تبلیغات

تبلیغات

خرید آنلاین انواع کتاب درسی و دانشگاهی

ketabdarsi3

امروزه با افزایش منابع کتب درسی، بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان به دنبال بهترین سایت و منبع برای خرید کتاب های خود هستند. بسیاری از برندهای معروف در زمینه تولید کتاب های درسی فعال هستند و دائماً کتاب های جدید تولید و منتشر می کنند، اما کمتر مرجعی وجود دارد که بتواند این کتاب ها را به صورت کامل و پویا در اختیار دانش آموزان قرار دهد.

کتاب گالری با ارسال کتاب و ارتباط مستقیم با بزرگترین انتشارات کشور در تمامی زمینه ها در اسرع وقت کتاب های مورد علاقه شما را در اختیار شما قرار می دهد.

مجموعه ما طی قراردادی با جامع ترین شبکه توزیع کتاب، هزاران سفارش کتاب در زمینه های مختلف را با ارسال کتاب برای مشتریان گرامی در کمترین زمان ممکن انجام می دهد.

انواع کتاب درسی

خرید انواع کتاب

گالری بانک کتاب با  سال ها سابقه فعال ترین گروه در بخش فروش کتاب است که قوی ترین تیم پشتیبانی و بانک کتاب را دارد. کتاب های مقطع کارشناسی، راهنمایی، راهنمایی، پیش دانشگاهی، کتاب های درسی، کتاب های زبان و کتاب های مختلف می تواند نیاز مصرف کنندگان به خرید کتاب به میزان قابل توجهی برطرف کند.

مصرف کنندگان دیگر مجبور نیستند برای خرید کتاب در تهران یا شهرستان ها به صورت حضوری سفر کنند، با کمترین قیمت و در کمترین زمان، کاربران از خرید آنلاین کتاب از سایت گالری کتاب با تخفیف های ویژه لذت می برند.

همکاران ما پس از خرید آنلاین کتاب توسط شما تلاش میکنند سفارش را در کمترین زمان ممکن ارسال کنند تا بتوانیم زمان خرید کتاب از طریق سایت را به میزان قابل توجهی کاهش دهیم.

انواع کتاب درسی

یکی از بهترین راه های خرید کتاب خرید تلفنی کتاب و پرداخت هزینه آن در زمان تحویل است، یعنی افراد می توانند با یک تماس ساده کتاب خود را برای خرید  به مشاوران فروش ارائه دهند یا حتی بدون نام کتاب کافی است بگویند در چه زمینه ای و در چه رشته ای مد نظرشان است.

مشاوران فروش کتاب که به جرات بهترین در ایرانن به ارائه اطلاعات زیادی در مورد کتاب کمک می کنند و در صورت موافقت کاربر و درخواست این کتاب ها به آدرس پستی کاربر ارسال می شود.

یکی دیگر از مزایای خرید تلفنی کتاب این است که کتاب خریداری شده سریعتر برای آنها ارسال می شود و می توانند کتاب را خیلی سریع دریافت کنند.

به دلیل حجم بالای عنوان کتاب، ممکن است برخی از کتاب ها در حال حاضر در سایت آپلود نشوند، بنابراین نگران نباشید. برای تهیه و ارسال کتاب مورد نظرتان فقط با شماره 02166400030 تماس بگیرید.

همچنین بخوانید  راهنمای خرید گوشی موبایل

از دیگر مزایای فروشگاه اینترنتی کتاب خرید و پرداخت درب منزل می باشد

مجموعه کتاب گالری

مجموعه کتاب گالری در نهایت تلاش خود با سابقه عالی و کادری مجرب تمام تلاش خود را کرده است تا در کمترین زمان ممکن و با قیمت مناسب کتاب ها به دست خوانندگان عزیز برساند.

امکان خرید اینترنتی انواع کتاب های درسی زبان و عمومی و همچنین فروش اینترنتی نرم افزارهای مهندسی، دی وی دی های آموزشی، انواع لوازم التحریر و مطالب مرتبط و همچنین کتب دینی وجود دارد.

توجه داشته باشید که خرید کتاب از سایت ما سریعترین و ارزانترین راه برای دریافت فوری کتاب است و به نفع شما سعی کرده ایم انواع مختلفی کتاب از انتشارات کارنامه کتاب گردآوری و برای خرید یکجا در اختیار شما قرار دهیم.

مشتری گرامی برای خرید آنلاین کتاب از فروشگاه کتاب گالری ابتدا باید عضو شده و به محض انتخاب سفارش هزینه سفارش خود را به صورت آنلاین از طریق درگاه های پرداخت بانکی پرداخت نمایید.

انواع کتاب درسی

گالری کتاب یک وب سایت پیشرو در این زمینه است که فرصت های زیادی را برای خرید آنلاین کتاب در اختیار افراد قرار می دهد و بستری ایده آل برای خرید کتاب های کنکور با تخفیف است. این گروه با افزودن امکانات مختلف از جمله معرفی، بررسی و مقایسه کتب درسی، منابع عالی کنکور، تخفیف های جذاب و ارسال، موفق شده است فضای خرید مناسبی را برای دانش آموزان فراهم کند.

در سال های اخیر رقابت در کنکور بسیار نزدیک شده است و کسانی که به بهترین منابع دسترسی دارند و می توانند عمیق و با منابع مناسب مطالعه کنند در این آزمون موفق می شوند. سایت گالری کتاب کنکور با ارائه بزرگترین و غنی ترین منبع کنکور از دبستان تا کنکور توانسته است نیاز دانش آموزان را برطرف کند.

کتاب ها برای قرن ها منبع مهم سرگرمی بشر بوده اند. خوانندگان در سراسر جهان ساعت های بی شماری را صرف مطالعه  به روز ماندن در دنیای جدید و منحصر به فرد می کنند و در کلمات و صفحات کتاب های مختلف گم می شوند.

در حالی که همه کتاب‌ها به روش‌های مختلف خوانندگان را تحت تأثیر قرار می‌دهند، تاریخ نشان داده است که برخی از کتاب‌ها راهی برای دسترسی و تأثیرگذاری بر گروه‌های بزرگی از مردم دارند تا برای همیشه تغییر کنند.

این کتاب ها می توانند دانش، الهام و کشف را در زمینه های مختلف به اشتراک بگذارند. آنها طرز تفکر ما را آموزش می دهند، الهام می بخشند و تغییر می دهند. گاهی این کتاب ها آنقدر مهم و مفید هستند که به پیشرفت جهان و مردم آن کمک می کنند.

همچنین بخوانید  مزایای استفاده از شماره شبا برای انتقال وجه

افراد مختلف در مورد کتاب ترجیحات متفاوتی دارند و کتاب هایی را که بهتر می شناسند توصیه می کنند. چه کتاب داستانی و چه غیرداستانی، معتقدیم برای اینکه به عنوان یک کتاب خوب معرفی شود باید ویژگی های ضروری و ویژه ای داشته باشد.

انتشارات اتود یکی از ده ها انتشاراتی هستند که کتاب گالری با آنها همکاری میکند. اولین مزیت یک کتاب خوب استفاده خوب از زبان نویسنده است این همان چیزی است که خواننده را برای ادامه کار تشویق می کند.کتابی با جملات گرامری صحیح و همچنین مکالمه بین شخصیت ها کتاب بسیار خوب و موثر است.

زمانی که احساسات شخصیت ها به دلیل زیبایی لحن که از زبان نویسنده در آن استفاده شده است، به عنوان یک خواننده راضی کننده است. این طبیعت انسان است که از فریب اجتناب کند و صادقانه عشق بورزد، بنابراین نویسندگان باید واقعاً مراقب هدف خود باشند.

 چه در حال نوشتن یک کتاب داستانی باشید یا نه، همیشه برای نویسنده مهم است که راه‌های خلاقانه‌ای برای هشدار دادن به خواننده بیابد. لحظه ای که خوانندگان با شخصیت هایی روبرو می شوند که غیرواقعی به نظر می رسند، احتمالاً آنها را فراموش می کنند زیرا در واقعیت می دانند که هیچ کس نمی تواند کامل باشد.

 بنابراین، بسیار مناسب است که شخصیت های شما، به خصوص ستاره ها یا قهرمانان آنها، نقص هایی داشته باشند، زیرا این باعث می شود آنها واقعی به نظر برسند. همیشه باید به یاد داشته باشید که دارید یک داستان تعریف می کنید و هر داستان خوب زمینه ای دارد که شامل یک بازه زمانی است.

 این بدان معناست که وقتی داستان خود را تعریف می کنید، همیشه باید مطمئن شوید که کتاب خوان شما حس خوبی دارد و در داستان گم نشود و بتواند بازگو کند که بین رویدادها چقدر زمان گذشته است یا بگوید چقدر طول می کشد.  اگر به تمام کتاب‌هایی که موفق شده‌اند و در فهرست خوانندگان شما قرار گرفته‌اند نگاه کنید، می‌بینید که آن‌ها این ویژگی‌ها را دارند.

آدرس: تهران، خیابان انقلاب، خیابان ۱۲ فروردین، کوچه نوروز، پلاک ۵ واحد ۲

تلفن: ۰۲۱۶۶۹۶۰۳۰۸  –  ۰۲۱۶۶۴۰۰۰۳۰  ایمیل: info@ketabgallery.com

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *