تبلیغات

تبلیغات

آموزش آرایشگری زنانه در تهران

arayeshgarizanane2

مقدمه

از ابتدای تاریخ، زیبایی و آراستگی جزو مهمترین چیزها برای بشر بوده و هست. می گویند که هرگز یک کتاب را از روی جلدش قضاوت نکنید؛ اما این جمله درستی نیست. به هرحال طراح جلد هم کلی زحمت کشیده است! غیر ممکن است که ما به ظاهر آدم ها دقت نکنیم و روی شناخت ما از آن ها تاثیری نداشته باشد.

هیچکس کامل نیست و همگی عیب و نقص های خودشان را دارند، علی الخصوص در ظاهر. هنر و حرفه آرایشگری به کمک پیرایشگری، توانسته برخی از این عیب ها را رفع کرده و سرپوشی بر دیگر عیب ها بگذارد. لازم به ذکر است که پیرایش بیشتر به معنی کم کردن و در مقابل، آرایش به معنی اضافه کردن است!

هر دوی اینها در کنار هم، باعث زیبا تر شدن و دلپسند تر شدن انسان ها می شوند.


آموزش آرایشگری زنانه

 

آموزش آرایشگری زنانه در تهران

آرایشگری چیست؟

ساده ترین تعریف برای آرایشگری، فن و هنری است که به افراد کمک می کند زیباتر به چشم بیایند.

بر اساس بعضی تحقیقات، آرایشگری در دسته شادترین شغل های دنیا قرار می گیرد. آرایشگری بیشتر برای خانم ها و پیرایشگری برای هر دو جنس مورد استفاده قرار می گیرد. در این مقاله تمرکز ما بر روی آرایشگری زنانه است.

امروزه در سطح دنیا آرایشگری حرفه ای به یک علم بدل شده است. شخصی که قصد ورود به این عرصه را دارد، باید دانش و تجربه بسیاری در این زمینه داشته باشد. در نهایت خلاقیت خود را میتواند چاشنی کار کند و با هنر خود دنیا را زیباتر بسازد.

تفاوت در ظاهر آدم ها مهمترین عامل گسترش این علم و حرفه است. چرا که برخی صورت توپر، برخی صورت استخوانی دارند یا اینکه از لحاظ شکل هندسی، هر صورت با دیگری متفاوت است. همچنین جنس موها، کوتاهی یا بلندیشان و رنگ و مدلشان متغیر است و برای هر سلیقه و هر چهره، شمایل خاصی مناسب تر است.

یک آرایشگر باید با دانش و اعتماد به نفس کافی هم به مشتری توصیه مناسب و شخصی وی را کند و در حالت بعد توانایی انجام همه تکنیک ها و پیاده سازی مدل ها را داشته باشد. انواعی از کارها جزو وظایف و مسئولیت های یک آرایشگر زنانه قرار می گیرند: مانند پیرایش (کوتاه کردن و مدل دادن)، رنگ کردن موها، آرایش صورت، پاکسازی پوست و اسکین کر یا حتی در برخی موارد، طراحی ناخن و ناخن کاری.

آموزش آرایشگری زنانه

 

آموزش آرایشگری زنانه

تاریخچه آرایشگری

قدیمی ترین وسایل اصلاح که کشف شده مربوط به 3500 سال پیش از میلاد مسیح است. خدمات سازماندهی شده آرایش و پیرایش بر می گردد به 2000 سال بعد در مصر باستان. جایی که اکثر مردها موهای سر و صورت خود را از ته می تراشیدند که نشانه ای بر جایگاه اجتماعی آنها نیز بود. مشتری و آرایشگر همدیگر را در خیابان ملاقات کرده و آرایشگر همان جا مشغول به کار اصلاح می شد!

همچنین بخوانید  راهنمای خرید ویباکس با ارزانترین قیمت

پس از آن سلمانی ها وظایف دیگری را نیز به دوش می کشیدند. مثل؛ مداواهای پزشکی و اورژانسی و دندانپزشکی. مانند جراحی، پانسمان، حجامت کردن، کشیدن دندان ها و… .

 

آموزش آرایشگری زنانه

آرایشگری یکی از شغل های پردرآمد در ایران و اقصی نقاط دنیا به حساب می آید. در گذشته روند آموزش دیدن کاملا تجربی بود و بعد هم آرایشگران در خانه خودشان مشغول به کار می شدند. اما اکنون گذشته از کسب توانایی های لازم، نیاز به مجوز برای فعالیت دارید.

دوره یادگیری تجربی با آزمون و خطا به سر رسیده است. دیگر هیچکس اجازه نمی دهد که شما با زیبایی ایشان برای یادگیری دست به یقه شوید! بهترین راه، شرکت در کلاس های آموزش آرایشگری زنانه در تهران است. در این آموزشگاه ها شما به صورت تخصصی انواعی از حرفه ها که به آن نیاز دارید را می آموزید و به اندازه کافی برای ورود به بازار کار تجربه کسب می نمایید.

آموزش آرایشگری زنانه

 

آموزش آرایشگری زنانه در آکادمی خوش ذوق



مهارت و دانش مورد نیاز آرایشگری

· مهارت ‌های عملی و دست ورزی خوب

· خلاق بودن و داشتن ذوق هنری

همانطور که گفته شد آرایشگر باید در انتخاب مدل و رنگ مو با توجه به رنگ پوست و نوع صورت مشتری، آنقدری توانمند باشد که بتواند بهترین ‌ها را به او توصیه کند.

· مهارت ‌های ارتباطی و مهارت های نرم

برای جذب هرچه بیشتر مشتری و پا بند کردن او به آرایشگاه.

· برخورد خوب و ارائه خدمات مناسب به مشتری

· اطلاع از مد ها و ترندهای جدید

· یادگیری روش‌ ها و متدهای جدید

· آشنایی با مسائل ایمنی و بهداشتی

· آراستگی ظاهری شخص آرایشگر

 

میزان درآمد آرایشگر

آرایشگری شغل زودبازدهی محسوب می شود. یعنی پس از مدت کوتاهی دوره دیدن، فرد قادر است وارد بازار کار شود. درآمد هم به پارامترهای متفاوتی از قبیل شهرت آرایشگر، توانمندی او، گستره فعالیت هایی که انجام می دهد، محل آرایشگاه، تجربه و … آرایشگر مرتبط می شود. پس هرکس می تواند درامد متغیری داشته باشد و سقف و کفی برای درآمدزایی وجود ندارد.

مزایای شغل آرایشگری

· آسان است.

· درآمد قابل توجه و جای پیشرفت شغلی زیاد.

· محدودیت زمانی وجود ندارد و آرایشگر رییس خودش است.

 

معایب شغل آرایشگری

· در دراز مدت ممکن است آرایشگر دچار مشکلات فیزیکی از قبیل کمر درد و پا درد شود که با رعایت نکات رفتاری و ورزش کردن به حداقل خواهد رسید.

· آرایشگری دانشی بسیار پویا است و آرایشگر همواره باید در پی به روز کردن اطلاعات و مهارت های خود باشد.

· رفتار بنا به سلیقه مردم و راضی نگه داشتن مشتریان، بسیار بسیار بسیار کار سختی است!

همچنین بخوانید  چگونه با پس انداز کم ثروتمند شویم

· مو خورده ها، بوی مواد مختلف، لمس بدن و موهای مشتریان ممکن است برای برخی آزاردهنده باشد.

 

انواع آموزشهای دوره آموزشی ما

· آموزش خدمات مو

· آموزش خدمات پوست

· آموزش خدمات گریم و میکاپ

· آموزش خدمات ناخن

· آموزش خدمات اکستنشن

· آموزش خدمات تاتو

 

جمع بندی

برای شرکت در دوره آموزشگاه آرایشگری زنانه، باید بهترین ها را انتخاب کنید، چرا که اثر بسیار مهمی بر روی تجارب و مهارت های شما خواهد گذاشت و همچنین اعتبار مدرک دریافتی نیز حائز اهمیت است. آکادمی خوش ذوق یک مجموعه معتبر در زمینه آموزشگاه آرایشگری زنانه است که دوره های آموزشی را به بهترین و تخصصی ترین شکل به علاقه مندان ارائه می دهد.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *