تبلیغات

تبلیغات

معرفی برند معتبر میکسر صدا + نکات کلیدی

mixerseda

میکسر صدا چیست ؟ 

میکسر صدا از ضروری ترین تجهیزات در زمینه صدابرداری لایو و استودیویی است که از آن برای ایجاد تغییرات بر روی صدا استفاده می شود. رکورد صدا، میکس، پردازش، مدیریت سیگنال‌ و اعمال افکت از جزئی ترین وظایفی است که یک میکسر انجام می‌دهد. میکسر بهرینگر  مجموعه‌ای از قابلیت‌ها و امکانات تخصصی را برای مهندسان صدا فراهم می‌کند. میکسر صدا در فضا های مختلفی، از جمله استودیوهای حرفه ای گرفته تا رسانه‌های صوتی و تصویری، مراکز تولید فیلم، سالن‌ های کنسرت، رستوران ها، باشگاه ها، فرودگاه ها، هیئت و اماکن مذهبی و… استفاده می شوند. 

تاریخچه مختصر کمپانی بهرینگر

بهرینگر یک شرکت تجهیزات صوتی است که توسط مهندس سوییسی به نام اولی بهرینگر در سال 1989 در ویلیش آلمان آن را تاسیس کرد.بهرینگر در سال 2007 در فهرست چهاردهمین کارخانه بزرگ آلات موسیقی قرار گرفت. بهرینگر گروهی متشکل از شرکت های بین المللی است که درحال حاضر مستقیما در 10 کشور بازار یابی می کند و شبکه فروش اینترنتی در 130 کشور دنیا را در اختیار دارد. این شرکت با آن که در اصل یک کارخانه آلمانی است، درحال حاضر محصولاتش در چین ساخته می شود.
مالک شرکت بهرینگر، شرکت Music Group، با ریاست اولی بهرینگر است که همچنین مالک شرکت های دیگری مانند مایداس، کلارک تکنیک، بوگرا و همچنین یوروتک (شرکت خدمات محصولات الکترونیکی) نیز هست. Music Group در ژوئن سال 2012 نیز مالک شرکت توربو ساند شد که سیستم های بلندگو حرفه ای را طراحی و تولید می کند و مالک آن قبلا شرکت Harman بود. 

از جمله محصولات بهرینگر در حوزه صدا می توان به انواع کنسول صدا، بلندگو، هدفون، میکروفن و … اشاره کرد. تولیدات بهرینگر به تجهیزات صوتی محدود نشده و انواع ساز و نیز لوازم روشنایی را در بر می گیرد. میکسر بهرینگر نیز در دو مدل اصلی آنالوگ و دیجیتال تولید می شود.در اواخر دهه 2000 میلادی، اولی بهرینگر اقدام به تاسیس یک هولدینگ به نام موزیک گروپ در فیلیپین کرد. این هولدینگ که بعدها به Music Tribe Global Brands تغییر نام داد، در دسامبر سال 2009 برندهای معتبر مایداس و کلارک تکنیک را خریداری کرد. تا سال 2015 این هولدینگ 13 شرکت فعال در عرصه صدا و موسیقی را گرد هم آورد، شامل: مـایـداس(Midas)، کلارک تکنیـک(Klark Teknik)، بهرینگر(Behringer)، بوگرا (Bugera)، یوروکام (Eurocom)، توربوسانـد(Turbosound)، تـی سـی الکتـرونیک(TC Electronic) و … . گرد هم آمدن این برندها تحت هولدینگ موزیک گروپ بر روی تولیدات آنها اثر گذاشت. برای مثال بهرینگر در سال 2011 میکسر دیجیتال بهرینگر X32 را معرفی کرد که در آن از پری آمپ مایداس و پردازشگر سیگنال کلارک تکنیک استفاده شده بود و توانست نگاه ها را به خود جلب کند. همچنین میکسر دیجیتال بهرینگر X32 موفق شد جوایز مختلفی را به دست آورد.

همچنین بخوانید  ثروت انبوه از چپ و راست به سمتم سرازیر شد

برای دریافت مشاوره خرید میکسر صدا چطور اقدام کنم ؟

شما میتونید برای دریافت مشاوره دقیق تر و تخصصی تر برای انتخاب میکسر صدا متناسب با نیاز و کاربری خود با کارشناسان فروشگاه صوت پلاس از طریق شماره تماس 05138655300 در ارتباط باشید، منتظر شما هستیم. 

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *