تبلیغات

تبلیغات

خرید تلویزیون ال جی C2 با بهترین قیمت

lg-c2-1

حتما همه ی شما عزیزان نام کمپانی قدرتمند و خوش نام ال جی به گوش تان خورده است ، که در چند دهه ی اخیر و بخصوص در سال 2021 ، در زمینه ی ساخت تلویزیون های هوشمند پیشرفت چشمگیری داشته است ، و روز به روز توانسته است با تولیدات جدید و بروز خود ، جایگاه ویژه ای در میان مخاطبان کسب کند .

این غول کره ای امسال هم با عرضه ی محصولات جدید خود به بازار های جهانی ، طرفداران خود را سوپرایز کرده است ، و دیگر رقبای خود را به چالشی عظیم دعوت کرده است . بر این اساس یکی از مباحث امروزی در بازار برای مشتریان ، خرید تلویزیون C2 lg می باشد ، که به گفته ی شرکت ال جی در کنفرانس بین المللی ، از بروز ترین فناوری ها و قابلیت های ویژه در آن استفاده شده است و همچنین از قیمت مناسب و به صرفه ای هم برخوردار است .

خرید تلویزیون ال جی C2

این سری از تلویزیون های OLED شرکت ال جی در نوع خود بی نظیر هستند ، چرا که از صفحه نمایشی با طراحی فوق العاده و در عین حال بسیار باریک استفاده می کنند . همچنین قاب یا فریم دور صفحه هم نسبت به مدل های سال های قبل بسیار کم شده است ، و همین موضوع سبب می شود تا شما در هنگام تماشای تلویزیون از هر زاویه ای ، دید گسترده ای داشته باشید و لبه های اضافی همیشه مزاحم ، دیگر در معرض دید قرار نداشته باشند .

در ادامه ی مطالب قصد داریم دیگر قابلیت های این تلویزیون شگفت انگیز را به طور کامل به شما همراهان گرامی معرفی کنیم ، تا در هنگام خرید این محصول ، هیچ شک و شبهه ای نداشته باشید .

 تجربه ی تصویری فراتر از قدرت بینایی شما

تلویزیون ال جی C2 از فناوری های پیشرفته ای در زمینه تصویر بهره می گیرد و توانسته است نمایشی خیره کننده را به اجرا بگذارد . نمایشگر های OLED این شرکت ، هر بار انتظار مخاطبان را به نحوی برآورده می کنند و به نوعی شما را در تنگنای وضوح و کیفیتی مثال زدنی قرار می دهند .

این تلویزیون از نظر سطح کیفی ، با مدل های قبلی خود ، در رده ی بالاتری قرار دارد . چرا که دیگر از نور پس زمینه ی قدیمی استفاده نمی کند و در عوض قابلیت جدید Pixel Level Dimming جایگزین آن شده است. تلویزیون هایی با این فناوری ، به هر پیکسل اجازه می دهند تا روشنایی خود را مستقل از سایر پیکسل های دیگر کنترل و به صورت متمایز و جدا از هم نمایش دهند .

خرید تلویزیون ال جی C2

بهره بردن از سطح کیفیت 4K از از مشخصات بارز این تلویزیون می باشد . حضور وضوح باورنکردنی فور کی بدان معناست که صحنه های واقعی به همان حالت خود و و کاملا واقع گرایانه نمایان می شوند ، به طوری که شما احساس می کنید درست در میان تصاویر و فیلم ها قرار دارید . پشتیبانی از فرمت های HDR از جمله HDR10  و HLG از دیگر قابلیت های تصویری این تلویزیون محبوب است .

فرمت نام آشنای دالبی ویژن هم که از نوع ارتقا یافته می باشد ، شرایط محیطی را در نظر گرفته و روشنایی آن را با توجه میزان نور اتاق تنظیم می کند . این بدین معناست که در هر شرایط محیطی تماشای تصاویر با این تلویزیون به بهترین شکل قابل رویت خواهد بود .

معرفی سیستم صوتی تلویزیون ال جی C2

عملکرد های صوتی در تلویزیون ال جی ، و بخصوص سری پرچمدار OLED ، بسیار حرفه ای و خیره کننده می باشد ، چرا که این تلویزیون از صدای خروجی 40 واتی بهره می گیرد . و از بلندگو های 2.2 کاناله استفاده می کند ، یعنی هر کدام 20 وات از خروجی صدا را تولید می کنند که این در نوع خود بی نظیر است . همچنین این سیستم صوتی به کمک فناوری دالبی اتموس ، صدایی فراگیر تر را در اختیار شما قرار می دهد ، شاید برایتان عجیب باشد ولی این ویژگی اصوات را به صورت کاملا سه بعدی پخش می کند .

خرید تلویزیون ال جی C2

 به علاوه تلویزیون C2 ال جی از طریق اتصال بی سیم توسط فناوری Bluetooth Surround Ready  می تواند خروجی صدای تلویزیون را افزایش دهد . برای استفاده از این قابلیت تنها کافیست ساندبار خود را به صورت بی سیم به TV متصل کنید و شنونده ی صوتی دلنشین باشید . مزیت قابل توجهی که این حالت دارد ، شما را از وصل کردن سیستم صوتی و یا ساندبار از طریق کابل باز می دارد و از انباشته شدن سیم در دور تلویزیون جلوگیری می کند ، در نتیجه با این وجود سادگی و مدرن بودن تلویزیون شما برای همیشه حفظ خواهد شد .

سیستم عامل انحصاری شرکت ال جی

استفاده از سیستم عامل هوشمند WebOS  ، این تلویزیون را به یک پلتفرم زیبا و کاربردی تبدیل کرده است. به طوری که شما همزمان می توانید فیلم ها و سریال های خود را توسط این رابط کاربری جستجو کنید و به تماشای آن بنشینید . اولد C2 ال جی همچنین به لطف پردازنده قدرتمند  α 9 Gen 5، از الگوریتم های پیشرفته ای برای تجزیه و تحلیل محتوا استفاده می کند ، و کیفیت تصویر را تا مطلوب ترین حالت خود ارتقا داده است .

خرید تلویزیون ال جی C2

علاوه بر این هوش مصنوعی LG ThinQ Al پشتیبانی از دستیار های صوتی آمازون و الکسا را امکان پذیر می کند ، شما از این طریق می توانید در عرض چند ثانیه به هرآنچه از تلویزیون خود می خواهید برسید . قابلیت های گیمینگ و سازگاری تلویزیون با FreeSyn  وG-Sync  هم می تواند خبر خوشحال کننده ای برای گیمرها و کسانی که به بازی های ویدیوی علاقه دارند باشد . پشتیبانی از این حالت ها ، به سرعت و حرکت شما در بازی کمک نموده و تنظیمات خاصی را در هنگام تجربه بازی فعال می کند ، تا شما حسی متفاوت از بازی کردن را در کنار دوستان خود تجربه کنید .

ریموت کنترل این تلویزیون هم مثل یک چوب جادویی عمل می کند ، که با طراحی خاص و ارگونومیکی که دارد دسترسی یکپارچه و آسانی را برای دستیابی به محتوای مورد علاقه شما فراهم می کند . پس دیگر خبری از دکمه های فراوان و بی استفاده بر روی کنترل نیست ، بلکه می توانید آن را همانند ماوس کامپیوتر فرض کنید ، و بیشتر کار های خود را با آن انجام دهید .

این اولد همچنین با بهره گیری از درگاه های ارتباطی موثر مانند HDMI و USB ، دسترسی سریعی را به مخاطب می دهد تا بتواند به راحتی هر چه تمام تر وسایل جانبی مختلف را به تلویزیون خود متصل کند .

سخن پایانی

ال جی قطع به یقین یکی از قدرتمند ترین شرکت های تولید کننده ی لوازم خانگی و علی الخصوص تلویزیون های هوشمند در جهان به شمار می رود ، که این مطلب در سال های اخیر برای بسیاری از ما به اثبات رسیده است . پس اگر از آن دسته افرادی هستید که خواستار محصولات اورجینال هستند ، درنگ نکنید و تلویزیون ال جی C2 را در لیست لوازم خانگی خود قرار دهید .

شما می توانید این تلویزیون را با قیمتی مناسب از فروشگاه اینترنتی ممتاز کالا خریداری کنید و از 2 سال گارانتی معتبر شرکتی و 5 سال خدمات پس از فروش بهره مند شوید . از مزایای خرید از فروشگاه اینترنتی ما تحویل سریع درب منزل است که بعد از تست و سلامت محصول می توانید هزینه ی آن را پرداخت کنید . همچنین می توانید برای اطلاع از قیمت تلویزیون در بانه و ثبت سفارش ، علاوه بر کلیک بر روی لینک مورد نظر ، از طریق راه های ارتباطی موجود در پایین صفحه هم با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید .

شماره تماس : 09186663742

اینستاگرام ممتاز کالا : @momtazkal

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *