تبلیغات

تبلیغات

با اطلاعات لو رفته از سامسونگ گلکسی A55 ، طراحی شبیه به S24 را نشان می دهد

With-the-leaked-information-of-the-Samsung-Galaxy-A55-it-shows-a-design-similar-to-the-S24

تصاویر و اطلاعات جدیدی از تلفن هوشمند سامسونگ به نام گلکسی A55 به بیرون درز پیدا کرده است، که نشان می دهد این شرکت قصد دارد، در تلفن هوشمند میان رده خود برخی از نشانه های طراحی را از تلفن آینده خود همان گلکسی اس24 قرض بگیرد.

به عنوان مثال، اگر به تصاویر ارائه شده در برخی از وب سایت های معتبر نگاهی بی اندازید، متوجه این موضوع خواهید شد که لبه های اطراف گوشی از فلز صیقلی یافته درست شده است. مانند شبیه به چیزی که در گوشی S24 شاهد هستیم. از طرفی A55 فرمی شبیه به گوشی های منحنی شکل به خود گرفته است که مجددا آن را از نظر ظاهری در کنار پرچمدار خود قرار می دهد.

با این حال، مواردی چون کلید های پاور و تغییر حجم صدا است که در سمت راست گوشی در یک پلتفرم برجسته قرار دارند، که ممکن است A55 را منحصر به فرد کند. (شاید در نگاه اول، این یک تصویر عادی به نظر برسد، اما اگر به تصاویر رندر شده از این گوشی با دقت بیشتری نگاه کنید، متوجه این قضیه خواهید شد که در بخش راست یک برآمدی جداگانه در گوشی وجود دارد) به این صورت که این تصویر بیان می کند ابعاد گوشی به چیزی در حدود 161.1 در 8.2 در 77.9 میلی متر برساند و شاید در این بخش اولین تفاوت را با سری پرچمدار خود شاهد باشیم.

سایر مشخصات سامسونگ گلکسی A55

طرح قاب پشت و جلوی گوشی سامسونگ گلکسی A55

در باقی مشخصات گلکسی A55 که توسط برخی از خبرگزاری های مطمئن درز پیدا کرده است، مشخص شده این تلفن هوشمند از یک صفحه نمایش 6.5 اینچی از نوع AMOLED با کیفیت “FullHD + “1080*2220 و نرخ تازه سازی 120 هرتزی است. در پایین گوشی نیز از یک پورت USB – Type C و یک اسپیکر از نوع استریو دوگانه بهره می برد. در عین حال، متاسفانه جک 3.5 میلی متری در هیچ جای گوشی وجود ندارد و در سمت چپ آن به جز فلز صیقل داده شده چیزی نخواهید دید.

در سخت افزار های درونی، A55 مجهز به یک پردازنده مرکزی اگزینوس 1480 سامسونگ (که دارای 4 هسته با فراکانس 2.75 گیگاهرتز، و 4 هسته دیگر با فرکانس 2.05 گیگاهرتز باشد) در کنار یک پردازنده گرافیکی از نوع AMD و 8 گیگابایت رم مجهز شده است که می تواند گزینه مناسبی برای کاربران در اجرای بازی های معمولی و یا فرایند وب گردی باشد.

در قاب پشتی آن نیز از سه دوربین عمودی با لنز اصلی واید 50 مگاپیکسلی مجهز به لرزشگیر اپتیکال، 12 مگاپیکسلی فوق عریض و 5 مگاپیکسلی ماکرو مجهز شده است که در کنار آنها یک فلش از نوع LED تعبیه شده است. علاوه بر این موارد، یک دوربین 32 مگاپیکسلی در قاب جلویی گوشی به عنوان دوربین سلفی نیز قرار دارد که انتظار می رود همانند نسخه قبلی خود از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

همچنین بخوانید  بررسی گوشی Realme GT 2

با توجه به اخبار منتشر شده، انتظار داریم باتری استفاده شده در A55 دارای ظرفیتی برابر با 5,000 میلی آمپر باشد، که از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می کند.

در پایان، اگر بخواهیم مقایسه ای بین Galaxy A55 و سری قبلی آن Galaxy A54 داشته باشیم. خواهیم دید که عموما مشخصات آنها یکسانی استفاده می کنند. با این تفاوت که پردازنده A55 به Exynos 1480 ارتقاء پیدا کرده است. به این معنی که گوشی می تواند نسبت به سری قبلی خود عملکرد بهتری ارائه دهد.

این اطلاعات، تقریبا تمامی چیزی بود که توانستیم تا به امروز از خبر های منتشر شده جمع آوری کنیم. با این حال، مانند همیشه، این نکته را باید اشاره داشته باشیم که داده های ارائه شده با توجه به اینکه به صورت رسمی توسط شرکت ارائه نشده اند، ممکن است در آینده دچار تغییرات هرچند جزئی شوند. از این رو، آنها را با کمی تغییرات در نظر بگیرید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *