تبلیغات

تبلیغات

چاپ سی دی و چاپ دی وی دی

chapcd

چاپ سی دی و چاپ دی وی دی به روش های مختلفی صورت می گیرد که از رایج ترین و بهترین این شیوه ها می توان به چاپ سی دی به صورت دیجیتال یا مستقیم اشاره نمود. ما در ادامه ی این مقاله شما عزیزان را ابتدا با چاپ سی دی و چاپ دی وی دی و کاربرد های ان ها و سپس شیوه های مختلف چاپ بر روی سی دی و دی وی دی اشنا می کنیم و جهت سفارش محصول چاپی مد نظر، بهترین فروشگاه اینترنتی را معرفی می نماییم.

 

چاپ سی دی

چاپ سی دی و چاپ دی وی دی چیست؟

 تکنولوژی چاپ سی دی و چاپ دی وی دی برای تبلیغات مدت ها است که وارد ایران شده است. این تکنولوژی برای کمپانی‌ ها و تولیدی ‌های فعال در ایران و خارج از کشور ترفندی ایده ال برای تبلیغات و جذب مشتریان زیاد می‌ باشد. با استفاده از تکنولوژی چاپ سی دی و چاپ دی وی دی این امکان برای اکثر شرکت ‌ها و کمپانی ‌ها به وجود می‌ آید که در کمترین زمان و نیز با کمترین هزینه محصول مورد نظر خود را تبلیغ نمایند و اطلاعات ان را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهند.

در صورتی که قصد دارید با هزینه ی اندکی کار تبلیغات کمپانی و یا محصول خود را آغاز کنید، توصیه ی ما به شما عزیزان این است که با استفاده از چاپ سی دی و چاپ دی وی دی اطلاعات مورد نیاز محصول خود را در اختیار تمام مشتریان قرار دهید. امروزه نیز فیلم و عکس می‌ تواند تاثیر بیشتری در جلب اعتماد و نظر اکثر مردم داشته باشد. بنابراین شما می‌ توانید با استفاده از تصویرهای چاپی بر روی سی‌ دی و یا دی وی دی محصول خود را به مردم معرفی کنید و تاثیر بیشتری جلب نظر آنها داشته باشید.

کاربرد های چاپ سی دی و چاپ دی وی دی

علاوه بر تبلیغات از دیگر کاربرد های تکنولوژی چاپ سی‌ دی و چاپ دی وی دی می‌ توان به این موضوع اشاره کرد که با توجه به رایج شدن آموزش مدارس و موسسات فرهنگی به صورت غیر حضوری، در این شرایط اساتید آموزشگاه‌ ها می ‌توانند در قالب فیلم آموزشی مطالب آموزش خود را بر روی سی دی و یا دی وی دی رایت و چاپ نمایند و به صورت پکیج‌ های آموزشی به دانشجویان و دانش آموزان خود ارائه کنند.

با استفاده از این روش اساتید و معلمان در صرف زمان  و وقت خود صرفه جویی کرده  و همچنین دانش آموزان و دانشجویان عزیز می‌ توانند مباحث آموزشی را در چند دوره تماشا کنند و بهتر یاد بگیرند. با استفاده از این روش در مصرف هزینه نیز صرفه جویی می ‌شود و می‌ توان با کمترین قیمت، بهترین کیفیت را ارائه داد.

همچنین بخوانید  اهمیت آزمون TestDaF و آلمانی برای مهاجرت

 

چاپ سی دی

چاپ‌ بر روی سی دی به روش دیجیتال

روش دیجیتال یا مستقیم جز بهترین شیوه‌ های چاپ سی دی و چاپ دی وی دی می باشد. روش چاپ دیجیتال یا مستقیم درواقع در تیراژ ‌های خرد و چاپ سی ‌دی و دی وی دی عمده صورت می‌ گیرد. به گونه‌ ای که با استفاده از این روش بخش عمده ی سفارشات چاپ سی‌ دی و چاپ دی وی دی به صورت خام انجام می ‌شود. تمام محصولاتی که در زمینه ی چاپ سی ‌دی و چاپ دی وی دی به صورت خام در مصارف مختلف سازمان ها، ادارات، تبلیغات که زیر هزار عدد اند و غیره فقط به روش چاپ دیجیتال یا چاپ مستقیم می باشند. کلیه ی سی دی یا دی وی دی های خامی که در بیمارستان ها و مراکز درمانی به عنوان ثبت اطلاعات بیماران مورد استفاده قرار می گیرند، از طریق این روش نیز چاپ و رایت می‌گردند.

از دیگر قابلیت‌ های چاپ دیجیتال می توان به چاپ سی دی بصورت تنها یک عدد نیز اشاره نمود‌ که از این مورد معمولا در سفارشات چاپ سی‌ دی و چاپ دی وی دی پایان نامه ‌ها و یا صرف نمونه گیری رنگ ‌ها استفاده می‌ کنند. در سفارشات چاپ دیجیتال نحوه ی رایت به صورت دابلیکیتوری است و نسخه ‌هایی که رایت می ‌شوند با نسخه ی مادر در ابعاد فایل و نیز حجم آن مطابقت دارند.

روش چاپ استمپری بر روی دی وی دی

از دیگر شیوه‌ های چاپ و رایت بر روی سی ‌دی و دی وی دی می ‌توان به این مورد اشاره کرد. در اصل سی‌ دی ‌ها و دی ‌وی‌ های مختلفی در زمینه‌ های متفاوتی از جمله آلبوم موسیقی انواع نرم ‌افزار ها و سی دی های اورجینال با بهترین کیفیت چاپ با استفاده از این روش تولید  و ارائه می‌ شوند. این روش با توجه به تولید قالب استمپری محتوا های تولید شده از سی دی مادر و نیز تولید قالب استمپر از دی وی دی مادر در فرایند تولید در کارخانه ها صورت می گیرد. در هنگام ساخت و تولید سی دی و دی وی دی مد نظر، ابتدا محتوای اصلی در دیسک بارگذاری شده و سپس دی وی دی از ابتدا رایت و چاپ می‌ شود.

روش چاپ استمپری به صورت افست یا استپمری با بهترین کیفیت در خدمات چاپ در چهار رنگ صورت می‌ گیرد که کلیه ی فرایند چاپ و رایت در این روش مانند چاپ کاغذ و انتقال طرم از ینگ به سطح دی وی دی منتقل می گردد و مرکب آن نیز توسط برج های رنگی تفکیک شده انتقال می یابد. در این شیوه چاپ و رایت سی دی حداقل تعداد باید بالای ۱۰۰۰ حلقه باشد.

همچنین بخوانید  اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری

روش چاپ لیبل بر روی سی دی

چاپ لیبل نیز از دیگر روش های چاپ و رایت بر روی سی دی و نیز دی وی دی می‌ باشد. در این روش چاپ سی دی و یا دی وی دی، لیبل های مورد نیاز از قبل آماده می شوند و سپس در قطع سی دی و یا دی وی دی، رایت و چاپ می‌ گردد. در این نوع چاپ سی دی و دی وی دی از کاغذ های گلاسه استفاده می‌ شود. هنگامی که لیبل مورد نظر طراحی و چاپ شد، می توان این برچسب ها را در پشت دی وی دی و یا سی دی به راحتی چسباند. به علت این که در این نوع روش چاپ، از کاغذ های گلاسه استفاده می شود، می توان از طرح های رنگی جذاب تر و شیک ‌تری نیز استفاده نمود.

روش چاپ لیبل برای انواع مختلف سی دی ها و یا دی وی دی ها در جنس های مختلف امکان‌ پذیر می باشد. این روش چاپ سی دی و دی وی دی نیاز به زمان زیادی دارد و نسبت به چاپ مستقیم یا دیجیتال از ماندگاری کمتری برخوردار می‌ باشد.

 

چاپ سی دی

سفارش چاپ سی دی و چاپ دی وی دی در همچاپ

مرکز چاپ همچاپ دارای ۲۰ سال سابقه کاری در زمینه های مختلف تبلیغات، چاپ و بسته‌ بندی می باشد. همچاپ محصولات و خدمات خود را با استاندارد های بالا جهت رفع تمامی نیاز های منحصر به فرد مشتریان تولید و ارائه می کند‌. از جمله محصولات و خدمات این مجموعه می توان به چاپ کاتالوگ، چاپ سی دی، چاپ دی وی دی و غیره اشاره نمود.

شما عزیزان نیز در صورتی که قصد سفارش چاپ cd و چاپ Dvd را دارید می توانید با مراجعه به همچاپ بهترین کیفیت چاپی رو با قیمتی مقرون به صرفه در اختیار داشته باشید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *