تبلیغات

تبلیغات

چگونه بدون استفاده از حساب کاربری تیک تاک به ویدیو ها دسترسی داشته باشیم ؟

How-to-access-videos-without-using-Tik-Tok-user-account

تیک تاک نرم افزاری است که می توانید با آن مجموعه ویدیو های زیادی را با توجه به علایق خود در آن جستجو کنید. استفاده از این نرم افزار، به گونه ای است که برخلاف دیگر شبکه های اجتماعی می توانید بدون حساب کاربری به تمامی محتوا های ارائه شده دسترسی داشته باشید، با این تفاوت که برخی از ویژگی های آن غیر قابل استفاده است.

در این مقاله سعی کرده ایم نحوه استفاده از تیک تاک بدون استفاده از حساب کاربری را با روشی ساده مورد بررسی قرار دهیم. اکنون بیایید هر یک از آنها را مورد بررسی قرار دهیم.

از مرورگر دستکاپ و یا موبایلی برای بازدید از ویدیوهای تیک تاک استفاده کنید

صفحه رسمی وب سایت تیک تاک

یکی از ساده ترین روش ها برای بازدید از ویدیو های تیک تاک، استفاده از وب سایت رسمی خود برنامه است که برخلاف بسیاری از شبکه های اجتماعی مشابه دیگر، اجازه دارید بدون ورود به حساب کاربری از دیدن محتوای ویدیویی لذت ببرید. در ادامه می توانید، نحوه انجام را با استفاده از مرورگر دنبال کنید:

  • وب سایت رسمی تیک تاک را در مرورگر خود باز کنید.
  • ویدیو ها به صورت خودکار در فید اصلی همانند برنامه قرار گرفته و پخش می شوند. اما، همچنان می توانید برای مشاهده تمام صفحه ویدیو، بررسی توضیحات و نظرات کاربران، بر روی محتوای مورد نظر کلیک کنید.

توجه داشته باشید، از آنجایی که بدون حساب کاربری وارد پلتفرم تیک تاک شده اید، امکان لایک و ارسال نظر را نخواهید داشت. همچنین هر از گاهی ممکن است در بین تماشای ویدیو با اخطار پاپ آپ مواجه شوید که می توانید آن را رد کنید.

  • برای بستن ویدیو و نمایش سایر محتواهای ارائه شده می توانید بر روی کلید X در گوشه سمت چپ کلیک کنید.
  • اگر ویدیوی مورد نظر را پسندیده اید، می توانید با کلیک بر روی نمایه کاربر، تمامی محتوای ارائه شده توسط کاربر را مشاهده کنید.
  • در صورتی که می خواهید محتوای شخص مورد نظر را ببینید، می توانید نام پروفایل را در بخش منوی جستجو وارد کرده و سپس یکی از گزینه های پیشنهادی را انتخاب کنید. اکنون برای اصلاح نتایج خود بر روی یگی از گزینه های Accounts و یا Videos کلیک کنید.

همانطور که مشاهده کردید، (بدون اشتراک گذاری اطلاعات حساس خود) اکنون به بسیاری از ویدیوهای منتشر شده در تیک تاک دسترسی دارید؛ شما می توانید هر یک از آنها را به صورت نامحدود مشاهده و در صورت نیاز برای دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

همچنین بخوانید  آموزش ساخت نظرسنجی در تلگرام بدون استفاده از ربات

آیا می توانیم بدون حساب کاربری به محتوای تیک تاک دسترسی داشته باشیم؟

بله، پلتفرم تیک تاک این اجازه را می دهد که همچنان در صورت نداشتن حساب کاربری به مشاهده ویدیوهای منتشر شده در برنامه دسترسی داشته باشید؛ به این صورت که تنها کافی است با استفاده مروگر دسکتاپ یا نسخه موبایلی آن به وب سایت TikTak رفته و سپس ویدیوی مورد نظر خود را جستجو کنید، با این تفاوت که این بار نمی توان ویدیویی را لایک و یا نظری را برای آن ارسال کنید.

تماشای ویدیو در تیک تاک بدون حساب کاربری چگونه است

در صورتی که بدون حساب کاربری قصد تماشای محتوای تیک تاک را دارید، نمی توانید به سابقه تماشا، اولویت بندی صفحه فید، لایو و حتی برخی از مهم ترین آنها همچون لایک و ارسال نظر در محتوای ویدیویی دسترسی داشته باشید. در این شرایط، کاربر هیچگونه تعاملی با محتوای ارائه شده در پلتفرم ندارد، و در نهایت ممکن است منجر به تجربه ای منفعل و تا حدودی منزوی در پلتفرم شود.

نکته: زمانی که از تیک تاک حتی در شرایط بدون حساب کاربری هستید، همچنان برخی از داده های شما توسط این پلتفرم ردیابی می شود. از این رو، می توانید پس از هر بازدید کش و یا کوکی های برنامه را حذف کنید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *