برای انتخاب هتل و اقامت در جزیره کیش

hotlekisshhh

سفر به جزیره کیش و تماشای سواحل نیلگون خلیج فارس، همیشه جذابیت‌های مخصوص به خود را دارد. اما این جزیره زیبا در جنوبی‌ترین بخش کشور قرار گرفته و در سفر به این دیار، نیاز به سرپناه و رزرو اتاقی برای اقامت خواهیم داشت. فرقی هم ندارد که شما برای تفریح یا تجارت به این جزیره بروید؛ چون بهرحال به جایی برای رفع خستگی نیاز خواهید داشت. به همین خاطر قبل از شروع سفر، باید به فکر رزرو اتاق در هتل شایگان کیش یا دیگر اقامتگاه‌های این جزیره باشید. اما انتخاب هتل به این سادگی نبوده و لازم است تا قبل از رزرو اتاق، یک سری نکات مهم را در نظر بگیرید. در این مطلب یک سری نکات مهم برای انتخاب هتل و اقامت در جزیره کیش را به شما آموزش می‌دهیم. در نظر گرفتن این نکات به شما کمک خواهد کرد تا لحظاتی به یاد ماندنی را در این جزیره شگفت‌انگیز تجربه کنید.

 

هتل شایگان کیش

۱ – بررسی قیمت هتل

کیش جزء اصلی‌ترین قطب‌های گردشگری در کشور است و سالیانه نزدیک به دو میلیون گردشگر این جزیره را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب می‌کنند. همین موضوع باعث شده تا شاهد ساخت هتل‌های بسیار متنوعی در این جزیره باشیم. هتل‌هایی که شاید هزینه یک شب اقامت در آن‌ها، برابر با کل بودجه‌ای باشد که شما برای سفر خود در نظر گرفته‌اید. پس قبل از رزرو اتاق و انتخاب هتل، قیمت آن را بررسی کنید. انجام چنین کاری دیگر مانند سالیان دور نبوده و از طریق سایت‌های معتبری همچون فلای تودی امکان‌پذیر است. امکانات این سایت به شما کمک می‌کند تا هزینه اقامت در هتل‌های معروف کیش را با یکدیگر مقایسه کنید.

۲ – خدمات هتل

از قدیم گفته‌اند که هیچ ارزانی یا گرانی قیمت، بی‌دلیل نیست. پس اگر حین مقایسه قیمت هتل‌های جزیره کیش متوجه تفاوت قیمت فاحشی بین دو اقامتگاه شدید، به احتمال زیاد یک جای کار مشکل دارد. مثلاً شاید قیمت هتل به ظاهر پایین و به صرفه باشد، اما در عوض خدماتی درخور توجه برای مسافرانش ندارد.

به همین خاطر باید هنگام رزرو اتاق، به خوبی بررسی کنیم که هزینه پرداختی ما در قبال دریافت چخ نوع خدماتی است. مثلاً استفاده از کدام خدمات یک هتل پنج ستاره رایگان بوده و برای کدام خدماتش باید هزینه‌ای جداگانه پرداخت کرد. توجه به تعداد ستارگان هتل نیز، می‌تواند یک سری اطلاعات در خصوص کیفیت خدمات و امکانات هتل به شما بدهد.

۳ – توجه به نظرات گردشگران قبلی

فاصله بین حرف و واقعیت زیاد است؛ پس نمی‌توان صرفاً از روی عکس‌های زیبایی که در خصوص یک هتل وجود دارد، درباره خوب یا بد بودن آن هتل و امکاناتش نظر داد. در چنین مواقعی، بهترین گزینه مطالعه نظرات مسافران قبلی همان هتل است.

همچنین بخوانید  چگونه خیانت همسرمان را فراموش کنیم؟

کسانی که تجربه اقامت در آن هتل را داشته و از نزدیک با پرسنل آن هم کلام شده‌اند. چنین فردی می‌تواند در خصوص امکانات، خدمات، رفتار پرسنل، نظافت محوطه و دیگر مسائل مربوط به هتل نظر بدهد. این نظرات به مراتب مهمتر از تبلیغات چشم نوازی است که در شبکه‌های مجازی می‌بینیم. پس قبل از رزرو اتاق در هتل شایگان کیش یا دیگر هتل‌های پنج ستاره، بخش مربوط به نظرات گردشگران آن را مطالعه کنید.

۴ – توجه به موقعیت هتل

مهمترین موضوع در انتخاب هتل، توجه به موقعیت آن در جزیره است. بر همین اساس باید ابتدا مشخص کنید که هدف شما از سفر کردن به کیش چیست؟ اگر برای خوشگذرانی و تفریح به این جزیره می‌روید، پس هتل انتخابی شما باید در نزدیکی اماکن تفریحی کیش باشد. اما اگر مسافرت شما کاری بوده و برای تجارت راهی این دیار شده‌اید، پس به اتاقی در هتل‌های حواشی شهر نیاز دارید. جایی خلوت و به دور از شلوغی که بتوانید به موقع و در آرامش کامل، تجارت خود را انجام دهید. پس ابتدا هدف خود از سفر را مشخص کرده و سپس متناسب با آن، موقعیت هتل را تعیین کنید.

۵ – امکانات هتل و اتاق‌های آن

بی توجهی به کوچکترین جزئیات در سفر، می‌تواند برای شما مشکل آفرین شود. مثلاً یکی از دلایلی که مردم از سفر به کیش امتناع می‌کنند، گرم و شرجی بودن هوای آن در بیشتر ایام سال است. خب فرض کنید که در چنین شرایطی، اتاقی که شما رزرو کرده‌اید فاقد کولر گازی یا سیستم سرمایشی مناسب است. یا هتل انتخابی شما رستوران و کافی شاپ اختصاصی نداشته و برای هر وعده غذایی مجبور به رفتن از اتاق یا مجموعه هتل هستید.

البته بیشتر هتل‌های چهار و پنج ستاره این جزیره مانند هتل شایگان کیش، دارای امکانات مناسب برای پذیرایی از مسافران هستند. ولی خب حتی اگر یک درصد احتمال خرابی کولر گازی یا نبود امکانات مناسب باشد، سفر به کام شما تلخ خواهد شد. پس قبل از رزرو اتاق، اطلاعات کاملی در خصوص امکانات رفاهی هتل و تجهیزات موجود در اتاق‌های هتل کسب کنید.

 

هتل شایگان کیش

۶ – امنیت هتل

قرار نیست که شما پس از رزرو اتاق، مجبور به سپری کردن تمامی ساعات سفر خود در داخل هتل باشید. چون حتی اگر سفر شما کاری هم باشد، باز لازم است تا برای ساعاتی اتاق را ترک کرده و به بیرون از هتل بروید. ولی بخشی از وسایل و چمدان‌های شما در داخل هتل باقی می‌ماند و شاید حاوی اسناد یا اوراق بهادار باشد.

در این بین بحث امنیت هتل مطرح می‌شود که تا چه اندازه خیال شما را از بابت حفاظت از پول و چمدانهایتان راحت کند. برای اطلاع از میزان امنیت هتل، بهتر است که از مسئولان هتل یا بخش پشتیبانی آن سؤال کنید. یا حداقل اتاقی را انتخاب کنید که صندوق‌امانات داشته باشد.

همچنین بخوانید  با سایت بیت کوین همیار ماینر تهدید ها را به فرصت تبدیل کنید

۷ – اطلاع از تخفیف‌ها

بیشتر هتل‌های کیش در ایامی که پیک مسافرت کمتر است، اتاق‌های خود را با درصد تخفیف فوق‌العاده در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. با بررسی سایت‌های فعال در حوزه گردشگری، می‌توان از این درصد‌های تخفیف مطلع شده و تجربه اقامت در هتل‌های لوکس کیش با قیمتی مناسب‌تر را کسب کرد. پس با تنظیم کردن زمان سفر خود با دوران تخفیف‌ها، می‌توانید از هوای خنک جزیره لذت برده و اقامتی ارزان‌تر در هتل‌های پنج ستاره داشته باشید.

کلام آخر

زیاد بودن تعداد هتل و اقامتگاه‌های کیش، انتخاب را برای مسافران سخت می‌کند. مخصوصاً برای مسافری که قبلاً تجربه سفر به کیش را نداشته، تشخیص موقعیت هتل و فاصله آن با اماکن دیدنی جزیره سخت است.

اما سایت فلای تودی با ایجاد بستری مطمئن و دقیق، چنین اطلاعاتی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. اطلاعاتی شامل قیمت اتاق، نوع اتاق، امکانات، نظرات مسافران قبلی و غیره را می‌توان در اپلیکیشن فلای تودی پیدا کرد. پس از تکمیل اطلاعات خود، می‌توانید با خیالی راحت، اتاق خود در هتل شایگان کیش یا دیگر هتل‌های چند ستاره را رزرو کنید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *