تبلیغات

تبلیغات

بهترین UPS برای مودم و روتر های Wi-Fi

Best-UPS

در این مقاله از سایت تک تیپ قصد داریم تا بهترین UPS برای مودم و روتر های Wi-Fi را معرفی کنیم تا در محل هایی که فاقد برق می باشد بتوانید از مودم وای فای خود بهره ببرید.

UPS های مودم ، باتری های سیاری هستند که می توانند در زمان قطعی برق که در این روز ها به شدت اتفاق می افتد ، برای داشتن اینترنت برای محل کار و  منزل مناسب باشند.

در تابستان قطی برق باعث قطع دسترسی به اینترنت می شود اما اگر این وسیله را تهیه کنید دچار این مشکل نخواهید شد و UPS برای روتر یا مودم Wi-Fi این مشکل را حل می کند و به شما امکان می دهد بدون وقفه به کار خود ادامه دهید.

می توانید یک UPS معمولی برای تغذیه سایر ابزارها مانند روترها ، بلندگوهای هوشمند و دوربین های امنیتی سیمی تهیه کنید. هدف نهایی یکسان است – داشتن برق بدون وقفه در هنگام قطع برق کوتاه.

در اینجا چند توصیه برای بهترین UPS روترها و مودم های Wi-Fi آورده شده است: تنها چیزی که باید به خاطر داشته باشید این است که ورودی های قدرت روتر / مودم خود را با UPS خود مطابقت دهید. به این صورت که حتما باید جریان برق ورودی مودم با جریان خروجی یو پی اس برابر باشد.

بهترین یو پی اس برای مودم

برای انتخاب بهترین یو پی اس برای مودم باید به چند نکته توجه داشته باشید اول اینکه چند ساعت قطعی برق دارید و یا می خواهید از آن استفاده کنید و دوم بودجه شما چقدر است.

1- مینی یو پی اس Shanqiu

مینی یو پی اس Shanqiu

این مدل ارزان ترین و بهترین UPS برای مودم می باشد و یکی از مزایای اصلی مینی یو پی اس Shanqiu اندازه آن است. اندازه آن تقریباً شبیه یک روتر Wi-Fi است و اگر این دو ابزار را در کنار هم نگه دارید ، اشکالی ندارد. دارای باتری 10000 میلی آمپر ساعتی است که می تواند چندین ساعت دوام بیاورد. دارای یک ورودی و چهار خروجی ، شامل یک پورت US 5V و سه خروجی DC.

بهترین قسمت این است که این مینی یو پی اس سبک است و می توانید به راحتی آن را با استفاده از Velcro یا برخی از پایه های سبک وصل کنید. علاوه بر این ، برخی از اقدامات ایمنی مانند خاموش شدن محافظت در برابر دما بیش از حد را شامل می شود.

تا کنون ، نظرات مثبت بسیاری از پایگاه کاربران خود دریافت کرده است و کاربران از پشتیبانی مشتری و قیمت مقرون به صرفه آن را دوست دارند. یکی دیگر از ویژگی های خوب این UPS این است که می توان از آن به عنوان پاور بانک نیز استفاده کرد.

همچنین بخوانید  جیمیل آرشیو (بایگانی جیمیل) چیست و در چه مواردی از آن استفاده می شود؟

ویژگی های Shanqiu Store Mini UPS

  • ظرفیت : 10000 میلی آمپر ساعت
  • خروجی: جریانهای کمتر از 1 x US 5V ، 1 x DC 5V ، 1 x DC 9V ، 1 x DC 12V ، 2A را پشتیبانی می کند.

قیمت این دستگاه حدود 50 دلار می باشد که با احتساب دلار 27000 تومانی قیمت حدود 1350 تومان خواهد داشت.

2- مینی یو پی اس TalentCell

مینی یو پی اس TalentCell

مینی UPS دیگری که برای روترها و مودم ها مناسب است برند TalentCell است. ترکیبی از یک جفت پورت ، با دو خروجی US برابر با 5V / 2A است. علاوه بر این ، باتری 27000 میلی آمپر ساعتی آن برای کارکرد مودم به مدت 2-3 ساعت کافی است.

در این یو پی اس پورت های ورودی و خروجی به خوبی فاصله دارند و اتصال کابل ها را آسان می کند.

در حالی که به خوبی به عنوان منبع تغذیه پشتیبان عمل می کند ، اما به خصوص با توجه به قیمت ، دوام چندانی ندارد. علاوه بر این ، هیچ محافظ حرارتی ندارد ، که کمی خطر را افزایش می دهد. با این حال ، از طرف دیگر ، دارای حفاظت بیش از حد و تخلیه بیش از حد است.

ویژگی های TalentCell Mini UPS

  • ظرفیت: 27000 میلی آمپر ساعت
  • سوکت های خروجی : 4 x 12 V DC ، 1 x 9 V DC ، 2 x US 5 V

3- یو پی اس CyberPower EC550G

یو پی اس CyberPower EC550G

اگر دستگاهی غیر از روتر و مودم دارید ، CyberPower EC550GUPS را امتحان کنید. با ظرفیت 550VA ، با توجه به اندازه و قدرت آن نسبتاً مقرون به صرفه است. مهمترین ویژگی آن باتری قابل تعویض است. 8 پورت وجود دارد که 4 عدد از آنها برای پشتیبان گیری از باتری است. بقیه خروجی های ساده محافظت در برابر ضربه هستند. این UPS می تواند تا 526 ژول را جذب کند.

اگرچه منطقه نصب بزرگ است ، اما مزیت بزرگی است زیرا می توان آن را روی دیوار نصب کرد.

این UPS با ظرفیت 550VA به حدود 8 ساعت زمان شارژ نیاز دارد. خروجی بستگی به تعداد و نوع دستگاه های متصل دارد. بر این اساس ، می توان انتظار داشت که UPS تا دو روتر و یک مودم را به مدت 90 دقیقه تغذیه کند.

ویژگی ها

  • قدرت: 550 ولت
  • خروجی ها: 4 خروجی پشتیبان باتری ، 4 خروجی محافظت در برابر افزایش جریان

قیمت این دستگاه مرقون به صرفه که برای تجهیزات دیگر ، غیر از مودم هم می توان از آن ها استفاده کرد بسته به ویژگی ها و آپشن های آن از 64 دلار تا 144 دلار متغیر است.

همچنین بخوانید  نحوه استفاده و راه اندازی vpn سرور با OpenVpn و ویندوز 10

4- APC UPS Back-UPS Connect

APC UPS Back-UPS Connect

این دستگاه شاید بهترین UPS برای مودم باشد و اگر برای روتر و مودم خود به دنبال یک UPS با برند معروف هستید ، APCCP12142LI را توصیه می کنیم. یک باتری 19500 میلی آمپر ساعتی آن را تغذیه می کند و می تواند تا 12 ساعت انرژی پشتیبان تهیه کند. با این حال ، همانطور که در بالا ذکر شد ، زمان پشتیبان گیری به وات محصول متصل بستگی دارد. با این حال ، خوشبختانه اکثر کاربران این UPS روتر را بیش از 10 ساعت دوام می آورند اگر فقط به روتر متصل شوند.

این یک UPS روتر اختصاصی است و فقط یک خروجی دارد. در واقع ، APC لیستی از روترهای پشتیبانی شده ، از جمله روترهایی مانند TP-Link ، Linksys و Netgear را ذکر می کند.

با این وجود ، کوچک و جمع و جور است و احتمالاً یکی از بهترین ویژگی ها است. این باعث می شود که بتوانید در کنار روتر یا روی میز کار خود ذخیره کنید. همچنین دارای تعدادی حفاظت از جمله حفاظت از جریان بیش از حد و اضافه ولتاژ است.

تا کنون ، این مینی یو پی اس سهم قابل توجهی از پایگاه کاربران خود به دست آورده است. آنها آن را به دلیل عملکرد و عمر طولانی باتری دوست دارند. علاوه بر این ، این یک دستگاه پلاگین و پخش ساده است. تنها اشکال آن زمان طولانی شارژ اولیه است.

ویژگی ها

  • قدرت: 19500 میلی آمپر ساعت
  • پورت ها: 1 عدد پورت روتر استاندارد

5- یو پی اس APC BR1500MS2

یو پی اس APC BR1500MS2

اگر به دنبال بهترین UPS برای مودم ، کامپیوتر و تجهیزات دیگر هستید ، می توانید مدل R1500MS2 از APC را خریداری کنید. گرانتر از نمونه های فوق است و ظاهری حجیم تر دارد. با این حال ، بسیار قدرتمند می باشد و قدرت آن برابر با 1500 Va می باشد.

علاوه بر این ، دارای یک رابط هوشمند در جلو است که داده ها را نمایش می دهد ، و این می تواند بسیار مفید باشد.

همانطور که قبلاً حدس زده اید ، یک UPS معمولی است و 10 پورت را ترکیب می کند. از این تعداد ، 6 عدد خروجی باتری یدکی هستند ، در حالی که 4 عدد ساده از محافظت در برابر ضربه جلوگیری می کنند. و این همه ماجرا نیست. همچنین دارای دو پورت US در جلو است. به طور خلاصه ، می توانید دسته ای از دستگاهها ، از جمله مودم / روتر را متصل کنید.

همچنین بخوانید  4 روش برای پیدا کردن سرعت اینترنت وای فای و کابل در ویندوز

اما در پایان روز ، APC R1500MS2 در مقایسه گران است. علاوه بر این ، ظرفیت برق 1500VA برای حفظ اینترنت در خانه شما بیش از حد ارزیابی شده است.

ویژگی ها

  • قدرت: 1500 وات
  • پورت ها: 6 عدد پورت پشتیبان باتری ، 4 پورت محافظت در برابر افزایش ، 1 x US-C ، 1 x US-A

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *