تبلیغات

تبلیغات

چگونه بفهمیم در آیفون چقدر اینترنت استفاده کردیم؟ مشاهده مصرف اینترنت در آیفون

Check-Data-Usage-on-iPhone

اگر دستگاه شما آیفون است و اینترنت سیم کارت شما محدود هستید ، مهم است که بدانید مصرف اینترنت در آیفون را مشاهده کنید و توجه داشته باشید که چه مقدار از اینترنت آیفون شما استفاده شده است. اگر اینترنت سیم کارت شما محدود است این به شما کمک می کند تا از هزینه های اضافی خودداری کنید.

یا در شرایطی قرار بگیرید که قبل از اتمام زمان بسته اینترنت ، بتوانید از بسته اینترنت به صورت کامل استفاده کنید. در ادامه با نحوه مشاهده مصرف اینترنت در آیفون آشنا خواهید شد.

مصرف اینترنت را در آیفون بررسی کنید

برای شروع کار ، روی آیکون تنظیمات در آیفون خود ضربه بزنید. هنگامی که در تنظیمات هستید ، گزینه [Cellular] را پیدا کنید و به آن ضربه بزنید.

نکته: بسته به منطقه شما ممکن است با گزینه “Mobile Data” یا “Cellular Data” مواجه شوید.

مصرف اینترنت را در آیفون بررسی کنید

در مرحله بعد ، به پایین بروید و گزینه [Cellular Data] را پیدا کنید و به آن ضربه بزنید. در آنجا می توانید ببینید که هر برنامه چقدر اینترنت استفاده می کند. همچنین می توانید برای مشاهده کلیه خدمات اصلی در آیفون خود و مقدار اینترنت که از آنها استفاده می کنید ، روی گزینه [System Services] ضربه بزنید.

مصرف اینترنت را در آیفون بررسی کنید

به خاطر داشته باشید که نظر شما ممکن است بسته به استفاده شما متفاوت باشد. اما صرف نظر از استفاده شما ، باید بخشی با نام [دوره فعلی یا Current Period] را ببینید که آمار فعلی را به شما ارائه می دهد. همچنین باید بخشی به نام [Current Period Roaming] را ببینید که یک ردیاب جداگانه برای رومینگ داده های مورد استفاده برنامه ها است. این در شرایطی است که معمولاً این دو با نرخ های مختلف خریداری می شوند.

توجه داشته باشید که اگر فکر می کنید بازی یا برنامه های از اینترنت زیادی استفاده می کنند ، ممکن است بخواهید برخی از آنها را حذف کنید همچنین پیشنهاد می کنم مقاله مدیریت مصرف اینترنت گوشی موبایل را مطالعه کنید.

همچنین ، اگر احساس می کنید که اینترنت آیفون شما کند است ، مقاله نحوه حل مشکل کند بوددن اینترنت گوشی را مشاهده کنید.

مشاهده باقیمانده اینترنت گوشی در آیفون

هم چنین می توانید از طریق ارائه دهنده اینترنت گوشی خود مشاهده کنید که چقدر بسته اینترنتی شما در چه وضعیتی است .

  • کد دستوری مشاهده اینترنت ایرانسل:

*555*1*4#

  • کد دستوری مشاهده اینترنت همراه اول:

*1*5#

  • کد دستوری مشاهده اینترنت رایتل:

*142#

  • کد دستوری مشاهده اینترنت شاتل موبایل:
همچنین بخوانید  استفاده از ویژگی پنهان ارسال برگه ها به دیگر دستگاه ها در کروم

*1#

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *