تبلیغات

تبلیغات

راهنمای خرید دستگاه حضور و غیاب بر اساس تعداد پرسنل

hoz-dcokala

دستگاه حضور و غیاب ابزاری برای نظارت دقیق بر ورود و خروج پرسنل در هر مجموعه ای است. استفاده از این دستگاه موجب جلوگیری از تقلب در هنگام تردد، مشاهده لحظه ای اطلاعات ورود و خروج پرسنل، امکان تعیین راحت تر حقوق و دستمزد پرسنل و شفاف سازی روابط میان کارمندان و مدیران می شود.

در حال حاضر به دلیل تنوع بالای دستگاه های حضور و غیاب، معیار های مختلفی برای خرید آن ها وجود دارد. یکی از معیار های مهم در هنگام خرید دستگاه حضور و غیاب، محاسبه و در نظر گرفتن تعداد پرسنل مجموعه است. با این اوصاف ما در این مقاله می خواهیم تا بیش تر به این موضوع بپردازیم و راهنمای جامعی را برای خرید دستگاه حضور و غیاب بر اساس تعداد پرسنل در اختیار کاربران قرار دهیم.

 

دستگاه حضور و غیاب

دستگاه حضور و غیاب برای زیر 20 پرسنل

مشتریان می توانند برای مجموعه های کوچک که کم تر از 20 پرسنل دارند، از دستگاه های حضور و غیاب ارزان و اقتصادی بهره ببرند. این دستگاه ها در انواع اثر انگشتی و موبایل محور به فروش می رسند که هرکدام سازکار مخصوص به خود را دارند. با استفاده از دستگاه های موبایل محور، پرسنل و کارمندان می توانند ورود خروج خود را به وسیله تلفن همراه ثبت کنند. از طرف دیگر، دستگاه های اثر انگشتی همانطور که از نام آن ها مشخص است، قادر به ثبت تردد افراد با اثر انگشت آن ها هستند.

دستگاه حضور و غیاب برای 20 تا 100 پرسنل

اغلب فروشگاه ها و شرکت های نه چندان بزرگ در این دسته قرار می گیرند. خوشبختانه در حال حاضر دستگاه های حضور و غیاب برای این مجموعه ها دارای تنوع بیش تری هستند و مشتریان به راحتی می توانند محصول مورد نظر خود را انتخاب و تهیه کنند. دستگاه های حضور و غیابی که برای مجموعه های 20 تا 100 پرسنل طراحی شده اند می توانند از قابلیت هایی نظیر تشخیص کارت، تشخیص چهره و اثر انگشت برخوردار باشند.

دستگاه حضور و غیاب دینگ مدل Infinity از محصولات با کیفیت و اقتصادی مناسب برای مجموعه هایی تا 100 پرسنل به شمار می رود که به دلیل اندازه کوچک، محیط نرم افزاری ساده، راه اندازی راحت و سریع، گزارشگیری روزانه و ماهانه از طریق اپلیکیشن، بلوتوث، وای فای و… بهترین گزینه برای این دسته از مجموعه ها به حساب می آید. این محصول در حال حاضر در حالت 5، 15، 30، 50، 70، و 100 کاربره ارائه و با یک سال گارانتی به دست مشتریان می رسد.

همچنین بخوانید  برای ثروتمند شدن محیطم را با پرتقال زرد تغییر دادم

دستگاه حضور و غیاب برای بیش از 100 پرسنل

مجموعه های بزرگی همچون کارخانه ها و شرکت ها که بیش از 100 پرسنل دارند می بایست از مدل های گران قیمت تر دستگاه های حضور و غیاب به منظور کنترل تردد کارمندان خود استفاده کنند. یکی از ملاک های مهم برای این دسته از مجموعه ها، آسان و سریع بودن فرآیند تشخیص هویت افراد در زمان ورود و خروج آن ها به وسیله دستگاه حضور و غیاب است. از این رو بهترین و مناسب ترین نوع دستگاه حضور و غیاب برای این شرکت ها، دستگاه هایی با قابلیت تشخیص چهره هستند که در کمترین زمان ممکن ورود و خروج پرسنل را ثبت می کنند و مانع از به هم ریختگی و ایجاد ترافیک می شوند.

دستگاه حضور و غیاب تایگر مدل T-38783 یکی از مدل های پیشرفته دستگاه حضور و غیاب کمپانی ایرانی تایگر است که علاوه بر قابلیت تشخیص اثر انگشت، از دوربین تشخیص چهره رنگی به منظور کنترل تردد پرسنل برخوردار می‌ باشد. از این رو مشتریان و خریداران این محصول می توانند 4000 اثر انگشت و 3000 چهره را ذخیره و ثبت کنند و تا 100000 تردد را کنترل نمایند. دستگاه حضور و غیاب تایگر دارای صفحه نمایش 4.3 اینچی و نرم افزاری اختصاصی با رابط کاربری آسان است که به وسیله آن ها می توان به راحتی بر عملکرد های دستگاه نظارت داشت.

از دیگر ویژگی های و قابلیت های دستگاه حضور و غیاب تایگر مدل T-38783 که موجب محبوبیت آن در میان مشتریان شده است می توان به مواردی همچون پردازنده سریع و قدرتمند، انتقال اطلاعات با پروتکل TCP/IP و USB Host، برخورداری از باتری پشتیبان برای ادامه فعالیت در مواقع ضروری و گارانتی 2 ساله و خدمات پس از فروش 10 ساله اشاره کرد.

 

دستگاه حضور و غیاب

کلام نهایی

همانطور که در این متن ذکر کردیم، تعداد پرسنل نقش مهمی در انتخاب دستگاه حضور و غیاب دارد و می بایست پیش از خرید این ابزار حتما به این مورد توجه کرد. متاسفانه بسیاری از مشتریان در هنگام خرید دستگاه حضور و غیاب بدون در نظر گرفتن تعداد تردد و ظرفیت دستگاه، اقدام به خرید این محصول می کنند و در نهایت متحمل ضرر و زیان های متعددی می شوند. ما در این مقاله سعی کردیم در کنار بررسی کامل این موضوع، به معرفی دو دستگاه حضور و غیاب محبوب نیز به منظور آشنایی بیش تر مشتریان با این محصول بپردازیم.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *