تبلیغات

تبلیغات

قیمت دستگاه کش لس بانک ملت چقدر است؟ شرایط خرید به چه صورت است؟

cashless

دستگاه‌های کش لس از سال 1397 در بانک‌ها و سایر مراکز عمومی در دسترس مردم قرار گرفتند. تا به این ترتیب مردم بتوانند تمامی امور بانکی غیر نقدی خود مانند پرداخت قبوض، پرداخت عوارض، کارت به کارت، خرید شارژ، گرفتن موجودی و … را به راحتی انجام دهند. خدماتی که توسط دستگاه‌های کش لس ارائه‌ می‌شوند کاملا امن بوده و توسط سرورهای قدرتمند بانکی محافظت‌ می‌شوند. یکی از بانک‌های ارائه دهنده این دستگاه‌های خودپرداز بانک ملت است، که مزایای بسیاری برای خریداران در نظر گرفته است.

اگر‌ می‌خواهید در مورد قیمت دستگاه کش لس بانک ملت و شرایط آن اطلاعات بیشتری کسب کنید پیشنهاد‌ می‌کنیم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

دستگاه کش لس

چرا دستگاه کش لس بانک ملت را انتخاب کنیم؟

امروزه با توجه به ارزشمند بودن وقت برای تمامی افراد جامعه همواره با پیشرفت‌های فناوری سعی‌ می‌شود خدماتی ارائه گردد که به کمترین زمان ممکن نیاز داشته باشند و دیگر افراد برای رسیدگی به امور بانکی خود نیازمند به مراجعه به بانک‌ها نباشند. در همین راستا پایانه بانکی غیر نقدی بانک ملت با امکانات بی‌نظیر ارائه گردید. پایانه بانکی غیر نقدی یا همان کش لس ملت‌ می‌تواند ایمن‌ترین راه ممکن جهت انجام تراکنش‌های غیر نقدی باشد.

در واقع مردم‌ می‌توانند با استفاده از دستگاه کش لس بانک ملت در کوتاه‌ترین زمان و به آسانی و اطمینان خاطر از خدمات بانکی بی‌نظیری برخوردار شوند. البته این دستگاه‌ها به صورت غیرنقدی هستند و امکان برداشت وجه نقد از آن‌ها وجود ندارد.

در طراحی و ساخت این پایانه‌ها از آخرین فناوری‌های روز دنیا استفاده شده است، ازاین‌رو کاربران با کمک آن‌ها‌ می‌توانند خرید و تراکنش‌های کاملا ایمن و سریع را تجربه نمایند. بنابراین‌ می‌توان گفت که دستگاه‌های کش لس بانک ملت از قدرتمندترین و حرفه‌ای‌ترین سامانه‌های پرداخت غیر نقدی موجود در بازار هستند.  فروشندگان نیز‌ می‌توانند با اطمینان خاطر از امنیت بالای این دستگاه نسبت به خرید آن اقدام کنند. این دستگاه‌ می‌تواند تاثیر بسزایی در بهبود تجربه پرداخت مشتریان و عملکرد مالی فروشندگان داشته باشد. بنابراین خرید دستگاه کارت به کارت بانک ملت‌ می‌تواند انتخابی هوشمندانه باشد.

دستگاه کش لس

شرایط دریافت دستگاه‌های کش لس بانک ملت به چه صورت است؟

شرایط خرید دستگاه کش لس بانک ملت بسیار آسان است و کاربران‌ می‌توانند با در دست داشتن مدارک مورد نیاز و مراجعه به یکی از نمایندگی‌های ارائه دهنده این دستگاه‌ها و یکی از شعب بانک ملت نسبت به دریافت آن‌ها اقدام کنند. بنابراین اکثر افراد‌ می‌توانند درخواست سیستم پرداخت غیر نقدی ملت خود را ثبت نمایند. از جمله مدارک مورد نیاز برای دریافت دستگاه کش لس‌ می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • ارائه مدارک شناسایی (شناسنامه، کارت ملی و کپی آن‌ها)
  • ارائه سند و اجاره نامه محل نصب و راه اندازی دستگاه
  • افتتاح حساب در یکی از شعب بانک ملت
  • دریافت گواهی عدم سوء پیشینه
  • ارائه تاییدیه معتمدین محل
  • ضمانت سوئیچ بانکی

دستگاه کش لس بانک ملت چه امکاناتی دارد؟

دستگاه‌های پرداخت غیر نقدی بانک ملت مزایا و امکانات بسیاری دارد. از‌این‌رو خرید آن برای بسیاری از فروشگاه‌ها و کسب وکارها توصیه‌ می‌شود. از جمله امکانات این دستگاه‌ می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

·       سرعت بالا و کاربری ساده

کاربران با استفاده از دستگاه‌های کش لس‌ می‌توانند تراکنش‌های مالی خود را به راحتی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام دهند.

·       تسهیلات متنوع

این دستگاه‌ها دارای امکانات و خدمات متنوعی هستند که از جمله آن‌ها‌ می‌توان به پرداخت قبوض، خرید کارت شارژ، انتقال وجه و … اشاره نمود. با وجود این خدمات متنوع کاربران‌ می‌توانند تمامی نیازهای مالی خود را با استفاده از ابزار کنترل نمایند.

·       امنیت

سامانه‌های پرداخت غیر نقدی بانک ملت دارای امنیت فوق‌العاده‌ای هستند و کاملا اطلاعات مالی کاربران را محفوظ نگه‌ می‌دارند. در واقع بهره مندی از فناوری‌های رمزنگاری شده و احراز هویت کارتی موجب شده احتمال کلاهبرداری از آن به صفر برسد.

·       گزارش دهی

این دستگاه‌ها دارای امکان ردیابی و ثبت تراکنش‌ها هستند. ازاین‌رو مالکان کسب وکارها‌ می‌توانند به خوبی گزارشات مالی خود را ارزیابی و تحلیل نمایند.

قیمت دستگاه کارت به کارت بانک ملت با توجه به مزایای ذکر شده بسیار مناسب است و راهکاری مدرن و ایمن برای انجام انواع تراکنش‌های مالی محسوب‌ می‌شوند. در نتیجه‌ می‌توانند برای رستوران ها، فروشگاه ها، هتل‌ها و سایر مراکز فروش بسیار مفید و کاربردی باشند.

دستگاه کش لس

قیمت دستگاه کش لس بانک ملت چقدر است؟

با توجه به اینکه دستگاه‌های کش لس دارای مدل‌های مختلفی هستند و هر یک قابلیت‌ها و ویژگی‌های متفاوتی دارند نمی توان قیمت ثابتی برای آن‌ها اعلام نمود. البته لازم است که اشاره کنیم تمامی دستگاه‌های کش لس دارای عملکرد و خدمات یکسانی هستند، تنها از نظر ظاهری و قابلیت‌های استفاده با یکدیگر متفاوت بوده و این موضوع موجب اختلاف قیمت آن‌ها شده است.

در تعیین قیمت دستگاه کش لس بانک ملت فاکتورهای مختلفی نقش دارد که از جمله آن‌ها‌ می‌توان به جنس بدنه، داشتن پرینتر، وسایل جانبی مثل صفحه کلید، دوربین و نوع مانیتور اشاره نمود. این دستگاه‌های پرداخت غیر مستقیم بانک ملت با توجه به فناوری پیشرفته‌ای که در ساخت آن‌ها به کار رفته و امکانات مختلفی که دارند دارای قیمت مناسبی هستند و‌ می‌تواند مزایای بسیاری برای کسب وکار شما داشته باشند.

از آنجایی که دستگاه‌های کش لس قیمت بالایی دارند و دارای انواع مختلفی هستند که هر یک کاربرد خاصی دارند، باید مناسب‌ترین مدل را انتخاب و خریداری کنید. ازاین‌رو توصیه‌ می‌کنیم که پیش از خرید دستگاه کش لس حتما از کارشناسان مجرب نمایندگی‌های دستگاه‌های خودپرداز غیر نقدی مشاوره‌های لازم را دریافت کنید.

دستگاه‌های کش لس چه کاربردهایی دارند؟

دستگاه‌های کارت به کارت دارای کاربردهای مختلفی هستند که از جمله آن‌ها‌ می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • خدمات کارت به کارت
  • انتقال وجه کارت به شبا
  • انتقال وجه از کارت به شماره حساب
  • پرداخت قبوض
  • گزارش از ده گردش آخر
  • تغییر رمز اول و دوم
  • دریافت موجودی
  • پرداخت تسهیلات
  • خرید بلیط قطار، سینما، مترو
  • پرداخت عوارض خروج از کشور

دستگاه کش لس

سخن پایانی

با استقبال بی‌نظیری که از دستگاه‌های خودپرداز نقدی و غیر نقدی (کش لس) صورت گرفت، خیلی از بانک‌ها نسبت به ارائه دستگاه کش لس اقدام نمودند. دستگاه‌های کارت به کارت غیر نقدی بانک ملت در میان انواع این دستگاه‌ها از بهترین و ایمن‌ترین نوع محسوب‌ می‌شوند. برای خرید این دستگاه‌ها کاربران‌ می‌توانند به یکی از نمایندگی‌های ارائه دهنده دستگاه‌های کش لس مراجعه کنند.

از جمله این شرکت‌ها‌ می‌توان به تهران خودپرداز اشاره نمود. این مجموعه دستگاه‌های کش لس بانک ملت را به همراه پشتیبانی و خدمات پس از فروش ارائه‌ می‌دهد. محصولات ارائه شده توسط این شرکت مطابق با استانداردهای بین‌المللی تولید شده‌اند و کیفیت فوق‌العاده‌ای دارند. برای اطلاع از قیمت و خرید دستگاه کش لس بانک ملت و دریافت مشاوره‌های لازم از کارشناسان مجرب این مجموعه کافی است به وب‌سایت تهران خودپرداز مراجعه کنید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *