تبلیغات

تبلیغات

دانلود ترانزیشن برای پریمیر – پروژه آماده پریمیر اسلایدشو

transition

دانلود ترانزیشن برای پریمیر : قبل از هر چیزی لازمه بگیم که پریمیر چیست ؟ شاید خیلی از شماها با پریمیر آشنا باشید و تو این زمینه خیلی هم حرفه ای تدوین کنید ولی اجازه بدید یکم در مورد پریمیر برای کسانی که با پریمیر آشنایی ندارند صحبت کنیم. پریمیر چیست؟ پریمیر، یک برنامه ی نرم افزاری برای سیستم کامپیوتر یا لپ تاپ است. این نرم افزار خفن بر روی سیستمهایی با قابلیت ویندوز و os mac نصب میگردد. وظیفه ی پریمیر ویرایش فایلهای ویدیوئی، به همراه دهها افکت مدرن و جذاب باکیفیت است. انواع متدها و مدلهای ترنزیشن هم درون این برنامه پر کاربرد وجود دارد که شما میتوانید به بهترین روش از قابلیت های ترانزیشن بهره مند شوید.

دانلود افکت های آماده پریمیر

حالا در حد خیلی ابتدایی و ریز با نرم افزار پریمیر آشنا شدید و دونستید که پریمیر برای ویرایش و ادیت فیلم و کلیپ است، بزارید در مورد ترانزیشن هم یه صحبتی داشته باشیم و در آخر منبعی بی پایان دانلود ترانزیشن برای پریمیر  و دانلود افکت های آماده پریمیر رو بهتون معرفی کنم.

ترانزیشن در پریمیر

واژه ی ترانزیشن، درواقع به معنی انتقال میباشد. ما میخواهیم قبل از هر توضیحی در مورد این تکنیک، اطلاعاتی کافی را با شما در مورد ترنزیشن و آپشنهای متفاوتش در میان بگذاریم, بعد معرف کاربردهای این فن شگفت انگیز در نرم افزارهای پر کاربرد خواهیم شد. ترنزیشن در ویدیو به فرد ویرایشگر، این امکان را میدهد که انتقال صحنه ها و پیوند زدن آنها را با استفاده از نمایه و افکتهای خاص در قالب تبادل ارتباط، بسیار لذت بخشتر برای بیننده جلوه دهد.

ترانزیشن

ترانزیشن ، یک قابلیت کاربردی بسیار خفن است، که درمرحلهای از کار انجام میگیرد. استفاده از این تکنیک شگفت انگیز در ویرایش ویدئو و هنگام تولید فیلم در لیول پست پروداکشن، قابل اجرا است. این انتقال به وسیله ی ویرایشگر فیلم انجام میشود. زمانی که کاربر ترنزیشن بخواهد تغییر در ویدئو ایجاد کند میگوییم: سازنده کار از افکت بهره برده است؛ برای مثال کاربر صحنه A را کات کرده و به صحنه ی B پیوند میزند و این امر باعث میشود تبادل رابطه میان صحنه و بیننده افزایش پیدا کند.  ویرایشگر میتواند به دلخواه تایم کات میان دو صحنه را ویرایش یا پیوند دهد، که بعضی وقتها از نمایه و افکت نیز استفاده میکنند.

ترانزیشن پریمیر

این تفاسیر بیشتر برای کسانی بود که کاربرد ترانزیش را نمی دونستند. هرچند که این تفاسیر برای تدوین کاران عزیز خیلی ابتدایی و ساده بود. الان سوالی که پیس میاد که این ترانزیشن ها را در کجا بکار ببریم و استفاده از ترانزیشن به چه نحوی است؟ در نرم افزار های ویرایش فیلم که باحال ترین آنها میتوان پریمیر، فاینال کات، داوینچی ریزالو و افترافکت و … را نام برد. در هر یک از این نرم افزار ها قابلیت استفاده از ترانزیشن برای شما فراهم است. اما پر کاربرد ترین و پرطرفدار ترین نرم افزار در این زمینه همانطور که در بالا هم اشاره شد پریمیر است که در این جا منبعی برای دانلود ترانزیشن برای پریمیر را بهتون معرفی میکنم. وبسایت ادوبیش که در طی فعالیتی که تا کنون داشته توانسته نظر خیلی از تدوینگران کشور رو به خود جلب کند و توجه جلب کردن هم بی دلیل نیست. کافیه شما هم به این وبسایت سر بزنید و خودتون هم متوجه این قضیه می شوید.

همچنین بخوانید  بهترین دوره طراحی سایت حضوری با اعطای مدرک بین المللی قابل ترجمه!

دانلود ترانزیشن برای پریمیر

بگذریم . وارد سایت ادوبیش شده و با به پروژه آماده پریمیر در منو و یا با سرچ پروژه آماده پریمیر در گوگل وارد بخش قالب های اماده پریمیر شده و در آنجا به زیر منو ی دانلود ترانزیشن برای پریمیر مراجعه کنید و صدها پک ترانزیشن، ترانزیشن ها روز، ترانزیشن های کاربردی را خواهید دید که با ثبت نام در سایت میتوانید تک تک اونا رو دانلود کنید و در استفاده کنید ازشون. این یه تبلیغ برای ادوبیش نیست بلکه برطرف کردن یک نیاز برای تدوینگران است.

علاوه بر دانلود ترانزیشن برای پریمیر در ادوبیش پروژه های بسیاری در دسته های گوناگوم وجود دارد که یکی از پرکاربرد ترین آنها پروژه آماده پریمیر اسلایدشو هست.

ترانزیشن

پروژه آماده پریمیر اسلایدشو

از پروژه آماده پریمیر اسلایدشو بیشتر در فیلم های عروسی استفاده میشود و همینطور در ساختن آلبوم های عکس دیجیتالی و در بسیار از پروژه های تبلیغاتی که یک محصول را معرفی میکنند که این محصول در زمان کم اطلاعات زیادی را در اختیار مشتریان قرار میدهد. در برخی تیزر های تبلیغاتی در برنامه اینستاگرام ، و تیزر هایی که در اکثر مغازه ها دیده میشود کاربرد دارد. خالی از لطف نیست که جدا از پروژه آماده پریمیر اسلایدشو و ترانزیشن پریمیر از دانلود افکت های آماده پریمیر رو بگیم:

امروزه با پیشرفت زیادی که در عصر دیجیتال مخصوصا فضاهای مجازی شکل گرفته است و همچنین روی آوردن مردم به این فضا ها حدودا همه ی فعالیت های انسان ها در این فضا رخ میدهد و ثبت می شود. یکی از جذاب ترین و محبوب ترین برنامه های فضای مجازی اینستاگرام است. این برنامه هم برای کسانی که بیزینسی دارند مناسب است و هم برای افراد عادی جذاب میباشد و مورد استفاده زیادی قرار میگیرد. ولی در همان ابتدا کار برنامه اینستاگرام دچاره مشکلاتی بود که یکی از این مشکلات تنظیم نشدن عکس و فیلم روی قالب بود، البته  ه در چند آپدیت در برنامه اینستاگرام سعی کردن به طور مستقل این مشکلات ها را رفع کنند. از اینا بگذریم داخل ادوبیش یه عالمه از پروژه های آماده اینستاگرام برای طراحی پست و استوری وجود دارد که با استفاده از آن ها خودتون رو از لحاظ محتوایی با بقیه پیج ها و رقبای خود متمایز کنید.

 با ادوبیش حرفه ای تدوین کنید….  adobish.com

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *