تبلیغات

تبلیغات

شما هم می توانید پولدار شوید

tonemahi2

اگر شناخت کافی از آرزوی خود نداشته باشید، اصلا نمی‌ توانید در مسیر آن قدم بگذارید و حرکتی نخواهید کرد. تصور کنید قصد رفتن به یک سفر را دارید اما مقصد خود را نمی‌ دانید و وارد جاده می‌ شوید. پیدا کردن رویا و هدف مانند لاستیک های یک ماشین هستند شما هر چقدر ماشین زیبا و پر قدرت و سرعتی داشته باشید بدون لاستیک نمی توانید حرکت کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا با حوزه های سودمند بیشتر آشنا شوید، با فعالیت گسترده و مستمر می توانید طعم خوش ثروت را بچشید.

تن ماهی چقدر باید بجوشد

یکی از سوالاتی که در میان افراد گیاهخوار رایج می باشد این است که تن ماهی چقدر باید بجوشد، افرادی که گیاهخوار هستند از خوردن هرگونه گوشت جانوری باید پرهیز کنند.

اما در لیست غذایی خود ماهی قزل آلا، میگو و سوشی نقش بسزایی دارد که تن ماهی، کنسرو شده انواع ماهیهای دریایی می باشد که از طرفدارن خاص افراد گیاه خوار هستند.

قبل یا بعد مصرف تن ماهی خربزه یا هندوانه نخورید که باعث حساسیت می شود و بیماریهای جدید به فرد منتقل می شود.

طبع تن ماهی به طوری است که با دیگر گوشتهای دیگر سازگاری ندارد و باعث دلپیجه و معده درد مصرف کننده می شود.

پولدار شوید

تشخیص طلا با وایتکس

بعد از تشخیص طلا با وایتکس بهتر می باشد که طلای خود را از سفید کننده خارج کنید و آن را زیر آب سرد گرفته و شستشو دهید پس از آن خشک کرده و مایع سفید کننده را دور بریزید چون ممکن است برای شما ایجاد خطر نماید.

لازم به ذکر می باشد که روشهای مختلفی برای تشخیص طلا وجود دارد که این یکی از بهترین روشها برای تشخیص طلا در منزل بوده است که خیالتان از بابت خرید خود راحت می شود.

بدین رو بهتر می باشد که از مراکز معتبری مایع سفید کننده را خریداری نمایید که هم کیفیت خوبی داشته باشد و هم به نسبت کیفیت خوبی که دارد از قیمت مناسبی نیز برخوردار باشد.

بهتر می باشد با دقت به طلا نگاه کرده چون ممکن است اتفاق خیلی ظریف بیافتد که شما متوجه نشوید پس حتما با دقت به ظرف و قطعه طلای خود نگاه کنید.

اگر در حال مشاهده به این قضیه پی برده اید که دارد حباب می زند یا اینکه تغییر رنگی اتفاق افتاده کاملا مشخص می باشد که طلای شما تقلبی است.

پولدار شوید

تست چگالی جیوه نقره ای

لازم به ذکر است تست چگالی جیوه  تقره ای با سرنگ خطرات خاص خود را نیز دارد و باید توجه داشته باشید که هنگام تست کردن آن با پوست دست شما برخورد نداشته باشد.

همچنین بخوانید  بهترین مکمل کودکان

جیوه در وسایل قدیمی منزل مانند تلویزیون، تلفن، باتری و لامپ های قدیمی یافت می شود و باید در نظر داشت با توجه به اینکه این ماده بسیار سمی می باشد، از هرگونه تماس مستقیم با آن اجتناب کرد و خصوصا اینکه باید این دستگاه ها را از دسترس کودکان دور نگاه داشت.

جیوه نقره ای ماده ای است که به شیشه نمی چسبد و تست چگالی آن نیز با وسایل آزمایشگاهی انجام می شود؛ این ماده دارای خاصیت انبساط سریع در بازه دمایی مشخص است و به همین دلیل از آن برای ساختن دماسنج، فشارسنج و هواسنج ها استفاده می شود.

البته باید ذکر شود علاوه بر دستگاه ها و تجهیزات قدیمی، امروزه نیز در وسایلی مانند لامپ های مهتابی و انواع باتری ها از این ماده استفاده می شود.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *