تبلیغات

تبلیغات

معرفی ۵ مانیتور گیمینگ برای PC و کنسول‌های بازی

pspromoni

مانیتور یکی از مهم‌ترین قطعات سخت‌افزاری برای هر نوع سیستم بازی‌های ویدیویی به شمار می‌رود. چه اهل تجربه‌ی بازی با کنسول‌های خانگی مثل پلی استیشن 5 و ایکس باکس باشید و چه بازی‌های ویدیویی را با یک کامپیوتر شخصی تجربه کنید، به یک صفحه نمایش قدرتمند که توانایی اجرای بازی‌ها با بهترین کیفیت ممکن را داشته باشد، نیاز خواهید داشت.

مانیتورهای گیمینگ به عنوان صفحه‌نمایش‌هایی که به صورت اختصاصی به منظور برآورده کردن این نیاز طراحی و ساخته شده‌اند، بهترین صفحه‌نمایش برای تجربه بازی‌های ویدیویی به شمار می‌روند، اما تنوع محصولات، اصطلاحات تخصصی و پیچیده، تکنولوژی‌های اختصاصی که هر کمپانی نامی خاص روی آن‌ گذاشته‌است و تفاوت‌های جزئی در مدل‌های مختلف مانیتور‌های گیمینگ، خرید یک مانیتور گیمینگ متناسب با نیاز‌ها و بودجه‌تان را به کار بسیار سختی بدل می‌کند. انتخاب مانیتوری که با کنسول یا کامپیوتر شخصی‌تان سازگار باشد، می‌تواند وقت زیادی از شما بگیرد، اما فروشگاه آنلاین Pspro با ارائه‌ی مشاوره، اطلاعات آموزشی تخصصی و راهنمایی خرید در کنار ارائه‌ی مانیتورهای متنوع در بازه‌های قیمتی متفاوت، تجربه‌ی خریدی سریع و هوشمندانه را به ارمغان آورده‌است. شما می‌توانید با مراجعه با بخش مانیتورهای گیمینگ فروشگاه Pspro علاوه بر بازدید ویترینی بزرگ و متنوع از مانیتورهای گیمینگ، از توضیحات دقیق هر محصول، راهنمایی آنلاین و خدمات پس از فروش در کنار تضمین اصالت و سلامت کالاها بهره‌مند شوید.

 

در ادامه به معرفی پنج مانیتور برتر گیمینگ که پیشنهادات اصلی فروشگاه برای خریداری هستند می‌پردازیم:

مانیتور BenQ Mobiuz EX3210U:

 

مانیتور گیمینگ

مانیتور Mobiuz EX3210U از رزولوشن 3840×2160 با حداکثر فریم ریت 144 هرتز و زمان پاسخ‌دهی فقط یک میلی ثانیه پشتیبانی می‌کند و به تکنولوژی FreeSync Premium Pro کمپانی AMD مجهز است که با همگام سازی فریم ریت خروجی با نرخ بازیابی تصویر، از پارگی تصویر، اختلال و تأخیر پیشگیری می‌کند تا همواره بالاترین فریم ریت را تجربه کنید. این مانیتور روی کنسول‌های نسل جدید نیز از VRR پشتیبانی می‌کند و می‌توانید بازی‌ها را با حداکثر فریم ریت 120 تجربه کنید. همچنین، این مانیتور به تکنولوژی HDRi مجهز است و محدوده رنگی معادل ۹۳ درصد گستره DCI-P3 و ۹۹ درصد Adobe RGB را پوشش می‌دهد. با این تکنولوژی، رنگ‌ها شفافیت فوق‌العاده بیشتری خواهند داشت و حتی می‌توانید جزئیات را در نواحی تاریک تصویر به راحتی تشخیص دهید. برای خرید این مانیتور قدرتمند می‌توانید به فروشگاه Pspro مراجعه کنید.

 

مانیتور Asus TUF VG28UQL1A:

مانیتور TUF VG28UQL1A دارای نمایشگر ۲۸ اینچ با کیفیت 4K UHD است و مجهز به پنل IPS سریع است که نرخ بازیابی تصویر ۱۴۴ هرتز را سازگار با تکنولوژی‌ Nvidia G-Sync ارائه می‌دهد. این مانیتور به تکنولوژی‌های فشرده‌سازی استریم تصویر (DSC)، تکنولوژی انحصاری ELMB و AMD FreeSync Premium مجهز است تا همواره و در هر شرایطی تصویری روان را در بازی‌های کامپیوتری تجربه کنید. این مانیتور دارای پورت HDMI 2.1 است و می‌تواند تصویر با کیفیت 4K و فریم ریت ۱۲۰ را به PS5 و ایکس باکس سری ایکس ارائه دهد و با HDR400 می‌تواند ۹۰ درصد محدوده استاندارد رنگ‌ DCI-P3 را پوشش دهد تا تصاویری باکیفیت و با تمام جزئیات دریافت کنید. برای خرید این مانیتور قدرتمند می‌توانید به فروشگاه Pspro مراجعه کنید.

همچنین بخوانید  تولید اسکاج معجزه ثروت را برایم رقم زد

 

مانیتور Asus TUF VG27AQ:

 

مانیتور گیمینگ

مانیتور Asus TUF VG27AQ، یک مانیتور گیمینگ 27 اینچ با کیفیت تصویر WQHD و پنل IPS است که نرخ بازیابی تصویر فوق‌العاده و خاص 165 هرتز را ارائه می‌کند. این مانیتور برای بازی‌های کامپیوتری طراحی و ساخته شده است و با تکنولوژی انحصاری ELMB و زمان پاسخ‌دهی فقط یک میلی ثانیه، تصویری روان و بدون هر گونه اختلال را به کاربر ارائه می‌کند. مانیتور TUF VG27AQ دارای یک نمایشگر با پنل IPS با رزولوشن 2560×1440 است که تصویری واضح و پر از جزئیات را تا زاویه ۱۷۸ درجه به کاربر ارائه می‌کند. این نمایشگر فاقد اختلال در رنگ پردازی است و هر تصویری را با بهترین کیفیت ممکن نمایش می‌دهد. مانیتور Asus TUF VG27AQ دارای نرخ بازیابی تصویر 165 هرتز است. با این نرخ بازیابی شاهد پارگی تصویر، تأخیر و تار شدن تصویر در لحظات حساس بازی خود نخواهید بود و حتی می‌توانید سریع‌تر از رقبای خود عمل کنید. این مانیتور همچنین به تکنولوژی nVidia G-Sync مجهز است که از پارگی و تکه تکه شدن تصویر در صورت تفاوت فریم ریت خروجی و فریم ریت محتوا جلوگیری می‌کند و لازم نیست نگران کیفیت تصویر باشید. برای خرید این مانیتور می‌توانید به فروشگاه Pspro مراجعه کنید.

 

مانیتور ROG Strix XG27WQ:

 

مانیتور گیمینگ

مانیتور ROG Strix XG27WQ دارای یک پنل خمیده 27 اینچ با رزولوشن QHD، نرخ بازیابی تصویر 165 هرتز، زمان پاسخ‌دهی یک میلی ثانیه، تکنولوژی‌های ELMB و FreeSync و تکنولوژی تصویر HDR400 برای بازی‌های کامپیوتری است. پنل خمیده مانیتور ROG Strix XG27WQ با رزولوشن 2560×1440 با کنتراست تصویر 3000:1 می‌تواند تمام جزئیات تصویر را با وضوحی فوق‌العاده بالا به شما ارائه کند. مانیتور ROG Strix XG27WQ دارای تکنولوژی موشن بلور بسیار کم و زمان پاسخ‌دهی یک میلی ثانیه است که از هرگونه تاری تصویر جلوگیری می‌کند و تصاویر را حتی در سریع‌ترین حرکت با شفافیت و وضوحی بالا نمایش می‌دهد تا همواره بازی به روان‌ترین شکل ممکن اجرا شود. این مانیتور به نرخ بازیابی تصویر 165 هرتز به شما این امکان را می‌دهد تا در بازی‌های رقابتی، بازی‌های شوتر، بازی‌های مسابقه‌ای و سایر بازی‌های آنلاین، همواره یک قدم جلوتر از رقبای خود باشید. این مانیتور از تکنولوژی AMD FreeSync Premium Pro نیز پشتیبانی می‌کند و با همگام سازی فریم ریت بازی و نرخ بازیابی تصویر، تضمین می‌کند تا همواره تصویری روان داشته باشید و از بازی لذت ببرید.

 

مانیتور Cooler Master GM27-FQS ARGB:

مانیتور Cooler Master GM27-FQS دارای یک پنل IPS  سریع‌تر از دیگر مانیتورهای گیمینگ است که با زمان پاسخ‌دهی یک میلی ثانیه، تضمین می‌کند که شما تصویر را در سریع‌ترین زمان ممکن مشاهده خواهید کرد و گرفتار تأخیر ناشی از زمان پاسخ‌دهی بالا نخواهید شد. همچنین، این مانیتور با استفاده از تکنولوژی FreeSync Premium از پارگی و اختلال در تصویر جلوگیری می‌کند و با همگام‌سازی فریم ریت خروجی بازی‌ها با نرخ بازیابی تصویر، روان‌ترین تجربه بازی ممکن را ارائه می‌کند. این مانیتور دارای نرخ بازیابی تصویر 165 هرتز روی کامپیوتر و حداکثر نرخ بازیابی تصویر 120 هرتز روی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس|اس است و روی هر سه کنسول، از VRR نیز پشتیبانی می‌کند. برای خرید این مانیتور قدرتمند می‌توانید به فروشگاه Pspro مراجعه کنید.

همچنین بخوانید  جادویی که کسب و کارم با ثروت من کرد

 

 

متخصصان با سابقه‌ فروشگاه Pspro با ارائه‌ی مطالب مفید و آموزشی در زمینه‌ی نمایشگر‌های گیمینگ، ایجاد تنوع و افزایش گستره‌ی حق انتخاب مخاطب‌ها در زمان خرید و در نهایت، ارائه‌ی مشاوره‌ی خرید، اطمینان حاصل می‌کنند که شما بهترین مانیتور گیمینگ که با نیازها و بودجه‌تان هماهنگی دارد را خریداری می‌کنید. این فروشگاه همچنین با ارائه‌ی مطالب آموزشی و خدمات پس از فروش، از تجربه‌ی خریدی آسان و با اطمینان و البته بهترین تجربه‌ی استفاده از محصولات خریداری شده توسط مشتریان، اطمینان حاصل می‌کنند. با توجه به کیفیت محصولات و خدمات ارائه شده، فروشگاه Pspro بهترین انتخاب برای خرید مانیتور‌های گیمینگ است. با مراجعه به وبسایت Pspro، از آخرین تکنولوژی‌ها و مانیتورهای گیمینگ پیشرفته با قیمت مناسب بهره‌برداری کنید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *