تبلیغات

تبلیغات

دوربین مداربسته داهوا

dahua1

دوربین مداربسته داهوا یکی از معروف ترین انواع دوربین های مداربسته در بازار جهانی سیستم های نظارتی اللخصوص در ایران است. در میان متقاضیان سیستم های نظارتی هر بار که صحبت از کیفیت و کارایی به صورت هم زمان به میان می آید، نام داهوا میدرخشد. تنوع محصولات تولید شده توسط این برند بسیار زیاد است و تقریبا تمامی مدل های دوربین مداربسته را تولید میکنند از جمله دوربین مداربسته داهوا تحت شبکه، دام، بولت و…. اصلی ترین شعار داهوا همواره این بوده است که، کیفیت، کارایی و پشتیبانی از تکنولوژی های روز دنیا همه و همه را در دوربین مدار بسته داهوا هم زمان تجربه خواهید کرد. این شرکت در سال 2002 تاسیس شد و در سال 2006 اقدام به تولید انواع دوربین های مداربسته نمود. داهوا موفق شد به یکی از بهترین شرکت های تولید کننده تجهیزات نظارتی در جهان در لیست 10 شرکت برتر قرار بگیرد. این روزها با در نظرگرفتن نیاز روز افزونی که بشریت به سیستم های نظارتی پیدا کرده است، شرکت های متعددی در تلاش هستند که دوربین مداربسته تولید کنند. اما کیفیت دوربین های برند داهوا همواره در جهان حرف اول را زده است.

آشنایی با شرکت تولید کننده دوربین مداربسته داهوا

دوربین مداربسته داهوا

شرکت داهوا تکنالوجی در شهر گوانژو کشور چین در سال 2002 تاسیس شده است. این شرکت بیش از 15 سال سابقه ی کاری  درزمینه تولید و توسعه تمامی فناوری های امنیتی داشته و نتیجه این فعالیت های درخشان دسترسی به تکنولوژی های جدیدی در ساخت دوربین مداربسته داهوا شده است. این شرکت هم از لحاظ سخت افزاری و هم در زمینه ی نرم افزاری افتخار آفرینی کرده و توانسته است تا بهترین تجربه کاربری را برای مشتریان خود به ارمغان بیاورد. داهوا در ابتدای مسیر کارخود را با تولید دوربین مداربسته داهوا و DVR های 8 کانال Real-time آغاز کرده و بعد از گذشت تنها 12 ماه توانست دستگاههای 16 کانال Real-time را تولید کند. داهوا تکنالوجی اکنون بیش از 90 نمایندگی در سرتاسر جهان دارد و آن را مدیون هوشمندی است که در سال 2006 به خرج داد، چراکه در سال 2006 تغییر ساختار داده و در تمام زمینه های حفاظتی تولید دوربین مداربسته داهوا وارد شده است.

در ادامه به بررسی مزایا و معایب انواع دوربین های مداربسته تولید برند داهوا خواهیم پرداخت.

مزایای دوربین مداربسته داهوا

دوربین مداربسته داهوا

● اغلب محصولات دوربین مداربسته داهوا تصاویر بسیار با کیفیتی ارائه می دهند.

● بیشتر دوربین های این برند مجهز به تکنولوژی شمارش افراد هستند.

همچنین بخوانید  بهترین دوربین گوشی های 2019 : کدام گوشی بهترین عکس ها را ثبت می کند

● دوربین مدار بسته داهوا قابلیت تنظیم نور محیط را دارد

● تعین دمای محیط

● قابلیت ردیابی حرکت افراد

● محصولات دوربین مداربسته داهوا بسیار متنوع هستند

● مشخص بودن رنج قیمت

● ارسال پیغام هشدار توسط دوربین مداربسته داهوا  برای مالک

 

معایب دوربین مداربسته داهوا

● پشتیبانی نشدن در برخی از کشورها

● قیمت دوربین مدار بسته داهوا کمی بیشتر از سایر دوربین ها است.

 

قیمت دوربین مداربسته

همانطور که بالاتر نیزدر بخش معایب دوربین مداربسته داهوا عنوان کردیم قیمت این دوربین ها کمی بالاتر از سایر دوربین های موجود در بازار است. البته اگر بتوان نام این را یک نقص و ایراد تلقی کرد. زیرا قیمت تمامی پارت نامبر های این دوربین های کاملا توسط شرکت داهوا اعلام میشود  و کسی نمیتواند به اصطلاح سر شما را کلاه گذاشته و قیمتی بالاتر از آنچه که واقعا است دوربین مداربسته داهوا را به شما بفروشد از طرفی داهوا قیمت خود را بر اساس قابلیت ها و ویژگی هایی که دارد مشخص می کند و این موضوع کمک میکند تا شما با در نظر گرفتن آن چیزی که نیاز دارید و متناسب با بودجه خود خرید کنید.

 به طور مثال، دوربینی که برای منزل شخصیتان و مراقبت از کودکتان و پرستارش در ساعاتی که در منزل نیستید نیاز دارید، با دوربینی که برای نظارت بر کار کارکنان یک شرکت نیاز است کاملا متفاوت است و داهوا برای هرکدام از این محیط ها یک پیشنهاد خاصی از دوربین مداربسته داهوا دارد که قیمت تمام شده دوربینتان را تغییر میدهد. اما آیا این تمام آن چیزی است که قیمت دوربین شما را مشخص میکند؟ خیر مورد دیگری که حتما باید هنگام خرید دوربین مداربسته داهوا در نظر بگیرید، این است که حتما از نمایندگی های معتبر داهوا خرید خود را انجام دهید. چرا که خرید محصولات داهوا از نمایندگی این موضوع را تضمین میکند که قرار است دوربین اصل با قیمت واقعی که در سایت اصلی داهوا تعریف شده است، بخرید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *